Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 13 feb - 22:41
Ik sliep rustig verder. ''Naar huis toe.'' Mompelde ik in me slaap. Paige keek An aan. ''Wat zou je willen doen?'' Vroeg ze toen. ''Jij mag het zeggen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 19:09
Noah glimlachte toen hij hoorde wat Elisa mompelde. "Ja, je mag binnekort naar huis toe !" zei hij met een grote glimlach op zijn gezicht en wilde echt graag met haar naar huis. Ik dacht na. "Eh... eigenlijk maakt het me niet zoveel uit !" zei ik. "Zolang het maar met jou is !" Ik zweeg even en dacht na. "En het moet hier kunnen ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 19:15
Ik werd na een tijd wakker en het was al laat. ''Hey lieverd'' Zei ik toen tegen Noah. ''Moet je ook niet slapen?'' Vroeg ik toen. Paige dacht na. ''Misschien een kaartspel''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 21:54
Ik knikte. "Ja, is goed voor mij !" Ik orbde een kaartspel naar me toe en gaf het aan mijn moeder. Ik liet mijn ellebogen op het bed rusten en legde mijn kin op mijn handen. Vermoeid keek ik toe. Noah glimlachte, stond op en gaf Elisa een kus. "Hey, lekker geslapen?" Hij schudde zijn hoofd. "Nee, ik moet niet slapen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 22:02
Ik keek Noah aan. ''Jij moet ook je slaap krijgen'' Zei ik toen tegen hem. ''Je moet straks niet doodop zijn'' Zei ik streng tegen hem. paige keek An aan. ''Ben je moe''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 22:13
Noah wreef even in zijn ogen en keek Elisa daarna weer aan. Hij zuchtte erg diep en nam haar hand vast. "Weet je nog wat de vorige keer gebeurde toen ik ging slapen?" vroeg hij en werd terug boos op Diesel. "Nee !" antwoordde ik direct op mijn moeder. Ik haalde mijn armen van het bed af en ging gewoon recht zitten. "Ik ben helemaal niet moe !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 16 feb - 22:21
Ik knikte. ''Ja dat weet ik nog.'' Zei ik toen. ''Maar je kan niet de hele nacht wakker blijven'' Zei ik toen bezorgt. ''Dan ben je straks doodop'' Paige deedle de kaarten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 20 feb - 19:29
Ik nam mijn kaarten aan. "Dankje, mama !" zei ik vrolijk en begon toen geconcentreerd mijn gekregen kaarten te bestuderen. Noah keek haar onzeker aan. "Dat is wel waar", zei hij langzaam. Even bleef hij zwijgend nadenken en stelde toen aan haar voor. "Anders moet ik iemand vragen om bij te blijven terwijl ik slaap ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 21 feb - 17:22
Noah dacht even zwijgend na. "Leah misschien?" vroeg hij toen onzeker. "Of iemand die een actieve kracht heeft?" An keek haar moeder aan en glimalchte. "Ok !" Ze legde een rode drie op de stapel en keek haar moeder toen verwachtingsvol aan. "Nu mag jij !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 21 feb - 19:44
Noah knikte en stond op. "Leah !" riep hij. Ze orbde niet veel later binnen. "Ja, is goed", antwoordde ze op de vraag van Noah en glimlachte naar hem. "trusten !" noah ging terug zitten en viel in slaap. An grijnsde. "Ok, dan leg ik deze !" Ik legde een zwarte 2
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 21 feb - 19:53
Noah sliep al en hoorde het niet. Leah keek even naar Naoh en knikte. "Ja, dat is hij zeker !" Ze keek weer naar Elisa en glimlachte naar haar. "Graag gedaan !" An pakte een kaart van de stapel. "JIj bent", zei ze tegen haar moeder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 21 feb - 20:20
Noah sliep lekker verder. Leah keek even dromerig voor zich uit. "Ja, je hebt echt geboft " zei ze somber. Noah mompelde in zijn slaap. "Hou van jou, Elisa !" An was een beetje teleurgesteld omdat haar moeder moe was. "Misschien moet je terug gaan slapen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 21 feb - 20:23
Ik keek naar Leah. ''O sorry'' Zei ik toen. ''Ik wou je niet verdrietig maken'' Ik keek naar de grond. Paige schudde haar hoofd. ''We maken het spelletje af''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 13:01
"Ok, als je daarna maar gaat rusten !"zei ik tegen mijn moeder. Ik legde ook een kaart nee en keek mijn moeder aan. Leah keek op en glimlachte. "Het geeft niet !" zei ze. "Je maakt me niet verdrietig !" Noah bleef lekker doorslapen. "Moe ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 17:42
Ik keek Leah aan. ''Weet je het zeker'' Vroeg ik aan haar. ''Of zit er je iets dwars.'' Ik keek Leah bezorgt aan. Paige knikte. ''Ok'' Ze legde een kaart neer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:00
Leah sloeg even haar blik neer. "Ik ..." Ze zuchtte en schudde haar hoofd. "laat maar ..." Ze zweeg even en keek daarna Elisa weer aan met tranen in haar ogen. "Het spijt me ..." Noah snurkte plots heel luid. Ik legde ook weer een kaart neer. "JIj weer !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:04
Ik keek haar aan. ''Je kan me alles vertellen'' Zei ik toen tegen Leah. ''Wat is er?'' Ik keek even naar Noah. Paige legde een joker neer. ''Jij bent''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:09
"Dat is niet eerlijk !" mopperde ik met een grote grijns en pakte vijf kaarten van de stapel af en legde dan één kaart neer. "Nu jij !" Noah sliep verder. Leah keek ookeven naar Noah en keek toen weer naar Elisa. "Wel, ik had een relatie, zoals je misschien wel wist, met Raphaël, maar de laatste tijd is hij me gewoon vergeten ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:16
Ik knikte. ''Ja dat weet ik'' Ik keek haar aan. ''Waarom ga je niet met hem praten'' Zei ik toen. ''Dan weet je zeker wat hij voor je voelt'' Paige glimlachte. ''Ik vind het wel eerlijk''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:23
Leah schudde haar hoofd. "Ik wil hem daar niet mee lastif vallen !" zei ze. "Trouwens ik denk dat het niet eens toegestaan is voor lichtgidsen om een relatie te beginnen ..." Ik grijnsde. "Ja, dat geloof ik graag dat jij dat vindt !" Ik legde ene kaart. "Maar ik ga toch winnen hoor !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 23 feb - 18:27
Ik keek Leah aan. ''Maar als je niet er met hem overpraat blijf je, je zo voelen.'' Zei ik toen. ''Het zal je echt goed doen.'' IK glimlachte naar haar. ''Echt waar'' Paige was in slaap gevallen