Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 0:18
Ik genoot heel erg van de streling. ''Hmmm lekker'' Ik had me ogen gesloten. Paige sliep lekker verder en merkte niet dat Henry ook ging slapen. Ik had genoten en stond lekker tegen Noah aan. ''Jij weet hoe je me kan laten genieten.'' Zei ik erg vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 13:05
Noah bleef haar nog een tijdje strelen. Maria sliep diep en heeel rustig bij haar moeder en ook Henry sliep rustig. An vroeg Thomas om weg te gaan omdat ze zelf ook nog wat wilde slapen. Zodra hij weg was, ging ze in bed liggen en viel niet veel later in slaap. Noah had ook erg genoten. "Daarom ben ik toch ook je vriendje !" zei hij vrolijk en gaf haar nog een zoen. Hij had zijn armen om haar heen geslagen en bleef haar vasthouden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:08
Noah keek haar grijnzend aan en gaf haar ook een zoen terug. "Je hebt gelijk !" zei hij opgewekt. "Maar ik hou toch nog meer van jou !" zei hij toen. Hij begon haar terug te strelen. Maria sliep de hele nacht rustig door, net als HEnry. An werd niet zoveel later wakker en kon toen niet meer in slaap vallen en bleef zwijgend naar het plafond kijken. Nicolaas sliep rustig.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:13
Ik schudde me hoofd. ''Ik hoe veel meer van jou'' ik kuste hem met veel liefde en passie. De volgende ochtend werd Paige langzaam aan wakker. ''Wat heb ik lekker geslapen'' Zei ze erg zachtjes tegen zichzelf.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:19
Noah schudde zijn hoofd. "Nee, ik hou meer van jou !" Hij kuste haar terug met veel liefde en passie. Maria was al wakker en was onder het deken gekropen. Ze hoorde dat haar moeder wakker was en kroop naar haar moeders buik toe en begon haar te kietelen. Omdat ik toch niet meer ko,n slapen, kwam ik uit bed en begon me om te kleden. Daarna ging ik even bij HEndrik kijken om te zien of hij nog aan het slapen was of hij al wakker was geworden. Ik bleef bij zijn bedje staan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:23
Ik kuste hem nog even. ''Zullen we zeggen dat we evenveel van elkaar houden.'' Vroeg ik verleidelijk aan Noah. Paige moest lachen.' ''Niet kietelen'' Ze bleef lachen. ''Ik geef me over.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:38
Noah bleef haar ook even zoenen en keek dan bedenkelijk. "Nou.... ok dan !" zei hij grijnzend en begon ELisa weer te zoenen. "Zouden de kleintjes nog lang slapen ?" vroeg hij toen. Maria bleef haar moeder kietelen tot ze zei dat ze zich overgaf. Geschrokken kwam ze vanonder de lakens tevoorschijn en had iets anders begrepen. Ze dacht dat haar moeder zich niet goed voelde en moest overgeven. "Mama overgeef moet?" vroeg ze bang.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:47
Ik keek Noah aan. ''Ik denk het helaas niet'' Zei ik een beetje teleurgesteld. Paige moest een beetje lachen. ''Nee lieverd mama hoeft niet te overgeven.'' Ze begon uit te leggen wat ze bedoelde. ''Snap je het.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:53
Hij glimlachte. "Maar gelukkig hebben we wel even tijd gehad, ik heb er heel erg van genoten !" zei hij met een glimlach en gaf haar nog een zoen. MAria knikte nadenkend en keek haar dan vrolijk aan. "Vandaag speeltuin !" zei ze opgewekt. "Cico, An halen?" vroeg ze en kroop over haar moeder naar de zijkant van het bed. "Nu ?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 15:55
Ik bleef nog even tegen Noah aan staan. ''Ik heb ook genoten'' Zei ik tegen Noah. ''Ja vandaag naar speeltuin'' Zei Paige. ''Ja ga An en cico maar halen.'' Zei Paige vrolijk
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:05
Noah glimlachte en knuffelde ELisa. "Zullen we ons maar afdrogen?" Maria viel uit bed, giechelde en kwam weer overeind. Toen liep ze weg en kwam even later terug met CIco en ging daarna op zoek naarmij. HEnry was wakker geworden en keek Paige slaperig aan. "Wat is er aan de hand?" Maria kwam teleurgesteld en daardoor huilend, de kamer weer binnen gelopen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:07
