Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:19
Leah liep naar Paige toe en probeerde haar nog meer te helen. "Is het al beter?" vroeg ze toen. Piper was in paniek. "Wat moeten we doen? ! Het duurt nietlang voor ze ons vinden ! We kunnen niet van her naar der blijven orben !" Brian keek haar aan. "Kan je voelen waar ze zijn?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:22
Paige schudde haar hoofd. Ik probeerde het. ''Ja ik voel ze'' Ik pakte zijn hand. ''Laten we gaan.'' Ik schemerde met hem erheen. ''Dachten jullie van ons af te zijn'' Ik hield me zwaart in de aanslag.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:25
Leah keek bezorgd en draaide zich geschrokken om en liep naar Elisa toe. "Elisa, waarom doe je dit? Wat is er aan de hand?" Ze keek Elisa diep in haar ogen aan en legde haar handen tegen haar schouders aan. Piper deed bang een stap naar achteren tot bij An en Paige. "Paige, wat moeten we doen?" vroeg ze bang en probeerde Brian te bevrizen. "Ik kan hem niet bevriezen !" Ik kwam niet bij.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:27
Ik keek haar woedend aan. ''Hadden hun me maar niet moeten verkopen aan demons'' Zei ik woedend. ''Of me proberen te doden'' Me ogen werden pik zwart. ''Ga aan de kant of jij gaat er ook aan'' Zei ik tegen Leah. Paige wist het niet.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:30
Leah's mond viel bijna open van verbazing. "Waar heb je het over?" vroeg ze. "Elisa, ik weet echt niet waar je het over hebt !" Ze bleef voor Elisa staan. "IK ga niet opzij !" Piper keek naar Leah. "Voorzichtig !" Ik begon te mompelen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:39
LEah keek een beetje angstig naar de boog, maar stak toen haar kin de lucht in en keek Elisa streng aan. "Ik moet mijn protégés beschermen en dat zal ik doen ook, ook al wordt het mijn dood !" zei ze en probeerde haar stem niet te laten trillen. Bang voor de dood was zeniet, bang om haar zusjes in de steek te laten wel. Ik opende mijn ogen. Piper sprong op en ging bij Leah staan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:44
LEah struikelde naar achteren en viel op de grond. Ze probeerde het niet uit te gillen van de pijn en keek naar de pijl in haar schouder. Piper bevroor Elisa en liet Brian met een ontploffing vlak voor hem tegen de muur aanvliegen. Ze trok de pijl uit Leah's schouder. "Hou vol !" "Paige of An, iemand !" zei ze paniekerig. Ik gaf een kort knikje omdat ik geen kracht meer had voor iets anders.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:46
Ik was bevroren. Paige kroop naar Leah. ''Het komt goed'' Ze begon haar te helen. ''Gaat het weer'' Vroeg ze bezorgt aan An. Paige viel flauw ze had geen kracht meer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:49
Piper wist dat Elisa niet lang bevroren zou blijven. Leah knikte. "Dankje, Paige !" Leah zorgde dat ze elkaar vast hadden en orbde naar de manor . Daar bleef ze uigeput op de grond zitten. Piper wist niet wat doen. "meredith !" riep ze yuiteindelijk. Ik kon mijn ogen niet openhouden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:52
Ik was echt woest. ''Nee he niet weer'' Zei ik boos nadat ik niet meer bevroren was. ''We hebben een plan nodig'' Ik keek Brian aan. Meredith schemerde binnen. ''Wat is er gebeurt''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:56
Brian kwam met moeite overeind. Eén van de dolken was in zijn been gegaan. Hij trok die eruit en legde zijn hand erop. "Au !" Piper was bijna in elkaar gezakt van de paniek. Ze legde uit wat er allemaal aan de hand was en hoopte dat Meredith kion helpen. "Ze zijn alledrie op !" zei ze. Ik probeerde te gaa nzitten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 25 jan - 23:57
