Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 19:50
Ik volgde hen mee naar binnen. Maria bleef hard huilen en keek bang naar de dokter Ze bleef haar moeder goed vasthouden. "Malia bang", zei ze zachtjes en hield op met huilen. Ze snikte nu gewoon steeds nog een beetje. Noah glimlachte en bleef haar strelen. Hij vond het vreselijk dat ze zo lang bij Diesel had moeten zijn.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 20:45
De dokter stond op en stak zijn armen uit naar Maria zodat hij haar kon optillen en haar op de onderzoekstafel kon zetten. Maria draaide haar hoofd. "Nee!" zei ze boos en verstevigde de greep op haar moeder. "Bij mam blijven!" zei ze boos. Ik keek onzeker naar haar. Noah bleef dorogaan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 20:50
Ik genoot. ''Hmmmmm'' Ik keek hem aan. ''Zullen we naar bed?'' Paige ging met Maria op de behandel tafel zitten. ''De dokter moet je knieen onderzoeken'' Zei ze tegen maria.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 21:57
Maria keek boos naar de dokter "Maal mam ook blijven!" zei ze toen op een kwade toon tegen de dokter. "MAm ALTIJD bij Malia blijven!" Ik moest een beetje lachen. DE dokter verzorgde Maria's knieën. Ze huilde. "Au doen, mam!" Noah knikte. "Ja!" Hij tilde haar en bracht naar haar bed. "Weet je zeker dat je dat wil doen?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 22:03
Maria keek haar moeder aan. "Malia kusje klijgen mam?" vroeg ze zachtjes. "Omdat Malia flink is?" Ze zweeg even. "Malia flink zijn?" Noah glimlachte. "Ok!" Hij plaatste zijn ahnde aan weerskanten van ahar lichaam en begon haar vol liefde te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 22:47
Maria keek blij en keek toe hoe de dokter haar knieën verder verzorgde. "Malia heel lieve mama hebben!" begon ze toen te vertellen. "Doktel ook lieve mama hebben? Maal wel niet zo lieve mama als mam van Malia ! Want mama van Malia lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefste mam!" ze ize op een overtuigende toon. Ik glimlachte. Noah ging met zijn hand onder haar shirt.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 22:50
De dokter grijnsde. "Ja, ik geloof wel dat je een hele lieve mama hebt!" Maria begon ook te stralen en sloeg haar armen om haar moeders nek en keek haar vrolijk aan. "Mam nog niet weten?" vroeg ze verbaasd. Noah bleef haar strelen en begon haar ook in haar hals te zoenen. Hij was zo blij dat ze har terug had.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 21 jun - 22:57
Maria keek verbaasd ."Niet weten?" herhaalde ze verbaasd. "Malia nog niet zgt heeft?" vroeg ze toen en kon het niet geloven. "Maal nu mam wel weten!" Ik glimlachte naar mijn moeder. Noah schudde lichtjes zijn hoofd. "Nee, ik stop inet"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 22 jun - 15:09
Maria legde haar hand tegen haar moeders wang aan. "Naal huis?" vroeg ze. "Malia met mam naal huis?" Ik keek even naar de dokter. Noah straalde. "Ik hou ook van jou", zie hij za chtjes en begon haar toen vol liefde terug te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 22 jun - 19:00
Maria keek blij. "Dan spelletje spelen?" vroeg ze. "Mam met Malia?" Ik stond op. Noah bleef haar een tijdje kussen en genoot er heel erg veel van. "Hmmmm", mompelde hij. Daarna keek hij haar aan. "Ik laat jou ook nooit meer gaan!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 22 jun - 19:09
Ik glimlachte. ''Dat betekend veel voor me'' Zei ik vrolijk. ''Heel erg veel'' Ik kuste hem liefdevol. Paige knikte. ''Dan gaan we een spelletje spelen'' Ze stond met Maria op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 23 jun - 9:22
Ik liep naar de deur. Maria klapte in haar handen. "Joepie!" zei ze. "spelletje!" Noah keek haar even aan en glimalchte. "Jij betekent veel voor mij!" zei hij. "Ehct waar!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 23 jun - 9:24
Maria knikte. "Ja, naal huis!" zei ze blij en begon helemaal te stralen toen ze door haar moeder geknuffeld werd. "Malia mam houden!" Ik liep achter hen aan. Noah straalde. "Ik hou ook zielsveel van jou!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 23 jun - 9:33
Ik knikte. "ja, ik ga mee", zei ik tegen haar en volgde hen naar de auto toe. Even keek ik wat onzeker om. Maria was erg vrolijk. "Mam?" Noah glimlachte en gaf haar kusjes op haar wang. "Je bent zo schattig als je bloost!"