Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 18:06
Charlotte huilde hard, maar plots legde Diesel zijn hand op haar mond en zweeg ze meteen. Woedend keek ze haar vader aan. "Wil je een gezin met me stichten?" vroeg Diesel. "Anders gaat ze eraan !" Piper sprong uit bed en ving Paige op. Ik rende naar mijn moeder en probeerde haar te helen. "Ik vind haar wel terug !" Ik voelde me erg schuldig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 18:14
Ik bleef bonken. ´´Ok ik wil het wel, maar doe haar niets´´ Schreeuwde ik paniekerig. Paige kwam langzaam bij. ´´Wat is er gebeurt´´ Vroeg ze zachtjes. ´´Waarom lig ik op de grond.´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 20:32
Diesel grijnsde, legde Charlotte op bed en deed de deur van het slot. "KOm maar binnen !" Piper glimlachte geruststellend naar haar. "Je was ingestort omdat Maria verdwenen is !" "Ik ga haar zoeken !" zei ik en voelde me schuldig. "Ik had haar nooit alleen mogen laten !" zei ik tegen mezelf. Ik keek nog even naar mijn meoder en orbde toen weg.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 20:35
Ik liep naar binnen en snel naar charlotte. ´´Het spijt me zo´´ Zei ik tegen haar. paige ging zitten. ´´Jij hoort te rusten´´ Zei ze en probeerde even ergens anders aan te denken ´´Je hoort in bed´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 21:51
Piper glimlachte naar Paige. "Als mijn zusje instort, hoor ik bij mijn zusje te zijn en nergens anders !" zei ze vriendelijk, maar beslist en duldde geen tegenspraak. Deze keer was Gordon's huis niet beschermd en ik vroeg me af waarom. Op mijn hoede keek ik in het rond tot ik plots naar adem snakte toen er een pijl in mijn rug vloog. Charlotte wilde naar haar moeder toe en stak har armen uit. "Mama !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 21:55
Ik pakte haar op. ´´Sorry´´ Zei ik nog en knuffelde haar. Paige keek haar aan. ´´Maar je moet rusten.´´ Zei Paige en probeerde te staan. ´´Je moet rusten.´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:06
Charlotte was weer blij en knuffelde haar moeder. "Mama !" Diesel was er blij. "wat zullen we als eerste gaan doen als gezin?" Piper glimlachte. "Vergeet mij nu even, het gaat nu niet om mij !" Ik viel voorover.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:10
Ik hield Charlotte vast. ''Ik heb geen zin om iets te doen'' Zei ik emotieloos. Paige keek haar aan. ''Maar je bent mijn zus'' Zei Paige. ''Ik wil dat je beter word.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:18
Charlotte begon met haar moeders haar te spelen. Diesel keek haar aan. "Ik wel !" Piper knikte. "Hé, k word ook wel beter ! Maar eerst moeten we Maria terug krijgen ! Trouwens, ik kan toch niet rusten als ik weet dat mijn nichtje in gevaar is !" Maria huilde hard en gaf Gordon een harde mep op zijn hoofd en begon toen hard aan zijn haar te trekken. "Au !" gilde hij en zette Maria neer. "stoute meid !" riep hij woedend en hij wilde haar een klap geven. "Nee !" Ik orbde haar weg.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:36
DIesel keek Elisa hooghartig aan. "Mijn wil is wet hier !" Piper knikte. "Natuurlijk !" zei Piper en knikte. "Ik beloof het je !" Maria werd binnen georbd. "Mam !" Ik kwam overeind , liep naar een kamertje en deed de deur dicht. Met telekinese hield ik de deur dicht.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:40
Ik keek hem nog niet aan. ''Fijn voor jou'' Ik liep met Charlotte naar de woonkamer. Paige zag Maria. ''Maria'' Ze omhelsde haar gelijk. ''An roept me'' Ze orbte zonder Maria naar AN.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:51
Diesel liep haar achterna. "We gaan iets doen !" Maria bego nte huilen. "Mam !" Ze had een grote wond op haar schouder. Piper schrok en tilde haar op. Ze liep met haar naar de badkamer om de wonde te verzorgen. "Paige !" Ik zag mijn moeder en kon de duer toen niet meer dichthouden. "Orb osn hier weg !" vroeg ik zwakjes en zat zo dat ze nog niet meteen kon zien dat ik een pijl in mijn rug ad.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 22:55