Ik knikte. ''Ja laten we dat maar doen.'' Ik gaf Noah een handdoek. ''We gaan naar de speeltuin'' Zei Paige en gaf henry een zoen. ''Lieverd wat is er'' Vroegt ze aan Maria. ''Waarom moet je huilen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:14
Noah pakte de handdoek aan en begon Elisa droog te wrijven terwijl hij haar vrolijk aankeek. Henry was meteen klaarwakker. "Leuk, mag ik mee?" Cico kroop op bed en begon op bed te springen. "SPEELTUIN !" riep hij vrolijk uit en bleef doorspringen. Maria liep naar haar moeder. "An niet vindt !" zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:19
Ik was lekker droog. ''Dankje lieverd.'' Ik begon Noah te drogen. ''Oja dat is waar ook'' Zei paige en keek Maria aan. ''An is op vakantie'' Zei ze. ''Ja je mag mee'' Zei ze tegen Henry
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:24
Noah glimlachte. "Graag gedaan !" Toen Noah ook droog was, gaf hij ELisa een zoen. "Dankje !" Hij stapte uit de douche en begon zich aan te kleden. Maria begon heel erg hard te huilen. "An mee moet !" riep ze. "Mama zegt !" HEnry glimlachte blij. Cico viel plots en belandde op MAria, die nog harder begon te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:26
Ik zoende hem terug. ''Graag gedaan'' Ik begon me ook aan te kleden. Paige keek Maria aan. ''An gaat dan de volgende keer mee, ok.'' Toen cico gevallen was tilde ze hem op en zette hem weer op bed en tilde maria daarna op en knuffelde haar. ''Alles is goed''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:37
Noah liep toen terug naar de kinderen toe en zag dat Esther wakker aan het worden was. Nicolaas sliep nog heel erg rustig en diep. Maria schudde haar hoofd. "Nee, mama zegt !" riep ze uit en keek woedend naar Cico. Ze kroop over het bed naar hem toe en gaf hem een harde mep. Toen begon ze terug heel erg hard te huilen en Cico deed mee met haar. "Malia Cico slaat !" huilde hij. Ik liep terug naar mijn bed en ging liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:47
Ik zag dat Esther wakker werd. ''Hey lieverd'' Zei ik tegen haar. Paige keek Maria streng aan. ''Maria niet je broer slaan.'' Zei ze erg streng. ''Dat is niet lief van je'' Ze begon cico te troosten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 16:55
Esther zag haar moeder en wuifde opgewekt naar haar. Ze wilde uit bed komen en kroop over Nicolaas heen haar bed uit. Nicolaas werd er wakker door en begon heel erg hard te huilen. "AU !" Maria begon nog harder te huilen en ze zag al helemaal rood van het huilen. "Mama zegt mee !" huilde ze. "Cico Malia pijn daan !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 17:00
Ik tilde Esther en Nico op. ''Esther niet over je broertje heen kruipen'' Ik knuffelde allebei. ''Maria, cico deed dat niet expres en jij wel'' Zei ze streng. ''Zeg maar sorry tegen cico en geef hem maar een kusje'' Zei Paige.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 17:14
Nicolaas huilde nog altijd omdat zijn brandwonde nu terug heel erg veel pijn doet. "Au Nico hebbben !" Esther kee onzeker naar Nicolaas. "Solly !" Maria bleef hard huilen. "Nee !" riep ze en kroop naar het uiteinde van het bed en viel er toen af. Ze begon nog harder te huilen, kwam overeind en liep de kamer uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 17:24
Nico knikte en wees naar de wonde. "Au doen !" Maria liep door. Henry knikte. "Ja, ok !" Hij stond op uit bed en liep achter Maria aan. "Maria, kom nu terug !" zei hij streng. Maria keek om en begon harder te huilen en ook harder door te lopen,m aar ze zag niet dat ze al bij de trap was en viel helemaal naar beneden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 20 dec - 17:27
Ik pakte een kinder asperientje. ''Neem dit maar in, dan gaat de au vanzelf weg'' Zei ik tegen Nico. Paige trooste Cico. ''Rustig maar'' Ze hoorde veel lawaai. ''Henry wat gebeurt er'' Riep ze