Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:04
Noah glimlachte. "Dankje!" zei hij en rnede ervandoor. "Elsia" ,mompelde hij Zodra Noah weg was, ging Diesel plos in de aanval over en begon op Ric in te slaan. "Jij zal boeten !" Ik nikte. "Natuurlijk !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:06
Ik omhelsde An. ''Dankje'' Ik bleef haar vast houden. ''je bent echt mijn Bsv.'' Ric bleef proberen Diesel te beuken. ''Je gaat eraan'' Zei hij woedend.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:16
Ik keek haar opgewekt aan. "EN jij bent ook mijn bsv, Elisa !" zei ik tegen haar en knuffelde haar een tijdje. "Om twee uur morgen", zei ik toen. Noah kwam het hui binnen gerend. "Elisa?" Diesel liet een vuurbal verschijnen en wilde die in Ric's buik duwen. "Nee, JIJ gaat eraan!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:26
Ik liet Elisa los en ging aan de kant staan toen ik Naoh de kamer hoorde binnen komen. Noah rende meteen naar ELisa en omhelsde haar. "Ben je terug?" vroeg hij en sloot zijn ogne. "Voorgoed bedoel ik?" Diesel grijnsde en liet nog een vuurbal verschijnen. "Denk je daT?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:35
Noah knuffelde Elisa. "Oh gelukkig!" zei hij. "Ik heb je zo gemist!" Ik glimlachte. Diesel lachte. "Blijf dan maar verder dromen !" zei hij opgewekt en duwde de tweede vuurbal in zijn maahg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:43
"Ric !" zei ik geschrokken. "IK moet naar hem toe, ik kom zo terug!" zei ik toen tegen Elisa en Noah en orbde naar RIc toe. Meteen begon ik hem te helen. Diesel gromde en liet me wegvliegen bij Ric. Ik probeerde terug naar RIc toe te gaan. Noah hield haar goed vast. "Geeftniet, je bent er nu!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:52
Ik keek Noah niet aan. ''Ik ben zwanger'' Zei ik toen. ''Van Diesel'' Ik begon te huilen. ''Ik ga een arbortus doen'' Zei ik toen. Diesel gooide An tegen een lantarenpaal.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 12:57
Noah schrok erg hard. "Wat?" vroeg hij. "Zwanger?" Toen keek hij onzeker en knikte. "Als dat is wat je wil !" zei hij tegen haa ren knuffelde haar. "Ik sta achter je!" zei hij. "A chter elke keuze die je maakt ..." Ik verloor het bewustizjn.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 13:01
Ik keek hem aan. ''Ja dat wil ik'' Zei ik toen een beetje onzeker. ''Dankje'' Ik kuste Noah. Diesel glimlachte en schemerde An en RIc naar zijn huis. ''Ik zal mijn vrouw terug krijgen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 13:13
Diesel keek om zic hheen." Elisa , we kunnen naar huis toe ! Ik heb die twee vervelende heksen uit de weg geruimd!" Noah schrok." Elisa, jem oet hier weg!" zei hij. "Zo snel mogelijk ! Ga naar Piper of Paige ofzo !" Hij draaide zich om en zou Elisa beschermen. "Ik kom je zo snel mogelijk achterna!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 13:16
Ik schudde mijn hoofd. ''Ik laat jou niet alleen'' Zei ik tegen Noah. ''Wat heb je gedaan?'' Vroeg ik woedend aan Diesel. ''Je gaat eraan'' Ik gooide allemaal vuurballen naar hem.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 13:30
Diesel keek verbaasd. "Hé, waarmo doe je dat nu," vroeg hij. "Je mag me niet aanvallen ! Ik ben verdomme je man!" Noah ging naast Elisa staan. "Laten we dan samen gaan !" Hij stak zijn hand naar haar uit zodat ze die kon vastnemen en ergens anders heen transporteren. Ik kwam bij. "Ric?" mompelde ik. Ik had vreselijke hoofdpijn.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 13:38
Ik liep met moeite naar Ric toe en begon hem toen te helen. De tranen stroomden over mijn gezicht. "Je moet wakker worden", zei ik tegen hem. "Alsjeblieft!" Diesel keek nors0. "Dat ben je wel!" HIj liet een vuurbal verschijnen en wilde die naar Noah gooien. Noah hield Elisa's hand nog vast.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 14:10
Ik schudde mijn hoofd. ''Dat ben ik niet'' Ik ging voor Noah staan. ''wat wil je daar tegen doen.'' Ik keek hem aan. ''Ik ga ook een arbortus laten plegen''Z Zei ik toen tegen Diesel. Ric begon na een tijd bij te komen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 14:19
DIesel schrok. "WAT?" gilde hij uit. "Nee! nee ! niet doen" Hij raakte helemaal in paniek. "Nee, alsjeblieft, laat mij het dan opvoeden, maar alsjeblieft, doe het niet ! Geen abortus !" Noah hoopte dat Diesel Elisa niets zou doen. "Gelukkig! Je bent wakker!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 14:23
Ik knikte maar snel. "Ja, kom, we moeten terug!" Mijn hoofd stond op barsten, maar ik nbegeerde het omdat ik me zorgen maakte over Elisa. "We moeten Elisa hlepen" Diesel werd boos. "Dan ga je eraan !" rieo hij. "Dan gaat heel je familie eraann!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 14:27
Ik orbde naar huuuis toe. "Elisa, voorzichtig!" riep ik uit en rende naar haar toe. Ik ging naast haar staan en keke bang naar Diesel. Diesel keek boos. "Nee, ik vermoord eerst je familie en pas als laatste jou zodat je hen allemaal ziet doden en zal weten dat het jouw schuld is !" zei hij en schemerde daarna meteen weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 15:34
Ik werd opeens bang. ''Neee he'' Het was me teveel en ik begon te huilen. ''Allemaal mijn schuld'' Ik zakte huilend op de grond. ''Het spijt me'' Ik voelde me heel erg schuldig.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 23 mei - 17:50
Noah ging snel naast Elisa zitten en omhelsde haar. "Rustig maar, je hoeft je nergens voor te verontschuldigen! Je familie kan zichzelf goed beschermen !" Ik beet op mijn lip en keek Ric aan. "Behalve de kleintjhes..." Diesel schemerde binnen in Bens slaapkamer en tilde hem op waarna hij snel wegschemerde met hem.