Ik schudde me hoofd. ''Ik en Charlotte gaan niets doen'' Ik ging op de bank zitten. Paige rende naar An. ''Alles komt goed'' Ze orbte met An weg. ''Het komt goed''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 23:01
Gordon kwam net toen we wegorbden eraan gerend en gooide de deur oepn. Hij schoot nog een pijl in de hoop iemand te raken. Diesel werd woedend. "Jawel !" riep hij. "MIJN WIL IS WET !" De grond trilde. Charlotte bego nte huilen. Ik rolde op mijn buik. "Dankje", zei ik en verloor het bewustzijn.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 23:04
Ik keek hem aan. ''Wij gaan niets doen'' Zei ik emotieloos. Paige keek An aan. ''Graag gedaan'' Toen zakte ze inelkaar. Ze was door de pijl in haar buik geraakt. Ze bloede heel erg.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 23:15
Diesel liep naar Elisa toe en trok haar aan haar keel overeind. "Je gaat doen wat ik wil !" Charlotte's ogen schoten vuur en ze greep haar vaders hand vast. Haar hand werd zo warm dat hij verbrand werd. "Mama !" gilde ik en probeerde over de grond naar haar toe te kruipen. "Help !" Ik was bij haar en trok de pijl uit haar buik en probeerde haar te helen. Het ging erg traag. "Het komt goed !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 18 jan - 23:20
Ik kreeg haast geen lucht. ''nooit'' Zei ik met veel moeite. Paige was er nog erg aan toe. Ze had een inerlijke bloeding. ''An'' Zei ze en kwam langzaam bij.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 19 jan - 18:55
Diesel liet Elisa los en schudde met zijn hand. Tranen van pijn schoten in zijn ogen en toen hij een beetje bekomen was, keek hij woedend nar Charlotte. Charlotte had geen aandacht meer voor hem en legde haar hand tegen haar meoders keel aan en probeerde haar te helen. Ik zag meteen dat het nog niet goed ging met mijn moeder. Piper kwam binnen gelopen en schrok. Ze liet zich bij Paige o pde grond vallen. "Paige, gaat het?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 19 jan - 22:12
Charlotte keek haar moeder verbaasd aan en begon toen te stralen. Even keek ze naar haar vader en zag dat hij niet blij was. Daardoor werd ze nog blijer en begon te giechelen. "Laat haar stoppen !" riep DIesel woedend uit toen hij merkte hoe blij zijn dochtertje was, terwijl hij erg veel pijn had. Piper zette Maria neer en keek mij aan. "Let op haar !" Ze rende de kamer uit en ging een ambulance bellen. Ik was blij dat mijn tante niet doorhad dat ik zelf gewond was door een pijl omdat ik wilde dat ze alleen aan mijn moeder dacht zodat zij zeker beter zou worden. Al wist ik wel dat ze het vroeger of later zou ontdekken. Daarom moest ik een manier vinden om ervoor te zorgen dat ze de pijl niet kon zien. Dan zou ik het haar pas laten weten zodra ik wist dat alles in orde zou komen met mijn moeder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 19 jan - 22:14
Ik keek hem aan. ''waarom zou ik dat doen'' Zei ik tegen hem. ''Ze is blij en geef haar ongelijk'' Paige zag wel de pijl bij An. ''An je bent gewond'' Zei ze moeizaam.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 19 jan - 22:42
Diesel keek haar woedend aan. "Omdat ... ik... het ... zeg !" zei hij en benadrukte elk woord. Hij was zo woedend dat hij moeite moest doen om Elisa en Charlotte niet aan te vallen. Charlotte grijnsde opgewekt. "Het gaat wel !" zei ik snel tegen mijn moeder. Ik leunde tegen de muur aan en duwde mijn rug steeds verder tegen de muur aan waardoor de pijl op die manier uit mijn schouder gedrukt werd. Ik beet op mijn lip van de pijn. Uiteindelijk was de pijl eruit. "Zie je, ik ben in orde !" Ik kroop over de grond naar mijn meoder en nam haar hand vast. "Nu moet jij nog in orde komen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 19 jan - 22:47
Ik keek hem aan. ''Volgens mij heb jij niets te zeggen'' Me ogen vlamden van woede. ''En je zal ook nooit iets over ons te zeggen hebben.'' Al me woede wou eruit komen. Paige schudde haar hoofd. ''Maar je bent gewond.'' Ze wou An proberen te helen.