Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 18:57
Rob zag een dokter op zich afkomen en stond meteen recht. "Is ze in orde?" vroeg hij bezorgd. "Alseblieft, zeg dat ze in orde is!" Diesel draaide zich om naar Elisa. "Hey, lieverd, fijn dat je weer thuis komt wonen !" Grijnzend keek hij naar Elisa, maar kwam niet dichterbij. Ik kwam niet bij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 19:05
Ik keek hem aan. ''Ik kom hier niet wonen'' Zei ik toen. ''Ik ga niet bij iemand wonen die mijn vrienden en familie pijn doen'' Zei ik toen. De dokter keek ROb aan. ''We hebben de innerlijke bloeding kunnen stoppen'' Zei hij toen. ''Maar ze is in een coma beland.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 19:25
Diesel keek woedend. "Ga dan weer weg !" zei hij boos. "Nu !" Rob zakte bijna dor zijn knieën omdat hij zo vreselijk hard schrok van wat er gebeurd was. "Wat?" stamelde hij. Ik werd meegenomen door een dokter.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 19:37
Ik keek hem aan. ''blijf bij hun uit de buurt'' zei ik woedend. ''Anders heb je een groot probleem'' Ik schemerde naar Ric toe. ''Hoe is het met An'' Ric keek mij aan. ''Ik weet het niet'' De dokter ondersteunde Rob en bracht hem naar een stoel.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 20:37
Rob wilde antwoorden. "Komt het in orde?" vroeg hij bezorgd. Diesel haalde zijn schouders op. "Ik doe wat ik wil !" zei hij toen. "Als ike r zin in heb, dan doe ik het, anders niet!" Even later werd ik naar een kamer gebracht en er liep een dokter naar Elisa en Ric toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 20:45
Ik keek hem aan. ''Niet als je van mij houdt'' Zei ik voordat ik weg schemerde. ''En?'' Vroeg ik de dokter. De dokter keek Rob aan. ''Het is afwachten of ze uit de coma komt.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 21:02
Diesel bleef een beetje geschokt achter. "Maar..." De dokter glimlachte. "Ze is gewoon heel erg vermoeid ... ZE mag vanavond naar huis toe ..." Hij zei nog waar ik lag. Ik begon al wakker te worden. Rob begon te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 21:13
Rob knikte. "BEdankt !" zei hij en liep naar de kamer waar Jodi lag. Hij nam haar hand vast zodra hij bij het bed stond. "Ik hou van je!" De dokter moest weer gaan. Ik keek wat onzeker om mme heen. "Elisa? Ric?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 21:28
Rob zuchtte verdrietig. "Word alsjeblieft wakker!" zei hij. "We hebben je allemaal nodig ! Ik, Anja, Sally, Amy ..." Hij zweeg even en besloot toen maar Sally te bellen. Hij deed het. Sally zat in bad en hoopte dat Darren zou openmen. "Darren? !" riep ze. "Telefoon !" Ik keek Ric met een glimlach aan. "Gaat wel", zei ik.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 21:46
Rob wachtte ongeduldig tot er opgenomen werd. "Darren, JOdi ligt in een coma, kunnen jullie zo snel mogelijk naar het ziekenhuis komen?" Ik kuste Ric even en keek toen naar Elisa. "Neee, blijf !" zei ik tegen haar. "Ben je in orde?" vroeg ik toen bezorgd. "Is Diesel nog teruggekomeN?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 21:52
Ik keek An aan. ''dan blijf ik'' Ik glimlachte. ''Ik ben in orde'' Zei ik tegen An. Darren schrok. ''We komen er meteen aan'' Hij hong op en ging het Sally vertellen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:10
"OK, gelukkig! " Daarna keekik Ric bezorgd aan. "Jij ook," vroeg ik. Ik legde mijn hand tegen zijn wang aan. Rob ging terug bij Jodi staan. Sally kwam net uit de douche. "Wat?" gilde ze en gleed uit en belandde hard o pde grond. De pijn die ze voelde, negeerde ze en ze sprong weero p". We moeten er meteen heen!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:30
Ik gaf Ric een kus. "Ik hou ook van jou !" zei ik. Ik sloeg mijn arme,n om zijn nek en hield hem h eel erg goed vast. Rob was beginnen te huiln. "odi toch ..." Sally kleedde zich aan. "Haal jij Amy, Anja en Arjan," vroeg ze.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:33
Ik keek vrolijk. ''Ik ga wat drinken halen'' Ik liep naar de kantine. ''Ik wil je nooit kwijt'' zei Ric en kuste An. Darren en knikte en maakte de kinderen klaar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:39
Sally kwam vijf minutren later beneden aan." Kunnen we vertrekkeN?" Ze nam Amy over. "Kom !" Ik keek Elisa na. "Tot zo !" zei ik en keek daarna REic vrolijk aan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt !" Ik knuffelde hem en begon hem toen vol liefde tre kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:45
ik nam wat drinken en ging zitten. ''Wat een dag'' Zei ik toen zachtjes. Ric kuste An liefdevol terug. ''Jij maakt me zo gelukkig'' Zei hij stralend. Darren knikte. Amy keek Sally aan. ''mama waal naal toe gaan?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:51
Sally keek in panike naar haar dochtertje." Huh .. wat? Oh ... we ... we gaan naar ... naar tante Jodi ..." Ze begon te huilen en liep snel naar de auto. "Tante Jodi ligt in het ziekenhuis! " zei ze toen niet meer hiulde. Rob keek naar Jodi. Ik glimlachte "JIj mij ook!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 22:53
Ik stond na een tijdje op. '''Laat ik maar even wandelen'' Ik ging naar buiten. ''Wat is het lekker buiten'' Ik bleef wandelen. Ric kuste An. ''daar ben ik blij om'' Darren stapte in nadat hij de kinderen in de auto heeft gedaan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 23:04
Diesel schemerde achter Elisa. "Hey !" zei hij grijnzend. "Heb je me gemist?" Ik bleef Ric kussen. "Hmmmm" Sally was ook ingestapt en zat bibberend op de passagierszetel vanvoor in de auto. Ze wilde niet ook nog Jodi verliezen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 23:06
Ik keek geschrokken achter me. ''nee ik heb je niet gemist'' Zei ik toen. ''Ik zal je nooit missen.'' Ric bleef An kussen. ''Lekker'' Darren reed naar het ziekenhuis toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 12 mei - 23:11
Ik probeerde Ric op het bed te trekken en toen het me niet lukte, keek hem triestig aan. "Bij me liggen?" Ik keek hem lief aan. Sally was helemaal in shock. "Jodi ..." Diesel gaf haar een klap. "ajwel! Je liegt!"