Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 22:51
Ben was erg vrolijk en begno weer allemaal kirrende geluidjes te maken en probeerde haar vinger in zijn mond te steken. "Is hij weer in orde?" Hij was erg bezorgd en keek naar zijn zoontje. Maria keek ook naar ben. Ik straalde. "Ik hou ook zoveel van jou !" Ik begon hem weer te kussen. Noah glimlachte. "Ik hou ook zielsveel van jou !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 22:52
Ik straalde. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik toen. ''Jou liefde is alles voor mij'' Zei ik daarna vrolijk. Ric keek An aan. ''Laten we naar huis toe gaan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 22:54
Ik keek hem lachend aan. "Wez zijn thuis", zei ik tegen hem en wees om ons heen. "Kijk !" zei hij. "Diti s ons uhis hoor !" Ben keek vrolijk naar zijn moeder. Noah glimlachte. "Jij bent alles voor me!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 22:56
Ik straalde een beetje. ''Dankje'' Zei ik toen. ''Ik wil je daarvoor danken'' Ik begon hem te kussen en zijn shirt uit te trekken. ''Ik ben van jou'' Zei ik toen wat onzeker. Ric keek. ''Oja sorry''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 22:57
Ik keek even naar Noah en Elisa. "Moeten we hen misschien even alleen laten?" vroeg ik onzeker. "Zullen we naar boven gaan ofzo?" Noah bleef Elisa even kussen. "Je hoeft me niet te bedanken", zei hij toen tegen haar en zag dat ze wat onzeker was. "Gaat het wel?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:06
Ik knikte. ''Ja het gaat wel'' Ik had een beetje bij Diesel geleerd dat als hij iets voor mij gedaan had, dat ik hem moest verwennen. ''Ik wil je bedanken'' Zei ik zachtjes. Ric knikte. ''Ja is goed''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:09
Noah keek onzeker. "Elisa, je hoeft me niet te bedanken en zek er niet op deze manier!" zei hi jtoen tege nhaar. "Ik wil dat je dit doet omdat je van me houdt en omdat je dit zelf wil, maar je hoeft dit niet te doen om me te bedanken ..." zei hij tegen haar. Ik liep snel met Ric naar boven. "Hopelijk komts alles goed met Elisa , ze is lang bij die Diesel geweest ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:11
Ik keek Noah aan. ''Maar'' Ik raakte heel erg in de war. ''Maar zo moet dat toch'' Zei ik toen. Ric liep naar hun slaapkamer. ''Ik hou zielsveel van je'' Hij begon An weer te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:14
Noah schudde zijn hgoofd. "Nee, ik hou van je en daarom moet je me niet bedanken odmat ik je bij Diesel weggehaald hebt!" zei hij en knuffelde haar. "Je hoeft helemaal niets te doen dat je zelf niet wil", zei hij toen tegen haar en glimlachte. Ik bleef hem even kussen. "Ik hou ook zielsveel van jou !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:16
Ik was heel erg in de war. ''Ik weet het niet meer'' Zei ik toen. ''Ik dacht dat, dat moest'' Ik was heel erg verward. Ric streelde An. ''Je bent zo mooi''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:20
Ik glimlachte "JIj bent ook mooi !" zei ik en gaf hem een kus. "Je kan goed strelen !" Noah knuffelde Elisa. "Bij Diesel misschien, maar niet bij mij !" Hij bleef haar goed vasthouden. "Ik hou echt van je!" zei hij. "Met heel mijn hart !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:51
Noah knikte. Dat begrijp ik !" zei hij toen. "Als je een maand lang bij hem hebt gewoond of was het langer?" vroeg hij onzeker. "Hij is gek !" Ikg limlachte. "Je bent eenschat!" Ik knuffelde heme en tijdje en hield hem daarna nog steeds goed vast.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:57
Ik keek Noah aan. ''Iets langer'' Zei ik toen. ''Ik weet niet meer wat ik moet'' Zei ik toen. Ric knuffelde An. ''Jij bent hier de schat, je bent mijn verloofde''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 23:59
Ik moest lachen. "Maar jij bent mijn verloofde dus jij bent nog een grotere schat!" zei ik vrolik tegen hem. "En ik zei het eerst!" Noah keek haar onzeker aan. "Hoe bedoel je?" vroeg hij. "WAt weet je niet meer ?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 1:00
Ik keek hem aan. ''Wat ik nu moet'' Zei ik toen. ''Ik wou je bedanken maar je wilde dat niet'' Ik was heeeeeeel erg in de war. Ric keek An aan. ''Ok ok''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 13:24
Ik grijnsde. "Hehe, je luistert naar mij" ,zei ik vrolijk. "Daar kan ik van profiteren !" Noah glimlachte. "Je mag me bedanken, maar dat mag je ook gewoon doen door bedankt te zeggen, je hoeft er niets voor te doen", zei hij tegen haar en bleef haar goed vasthouden. Hij was woedned op Diesle.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 13:27
Ik keek Noah aan. ''Bedankt'' Zei ik toen onzeker. ''Heel erg bedankt'' Dit voelde heel erg raar. Ric keek An aan. ''Wat ben je van plan?'' Vroeg hij toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 13:48
Ik dacht na. "Niets", zei ik toen emt een glimlach en ging gewoon terug liggen. "Wat ben jij van plan?" vroeg ik hem toen en keek hem vrolijk aan. Ik sloot even mijn ogen. Noah glimlachte. "Graag gedaan", antwoordde hij en bleef naar haar kijken." Gaat het weer wat?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 14:36
"Hmmm dat heb ik graag!" zei ik opgewekt en genoot van zijn aaraking. "Ik hou ook zielsveel van jou !" zei ik tegen hem en sloot mijn ogen om nog meer te kunnen genieten. "Ik wil je nooit meer kwijt!" Noah knuffelde Elisa. "Zullen we naar huis toegaan?" vroeg hij. "Misschien kan je wat gaan slapen ... als je uitgerust bent, zie je alles misschien heel wat duidelijker ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 14:59
"Hmmm", mompelde ik. "Je doet dat echt geweldig ..." Ik bleef stilletjes liggen in de hoop dat hij er dan niet mee op zou houden. "Niet stoppen ..." Noah hielp Elisa overeind. "Moeten we nog dag gaan zeggen te gen Ric en An?" voeg hij." Of niet?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 24 mei - 15:04
Noah liep naar de trap en riep toen. "An, Ric, wij zijn weg!" Ik hoorde hem en kwam snel recht. "Ik komt zo terug, Ric !" Ik orbde naar beneden en omhelsde Elisa. "Zal ik je morgen komen ophalen of kom jij?" vroeg ik. "En hoelaat spreken we af?" Noah schrok een beetje.