Ik keek hem aan. ''Gaat het'' Ik schemerde met hem naar zijn huis. ''Laat het me verzorgen.'' Ik begon de wond te verzorgen. Meredith knikte. ''Ik wil helpen, maar hoe'' Vroeg ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:25
Brian gromde. "Ja het gaat !" zei hij. Hij wees naar een plek. "Daar staan mijn drankjes, er staat er ook één tussen om wonden te helen, zou je dat voor mij willen gaan halen?" Ik gaf het op en bleef vermoeid liggen. Piper trilde op haar benen. "Ons verdedigen ! Ik ga een drankje maken om die Brian te doden !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:28
Ik knikte en haalde het drankje. ''Kijk eens'' Ik gaf hem het drankje. Meredith knikte. ''Ja is goed'' Ze keek Piper aan. ''Ga maar zitten, je moet op krachten komen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:34
Brian nam het dankbaar aan. "Dankje, Elisa !" zei hij en haalde het deksel van het flesje en dronk het toen in één teug leeg. Daarna gooide hij het lege flesje tegen de muur aan. Het spatte uiteen in allemaal kleine scherfjes. Hij keek toe hoe de wond genas en stond toen op. "We kunnen gaan !" Piper schudde haar hoofd. "Ik moet het drankje gaan maken ! Ik ben zo terug, laat hen niet achter, ik ga even het BoS halezn !" Zonder nog te wachten op antwoord, liep Piper naar de trap en liep naar boven, naar de zolder toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:43
Brian knikte en keek haar even in haar ogen aan. "Ja !" Hij nam haar hand vast. "Piper is alleen op de zolder !" Hij schemerde lmet Elisa naar de zolder toe. Piper zag het niet en liep op het boek af. Ik keek naar mijn moeder. "Mama, gaat het?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:50
Brian grijnsde toen hij zag dat Piper zich verschrikt omdraaide en niet wist wat ze moest deon. Angstig deed Piper een stap naar achteren. "Elisa, waarom doe je dit?" Brian kreeg het BoS in het oog. Het lukte me nu wel om te gaan zitten al vertrok mijn gezicht even van de pijn. "Het komt wel goed !" zei ik al had ik dat gevoel zelgf niet echt. Elisa die slecht was en echt van plan was ons te doden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:52
Ik keek haar aan. ''Ik laat me niet doden.'' Zei ik toen. ''Jullie zullen als eerst gedood worden'' Ik had me zwaart goed vast. Meredith voelde dat Elisa bij Piper is. ''Ben zo terug.'' Ze schemerde voor Piper.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:56
Piper had door dat Brian haar iets wijsgemaakt had. "Elisa, wij willen je niet doden ! Dat is regelrechte onzin die die demon daar verzonnen heeft om je aan zijn kant te krijgen !" Ze schrok toen Meredith voor haar schemerde en was meteen bezorgd over haar. "Voorzichtig, Meredith !" Brian fluisterde in Elisa's oor. "Laten we nu de anderen halen, die zijn zwak en onbeschermd !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 18:59
Ik luisterde niet naar Brian. ''Mijn herinderingen zijn niet verzonnen.'' Zei ik toen boos. ''Ik herinder me nog alles'' Ik werd echt heel boos. ''Of noem je me een leugenaar.'' Meredith bleef staan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 26 jan - 21:53
Piper ging naast Meredith staan. "Nee, jou niet ! " Ze gleed met haar blik van Elisabeth naar de demon en haar ogen vonkten toen ze hem aankeek. "Hij heeft vast een spreuk gebruikt ofzo, weet ik veel !" Brian zei tegn Elisa. "Handel jij het hier af !" Hij draaide zich om en terwijl hij op de deur afliep, schemerde hij naar Paige, Leah en mij. Piper had het gezien. "Meredith, de anderen ! Ik red het hier wel ! Mijn eigen nichtje gaat me echt niet proberen te doden !" Ik schrok toen ik Brian zag. Leah zag hem op datzelfde moment en sprong op. Ze rende op hem af, maar werd tegen de muur aangegooid. Bewusteloos bleef ze liggen. Ik kwam overeind en ging voor mijn moeder staan. "Laat ons met rust !" Hoewel ik moe was, toch twinkelden mijn ogen van woede om wat hij met mijn nichtje en beste vriendin gedaan had.