Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 13:31
Ik rende naar Roger en gaf hem een harde trap. "Laat mijn zusje met rust!" Ik gaf hem nog een klap tegen zijn neus aan. "En noem haar zo niet, je bent zelf een etter!" Maria werd een beetje kalmer. "An helpen", mompelde ze. Noah schudde zijn hoofd". Helemaal niet!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 13:52
Ik keek hem woedend na. "Smeerlap!" Maria schot wakker en begon nog harder te huilen. Ik kwam ook terug bij. Noah schudde zijn hoofd. "Echt echt niet!" zei hij en knuffelde haar. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 14:01
Ik bleef liggen. "Roger...", zei ik zachtjes. "Hij zei dat hij dit b leef doen tot hij Elisa kreeg!" Ik zuchtte diep. Maria huilde. "Hij Malia au doen en zeggen Malia ettel is!" Ze begon hee erg hard te huilen en was helemaal overstuur. "Nooit meel slapen!" Noah knuffelde haar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 15:09
Ik bleef hem vast houden. ''Ik wil je nooit meer loslaten'' Zei ik toen. ''Nooit meer'' Ik hield hem erg goed vast. Paige probeerde Maria te troosten. ''Shhhhhhh rustig maar'' Ze keek naar An. ''Gaat het An''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 18:09
Ik ging iztten. "Ja", zei ik zachtjes. "Gaat wel" Maria bleef hard huilen. "NIET MEEL SLAPEN ! NOOIT MEEL! MAM ZEGGEN MALIA NOOIT MEEL HOEVEN SLAPEN!" Noah kuste haar. "Doe dat dan niet", zei hij met een glimlach.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 19:25
Ik knikte en hees me overeind aan het bed om daarna even te blijven staan tot het zwart voor mijn ogen was weggetrokken. Maria bleef hard huilen. "MAMA ZEGGEN!" riep ze. "NU ZEGGEN!" Er kwam een zuster binnen. "Alles in orde?" Noah bleef haar kussen. "Goed zo!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 20:14
Ik sloot mijn ogen zodra ik lag. "Hoopfdpijn", zei k zachtjes. Maria raakte nog harder in paniek. "MAM!" gilde ze. "MAM ZEGGEn!" Noah keek haar aan. "Ik hou met heel mijn hart van jou!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 20:19
Ik hield hem vast. ''Wil je bij mij liggen?'' vroeg ik toen. ''Alsjeblieft'' Paige keek Maria aan. ''Rustig lieverd'' Zei ze toen. ''Zullen we zo iets lekkers halen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 20:23
De zuster liep naar Paige. "Moet ik iets halen om haar te kalmeren?" Ik had enorme hoofdpijn. Maria schudde haar hoofd. "Nee! Nee! Nee! MAM ZEGGEN!" Noah knikte0 "Ja!" Hij ging bij haar liggen en kuste haar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 20:34
Maria hoorde het en raalte nog meer in paniek. "MAM!" gilde ze. "NIET DOEN!" Ik begon te huilen. "Niet zo luid" Noah ksute haar. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 18 jul - 23:43
Ik bleef huilen en drukte het kussen overm ijn hoofd. Maria schudde haar hoofd. "BANG!" gilde ze. De zuster kwam terug binnen gelopen en wilde Maria's arm bloot maken. Maria gaf haar een klap. "MAM! HELP!" Noah keek onzeker. "Ok!" Hij kuste haar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 0:42
Maria gilde het uit van angst en verdriet en paniek. "MAM NIET ZUSTEL HELPEN!" gilde ze. "MAM MALIA HELPEN!" De zuster deed het. "AUUUUUUUUUUUUUUUU!" gilde Maria en begon erg hard te huilen. Noah knikte en begon haar shirt los te maken. Ik verloor het bewustzijn.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 1:20
Ik begon alweer bijte komen. "Mama?" Maria werd langzamer kalmer en ging tegen haar moeder aanligggen met haar hoofd. "Mam niet lief", mompelde ze. "MAlia au daan!" Noah keek onzeker." Waarom wil je het zo graag?" vroeg hij onzeker.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 1:34
Ik keek haar verward aan. "Doet... doet pijn", zei ik zachtjes. "Doet zoveel pijn" Maria was heel kalm nu, maar b leef wel dingen mompelen. Noah keek onzeker. "Maar..." HIj zweeg. "Het voelt zo raar"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 1:42
Ik sloot mijn ogen omdat het anders teveel pijn deed. "Hoofd", zei ik zachtjes. "Mijn hoofd" Maria kneep plots hard in haar moeders wang omdat ze boos was op haar moeder en de verpleegster. Noah raakte in de war. "%aar ... maar ..."