Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 feb - 21:05
"Ja, tot vanavond !" Ik was erg vrolijk en hing ook op. "Waar zou mijn moeder zijn?" Ik voelde waar ze was en orbde toen anar haar toe. "Mam, he-..." Ik zag dat ze film aan het kijken waren. "OPh sorry !" zei ik meteen. Piper had Paige teruggeknuffeld en keek me nu glimlachend aan. Ik had honger en zag de hapjes. Toch bleef ik staan. "Zal ik gaan?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 feb - 21:11
Ik keek Noah aan. ''Eindelijk toch goed nieuws'' Zei ik tegen hem. Paige schudde haar hoofd. ''Je mag wel blijven'' Zei ze toen. ''We houden een filmavond.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 feb - 21:18
Noah glimlachte. "Vertel !" Esther sliep lekker verder. Ik keek onzeker. "Maar ging je mij en Elisa niet helpen?" vroeg ik toen onzeker en hoopte dat ik niet Elisa zou moeten afbellen. "Of niet?3
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 feb - 21:27
Ik keek hem aan. ''An en ik krijgen een herkansing.'' Zei ik vrolijk tegen Noah. ''En paige gaat ons helpen met leren'' Ik gaf hem een kus. Paige keek An aan. ''Vanavond?, ik dacht morgen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 0:07
Noah gaf Elisa een kus terug. "Dat is fijn !" zei hij opgewekt en was blij omdat Elisa nu zo vrolijk was. "Echt heel leuk !" "Oh !" zei ik en liet me verbaasd op een bank vallen. "Ik dacht vanavond !" zei ik onzeker. "Ja, dan doen we het mrogen wel !" zei ik. "Dan bel ik ELisa even !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 18:31
"Geeft niet , mama !" zei ik en glimlachte naar haar. "Het is niet jouw schuld dat ik het verkeerd verstaan had !" Ik nam mijn mobiel uit mijn broekzak en stond op. "Ik ben zo terug !" zei ik. Ik liep naar de keuken toe en belde naar Elisa's mobiel om het haar te vertllen. Noah sloeg zijn armen om Elisa heen en keek haar aan. "Ik hou ook van jou !" zei hij en begon haar te kussen tot hij haar mobiel hoorde gaan. Hij liet haar los en keek haar weer aan. "Je wordt gebeld !" Esther werd wakker en keek slaperig om zich heen, helemaal in de war omdat ze niet wist wat ze hier lag te doen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 18:37
"Hey Elisabeth !" zei ik en glimlachte bij het horen van haar stem. "Mijn moeder kan vanavond niet, ik had me vergist, sorry !" zei ik tegen haar en vervolgde snel voor ze kon antwoorden. "Maar morgen kan ze wel, is dat voor jou ook goed?" vroeg ik onzeker. Piper keek me even na en keek toen Paige aan. "Zal ik de film een stukje terugspoelen?" Esther bleef liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 18:53
"Natuurlijk kan het bij jou !" zei ik vrolijk. "Tot morgen dan?" vroeg ik. "En je mag altijd bellen of roepen, ik ben maar een orbstraal van je verwijderd !" Noah keek even naar Esther en toen naar Elisa. "Wat is er?" vroeg hij. Esther begon weer in slaap te vallen. Piper knikte. "OK, dan kijkne we gewoon verder !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 18:56
Ik glimlachte nog steeds. ''Ok tot morgen'' Zei ik toen en ik hong op. ''We krijgen morgen les van Paige inplaat van vanavond'' Zei ik toen tegen Noah. Ik ging weer bij Esther zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 19:19
Ik hing op en liep terug naar de woonkamer. "Mag ik meekijken?" vroeg ik en wilde graag bij mijn moeder op de bank gaan zitten. Ik miste mijn moeder de laatste tijd heel erg nu ik bij Ric woonde. Piper keek naar Paige. Esther werd weer half wakker en zag haar moeder. "Mama ! Esthel bij mama zitten !" zei ze toen. Noah glimlachte. "Dat is goed !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 feb - 22:07
Ik knikte. ''Ja mama zit bij jou'' Zei ik tegen haar. ''Voel je, je al wat beter'' Ik gaf haar een kusje. Paige knikte. ''Ja natuurlijk mag je meekijken.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:02
