Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:44
Ze knikte. "Je hebt gelijk, ELisa !" Ze glimlachte naar haar. "Bedankt !" Vrolijk bleef ze naar haar kijken. "Echt waar !" Ik keek naar mijn moederomdat ik geen antwoord kreeg en zag toen dat ze in slaap gevallen was. "Fijn !" Ik gooide de kaarten die ik in mijn hand had op tafel.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:52
Ik ruimde de kaarten op. "Veel te koppig om te stoppen toen ik het vroeg en dan toch in slaap vallen op het moment dat het spannend wordt", mopperde ik zachtjes. Leah straalde. "Maar ik ga later wel een keer met hem praten! " Noah bleef slapen. "Zo moe ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 19:03
"Jaja !" gromde ik en probeerde de kaarten terug in het doosje te proppen. Toen het niet goed lukte, werd ik boos en uiteindelijk vielen alle kaarten op de grond. "Fijn !" Leah schudde haar hoofd. "Nee, ik heb Noah gezegd dat ik hier zou blijven !" zei ze. "En dat zal ik doen ook !" Noah kniktei n zijn slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 19:17
Leah begon ook te lachen. Noah werd er wakker door. "Huh?" Ik ging op mijn knieën zitten toen ik mijn moeder hoorde en ze kon nuè net min hoofd zien. Ik had al veel kaarten opgeraapt en keek haar nu met knipperende ogen aan. "Hey mama, slaap maar lekker !" Mijn hoofd verdween weer en ik ging verder met het oprapen van de kaarten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 19:20
Ik keek Noah aan. ''hebben we je wakker gemaakt?'' Vroeg ik toen. ''Sorry, lieverd'' Paige keek haar aan. ''En onze spelletje dan'' Vroeg ze toen aan An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 21:07
Noah geeuwde en haalde zijn schouders op. "Geeft niet !" zei hij en viel bijna meteen weerin slaap. Leah grijnsde. "Die is precies moe !" Ik had alle kaarten opgeraapt en kwam weer tevoorschijn. "Gedaan ç" zei ik. "Alle kaarten opgeborgen ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 21:11
Ik knikte. ''Hij heeft niet veel geslapen'' Zei ik toen. ''Dit zal hem goed doen'' Ik bleef naar hem kijken. Paige keek haar aan. ''O jammer'' Zei ze toen en gaapte weer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 21:17
Ik keek naar mijn moeder. "JIj moet slapen daarmo !" zei ik tegen haar. "Als ej wil natuurlijk", voegde ik er toen aan toe. "Je bent toch moe want je gaapt, dus kan je beter gaan slapen ..." Leah knikte. "Dat denk ik ook !" zei ze met een glimlach. Noah sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 24 feb - 14:59
Ik glimlachte naar mijn moeder en legde de kaarten op het nachtkastje dat naast haar ziekenhuisbed stond. "Trusten !" zei ik en stond op om doelloos wat door de kamer te wandelen in de hoop me niet te hard te vervelen. Leah glimlachte. "Waarom wil je dan niet slapen?" vroeg ze virndelijk. "Dat kan deugd doen ! ZEker als je moe bent !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 24 feb - 18:37
Ik keek haar aan. ''Ik weet het niet'' Zei ik toen en het was gelogen. ''ik heb gewoon geen zin om te slapenm'' Loog ik daarna. Paige lag lekker te slapen. ''Hmmm'' Mompelde ze in haar slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 24 feb - 22:07
Leah wist niet of Elisa de waarheid sprak of niet ... ze dacht van wel en knikte daarom maar gewoon. "Geeft niet, dan moet je niet slapen !" Noah sliep lekker door. "Mmm..." Ik ging terug zitten. "Jij slaapt preciies wel lekker! " zei ik zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 24 feb - 22:34
Leah knikte. "Ik kan je toch niet dwingen om te gaan slapen hé?" vroeg ze met een lach en ging op een stoel zitten. "Ik ben ook niet hier om je te bevelen te geven, maar gewoon om je gezelschap te houden !" Ik glimlachte naar mijn moeder. "Gelukkig !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 24 feb - 22:36
Ik keek leah aan. ''Dankje'' Zei ik toen tegen haar. ''Ik vind het gezelig.'' Ik glimlachte slaperig naar haar. Paige sliep lekker door en rolde om. Ze viel van het bed af.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 25 feb - 15:16
Leah glimlachte vriendelijk naar Elisa. "Graag gedaan !"zei ze. "Echt waar !" Ze knikte." Ja, ik vindh et ook gezellig !" Noahbleef slapen. Ik was in gedachten verzonken en sprong pas op toen mijn moeder op de grond lag. "Oh, mama ! SOrry !" Iksprintte om het bed heen en maakte haar wakker.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 25 feb - 16:01
Leah glimlachte. "k ook !" Daarna besloot ze te zwijgen omdat ze zag dat Elisa in slaapbegon te vallen en ze wilde er niet voor zorgen dat Elisa wakker bleef. Ze had haar handen in haar schoot gelegd en keek ernaar. Noah sliep ook nog verder. Ik keek mijn moederbezorgd aan. "Je bent uit bed gedonderd !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 25 feb - 16:10
Ik knikte. "Ja, je ligt op de grond !" Leah schrok op en sprong recht. Meteen rende ze naar hat bed toe en probeerde Elisa wakker te maken. Ook Noah werdwakker. "Elisa! " Hij sprong op en rende ook naar het bed toe. "Elisa, word wakker ! Het is maar een droom !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 25 feb - 16:24
Ik glimlachte. "Heb je je geen pijn gedaan?" vroeg ik haar toen bezorgd. Noah knuffelde Elisa. "Rustig maar, lieverd, rustig maar !" zei hij. "Je hoeft geen sorry te zeggen !" zei Leah meteen. "Echt waar niet !" Noah keek Elisa bezorgd aan. "Wij zijn bij je !"