Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 20:35
Ik herinderde me weer van alles. ''Ik weet het weer.'' Zei ik tegen hem. ''Je hebt me geholpen, alweer.'' Ik keek hem vrolijk aan. paige zag het. Ze trok de mes uit An haar buik en gooide hem hard naar Diesel. Ze begon An te helen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 20:42
Brian knikte. "Graag gedaan !" zei hij vrolijk. "Echt waar, maar we moeten je familie gaan doden want ze zullen niet opgeven !" Het mes was gezegend waardoor de wonde niet geheeld kon worden. "Elisa", mompelde ik. "Bij demon..." Piper krabbelde overeind en rende terug naar Paige en An. Diesel werd zelf geraakt door het mes. "Verdomme !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:18
Ik keek hem aan. ''Ok als het echt moet'' Zei ik tegen hem. ''Heb je een plan'' Vroeg ik toen aan hem. Paige keek Piper in paniek aan. ''Ze moet naar het ziekenhuis.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:20
Brian keek haar aan. "Het moet niet als je niet wil, maar dan zijn ze ons misschien voor en kunnen ze ons doden !" Diesel trok het mes uit zijn gewonde schouder. "Au !" Ik begon schokkerig adem te halen. "Mama", zei ik met moeite. Piper knikte. "Snel !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:31
Ik keek hem aan. ''Laten we het doen'' Zei ik vast besloten. ''Heb je ook wapens'' Vroeg ik aan Brian. Paige hield Piper en An vast. ''An het komt goed'' Ze orbte dicht bij het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:35
Brian keek Elisa aan en knikte. "Ja, ik heb een darklighterboog, athames, zwaarden, watr je maar wil !" Diesel ging op zoek naar een drankje om zijn wonde te helen. Ik keek mijn moeder aan en had veel moeite met ademhalen. "Mama... hou .. .van ... je", zei ik en was erg bang dat ik het niet zou halen. Ik wilde nog veel meer zeggen, maar kreeg het niet gezegd. Piper keek Paige aan. "Snle! "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:38
Ik dacht na. ''Geef mij de darklightersboog'' Zei ik tegen Brian. ''En een zwaard'' Zei ik daarna. ''An je gaat het redden'' Ze rende met An het ziekenhuis binnen. ''Help me dochter'' Riep ze.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:39
Brian knikte. "Kom voor mekaar, ELisa !" zei hij . Hij liep weg en kwam even later terug met de wapens die ze gevraagd had. "Nu ik nog !" Hij liep weer weg. Piper volgde. Ik verloor het bewustzijn. Piper zag hoe ik meegenomen werd en keek toen bezorgd Paige aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:41
Ik keek hem aan. ''Dankje'' Ik nam de wapens aan en bekeek ze. ''Moooi'' Zei ik over de wapens. Paige was helemaal in paniek. '''Laat het haar redden'' Zei ze paniekerig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:54
"Ja, vind ik ook !" zei Brian toen hij terug was. Hij had een dolk en een zwaard vast. "Zullen we dan maar gaan?" vroeg hij. "Wie vallenw e eerst aan?" Piper omhelsde Paige. "Het komt goed !" Mijn wonde werd verzorgd en uiteindelijk werd ik naar een kamer gebracht. Diesel had een drankje gevonden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:56
Ik keek hem aan. ''Jij mag kiezen'' Zei ik tegen Brian. ''Wie kunnen we het beste als eerst aanvallen.'' Paige bleef Piper vast houden. ''Ik hoop het'' Zei ze toen. ''Ik wil haar niet verliezen.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 21:59
Brian voelde waar iedereen was. "Piper en Paige en An zijn in het ziekenhuis !" zei hij tege nhaar. "Zullen we hen?" Er kwam een dokter naar Piper en Paige toegelopen. "Je verliest haar ook niet !" zei Piper en merkte toen de dokter op. Paige, een dokter !" zei ze en liet snel haar zusje los om de dokter aan te kijken met een gespannen blik.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 22:14
Brian knikte. "Natuurlijk, liefste !" Hij schemerde haar achterna. "Jij mag de eerste doen !" zei hij met een grijns. Ik werd net een beetje wakker en keek verward om me heen. "Elisa !" zei ik toen en vrolijkheid was in mijn stem tehoren. Ik was nog erg zwak en zag dan ook niet dat ze wapens vast had. "Ze was er erg aan toe, maar we hebben haar kunnen redden ! Ze moet nu nog wel veel rusten en daarom houden we haar een tijdje hier voor het geval er complicaties optreden !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 22:17
Ik keek Brian aan. ''Zei je nou liefste tegen me'' Ik keek toen naar An. ''Hey'' Zei ik nors tegen haar. Ik richte de boog op An. Paige zuchte opgelucht. ''Dank u dokter''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 22:19
De dokter glimlachte. "Ik doe alleen maar mijn job ! " Hij vertelde nog waar An lag en liep weg. Plots zag ik de boog en probeerde rechter te gaan zitten, maar het lukte me helemaal niet waardoor ik nog harder in paniek raakte. "Wat.... doe ... je?" Brian schudde zijn hoofd. "Dat heb je je verbeeld! "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 22:58
Brian grijnsde. "Doe maar !" zei hij. Ik probeerde weg te komen. "Wat waarom? Wat heb ik dan gedaan?" Ik raakte in paniek omdat elke beweging die ik maakte me pijn deed. Piper knikte. "INderdaad !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:00
Ik wou schieten. ''Graag'' Zei ik toen. Ik hoorde plots de deur open gaan en zag Piper en paige. ''Beter'' Zei ik. Ik draaide me om en schoot op Paige. Ik zag haar in elkaar zakken nadat ze geraakt was.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:03
"Mama !" gilde ik uit en orbde met de laatste kracht die ik had naar haar toe. "Elisa, wat doe je nu? !" riep Piper uit. Ze hield me tegen en trok eerst de pijl eruit. "Lukt het je om haar te helen?" Ik keek onzeker en knikte. "het moet !" Ik probeerde haar te helen. Het ging maar erg traag, maar het ging wel. Piper stond recht en ging voor ons staan. "Elisabeth Halliwell,n wat heeft dit te betekenen?" vroeg ze streng.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:05
Ik keek Piper aan. ''Dit is dat jullie dood gaan'' Ik pakte me zwaart. ''Voordat jullie ons doden'' Me ogen werden zwart. Paige kwam langzaam bij. ''An'' Zei ze zwakjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:07
Piper werd een beetje bang en draaide zich om naar Paige en mij. "We moeten hier weg !" zei ze. "Leah !" Leah orbde binnen voor Piper. Brian gromde. "Op drie vallen we beiden aan." Ik glimlachte naar mijn moeder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:09
Ik knikte. ''Ja is goed'' Ik hield me zwaard in aanslag. ''1,2,3'' Ik wou Piper steken. Paige keek An aan. '''Wat is er gebeurt, waarom lig ik op de grond?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:13
Brian stormde op Piper af. Leah orbde net op tijd met haar naar de andere kant van de kamer toe. "An, manor !" zei ze, maar zei toen in gedachten tegen haar om naar haar eigen huis te orben. Ik knikte en orbde met mijn moeder naar haar huis. "Elisa, slecht", mompelde ik nog en verloor het bewustzijn. Leah orbde er met Piper heen. "Iedereen in orde?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:16
Ik keek boos. ''Nee he'' Ik keek Brian aan. ''En wat nu'' Vroeg ik toen aan hem. Paige probeerde te zitten. ''An is bewusteloos en ik voel me erg zwak'' Zei ze tegen Leah.