Esther kroop bij haar moeder op de schoot. "Ja !" loog ze toen, maar ze voelde zich eigenlijk helemaal niet zo goed. Ze stak haar duim in haar mond en keek toen naar Noah terwijl ze lekker tegen haar moeder bleef aanzitten om zo het gesprek te kunnen volgen. Noah glimlachte naar Esther en Elisa. Ik kwam bij mijn moeder op de bank zitten en ging tegen haar aanzitten. Zwijgend keek ik naar het televisiescherm, maar na enkele ogenblikken begonnen mijn ogen al dicht te vallen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:04
Ik keek naar Esther. ''Ok dan'' Ik voelde aan haar voorhoofd. ''Je voelt je nog niet beter he'' Vroeg ik bezorgt omdat ze nog warmer aanvoelt. Paige zag het. ''Volgens mij is An erg moe'' Fluisterde ze tegen Piper.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:36
Esther begon te huilen en schudde haar hoofd. "Nee, maar mama niet bang zijn !" huilde ze en wilde niet dat haar moeder erg ongerust was over haar. Ze draaide haar hoofdje naar haar moeder en legde haar ene arm rond haar nek. Dan legde ze haar hoofd tegen haar moeders hals en begon alweer terug in slaap te vallen. Ik was nog niet helemaal in slaap gevallen en hoorde wat mijn moeder over mij zei tegen mijn tante. Voor mijn tante kon antwoorden, zei ik en opende meteen mijn ogen weer. "Niet, ik ben niet moe !" Mijn antwoord was fel en ik hief mijn hoofd op van mijn moeders schouder en keek haar aan. "Echt waar niet !" Ik probeerde zo wakker mogelijk over te komen. Piper moest lachen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:39
Ik knuffelde Esther. ''Mama wil dat Esther eerlijk is.'' Zei ik toen. ''Het is niet erg als je, je niet goed voelt'' Zei ik tegen haar. Paige keek An aan. ''An als je gaat slapen dat is niet erg''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:50
"Dat weet ik wel !" zei ik nors en was vooral nors doordat ik zo moe was. "Ik ga niet slapen !" Ik legde mijn hoofd tegen mijn moeders schouder aan. Bijna meteen vielen mijn ogen weer dicht. "Ik slaap niet , mijn ogne zijn gewoon dicht omdat ik daar zin in heb, ok?" waarschuwde ik haar. Piper moest en grinnik onderdrukken. Esther knikte. "Esther nie goed voelen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 0:53
Ik keek Esther aan. ''Ga maar weer lekker liggen'' Zei ik tegen haar. Ik voelde me ook niet helemaal lekker, Esther had me aangestoken. ''Zal mama de tv voor je aandoen'' Vroeg ik aan haar. Paige bleef rustig zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 1:01
Esther schudde haar hoofd. "NEe, niet liggen !" zei ze . "Bij mama liggen !" ging ze door. "Ja, tv !" antwoordde ze dan. Ze was een beetje huilerig en begon dan ook te huilen. Ik was in slaap gevallen. "Hmmm" Piper keek terug naar de tv.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 1:06
Ik keek naar Esther. ''Mama blijft bij Esther zitten'' Ik legde haar neer en stopte haar in. ''Mam blijfy bij je'' Ik zette de tv aan. ''Wil je dit zien'' Ik begon te hoesten. Paige keek ook weer naar de film.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 1:11
Esther straalde. "Mama bij Esther !" Ze keekn aar de tv. "NEe, niet willen zien !" Noah keek bezorgd naar Elisa. "Je begint toch ook niet ziek te worden?3 vroeg hij bezorgd. Ik sliep door. Piper keek even naar haar zusje.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 1:14
Ik schudde me hoofd. ''Alleen wat last van me keel'' Loog ik toen. ''Wat wil je dan zien'' Vroeg ik aan Esther. ''Samson en Gert'' Ik begon weer erg te hoesten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 feb - 16:54
Noah bleef naar Elisa kijken en geloofde haar eigenlijk niet. Esther schudde haar hoofd. "Niet dat zien !" zei ze vastbesloten en dacht na. Na een tijdje antwoordde ze dan toch o pde vraag van haar moeder. "NIets !" Ze zag dat haar moeder ook begon te hoesten. "Mama ook ziek?3 vroeg ze. Ik sliep rustig door.