Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 17:57
Ik knikte en keek naar Elisa. "BLijven jullie hier dan gaan Ric en ik de familie rond om hen te informeren zodat ze zich kunnen voorbereiden !" Noah knikte. "Is goed!" Daarna knuffelde hij Elisa. "Het komt goed", zei hij tegen haar. "IK beloof het!" Henry liep naar Paige. "Zullen we vandaag iets gaan doen met de kinderen?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:12
Noah keek verbaasd. "Oh", zei hij en glimlachte. Hij streek enkele haren uit haar gezicht en gaf teon een kusje op haar neus. "I kweet dat je het alleen deed om ons te beschermen en ik vond het helemaal verkeerd, maar ik wil je niet wkijt!" zei hij. "Ik hou van je met heel mijn harrt!" Ik orbde met Ric naar mijn ouders toe. "Mama?" Maria rende naar haar moeder. "Mam, iemand loepen mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:18
Ik keek Noah aan. ''Meen je dat echt?'' Vroeg ik toen. ''Ik hou ook van jou'' Ik keek naar de grond. ''Ik heb morgen om 2 uur een afspraak.'' Paige ging naar An. ''An is er iets?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:37
Ik knikte. "Ja !" Ik begon hget uit te leggen. "Dus let goed op iedereen, ok?" vroeg ik haar. Maria rende achter haar moeder aan en stak haar armen uit. "MAm pakken!" Henry kwam er ook aangelopen." Dus ook goed op Cico en Ben passen ! Wij gaan de rest van de familie verwittigen!" Ik orbdem et Ric naar Piper. Noah knikte. "Dat meen ik!" Hij keek naar Elisa. "Wil jej dat ik meega of heb je liever dat ik niet meega?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:52
Ik keek hem aan. ''Wil je mee?'' Vroeg ik toen. ''Alsjeblieft'' Ik keek hem haast smekend aan. ''Ik vind het zo eng'' Zei ik toen zachtjes. Paige keek Henry aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:54
Noah knikte. "Natuurlijk !" zei hij. "Ik ga mee!" Hij knuffelde Elisa. "Maar het is toch nog niet meteen de abortus he?" Henry keek onzeker. "Zullen we Cico en Ben dan maar gaan halen?" Diesel zat thuis metBen. "Wie kan ik nu halen?" Nadat ik Piper verwittigd had, orbde ik met ric naar Andy.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 18:57
Henry knikte. "Ja!" Maria begon met haar moedres haren te spelen. "Wij CIco zoeken? Cico velstopt? Wij zoeken?" Ze begon in haar handen te klappen en keek haar moeder enthousiast aan. "Ja, doen! En mam ook Malia zoeken!" Ze orbde weg en verborg zich in haar kamer onder haar deken. Diesel schemerde naar ahar toe. Henry liep naar buiten. Noah keek haar aan. "Nee, gewoon..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:00
Ik keek hem aan. ''Echt waar'' Ik was er erg onzeker over. ''Ok'' Zei ik toen zachtjes. Paige ging naar Cico en toen met hem naar Maria haar kamer. ''Maria''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:05
Diesel schrok en keek Paige aan. Hij liet een vuurbal verschijnen en wilde die naar Maria gooien. Henry rende Bens kamer uit. "Ben is weg!" Noah knikte. "Echt waar!" Hij kuste haar. Ik ging met Ric naar huis. "Nog iemand die we niet verwittigd hebbeN?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:09
Ik kuste hem terug. ''Ik hield niet van Diesel'' Zei ik toen. ''Echt niet'' Ric schudde zijn hoofd. ''Nee'' Paige orbte Maria snel naar zich toe. ''Diesel''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:12
Diesel had een grijns op zijn gezicht en zonder een woord te zeggen, schemerde hij weg. Henry kwam de kamer binnen gerend. Zijn geizcht was lijkbleek en in zijno gen was er angst te lezen. "Ben is weg !" Noah glimlachte. "Dat weet ik wel!" Ik zuchtte opgelucht. "Alles lijkt weer goed te komen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:13
Ik keek Noah aan. ''Echt waar'' Zei ik toen. ''En wat als ik geen arbortus durf te doen?'' Vroeg ik toen onzeker. ''Ik vind het erg eng.'' Ric knikte. Paige schrok. '"Wat, DIESEL''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:18
Diesel was erg vrolijk. Maria schrok van haar moeder en begon meteen te huilen. "Mam hald loepen! " Henry was helemaal in apnik. "Wat nu, Paige?" Noah dacht na. "Dan zorgen we zelf voor het kind?" vroeg hij onzeker." OF we laten het adopteren?" Ik glimlachte. "Gelukkig!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:20
Ik keek Noah aan. ''Ik weet het niet meer'' Ik begon te huilen. ''Ik ben zo in de war.'' Ric knikte. ''ja gelukkig'' Paige gaf Henry, Maria en Cico. ''Ik haal hem terug.'' Ze schemerde naar Diesel toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:41
Benjamin was hard aan het hulen. Diesel bracht vaak een vuurbal tot vlak bij zijn armpjes zodat hij een beetje verbrandde. PLots werd Ben zo kwaad dat hij Diesel t egen de muur orbde. Ik begon Ric te kussen. Naoh knuffelde Elisa. "Het geeft niet, dat is erg normaal !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:51
Ik bleef huilen. ''Wat moet ik nu?'' Vroeg ik toen. ''wat moet ik met deze baby?'' Ik was heel erg van streek. Paige zag het. ''Ben'' Ze orbte hem naar zich toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:52
Ben was verbaasd toen hij plots weggeorbd werd en kirde blij toen hij zijn moeder zag. Vrolijk stak hij zijn armpjes uit naar haar haren en een grote lach verscheen op zijn gezicht. Noah keek bezorgd. "Misschien moet je even rustig erover slapen", zei hij tegen haar en knuffelde haar een tijdje. Ik keek Ric bezorgd aan. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:55
Ik schudde mijn hoofd. ''Ik wil niet slapen'' Zei ik toen. Paige knuffelde Ben. ''We gaan terug'' Ze orbte met Ben naar Henry., ''We zijn er weer.'' Ric knikte. ''Ja''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 19:57
Henry zuchtte opgelucht. "Is hij in orde?" vroeg hij. "Zeg alsjeblieft dayt hij in orde is!" Ben keek plots sip en stak zijn gewonde arm uit naar Paige. Noah keek onzeker. "OK dan, rusten misschien? Ik blijf bij je!" Ik glimlachte0 "Gelukkig!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 20:01
Ik knikte. ''Blijf je echt bij mij?'' Vroeg ik toen. ''Ik ben bang'' Paige schrok. ''Zijn armpje is een beetje verbrand'' Ze probeerde het te helen. Ric kuste An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 20:41
Henry schrok. "WXat?" vroeg hij en liep dichter naar zijn zoontje toe. "Ik haat die Diesel !" De brandwonden verdwenen en Ben probeerde zijn armpjes om zijn moeders nek te slaan om haar te bedanken. henry glimlachte. Noah knikte. "?atuurlijk blijf ik bij je!" Hij hield haar goed vast. Ik bleef Ric kussen.