Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 20:03
Ik zag mezelf weer hetzelfde reageren. "Natuurlijk!" zei ik tegen haar. "Ik zal het regelen!" Ik zag mezelf weglopen en even later weer terugkomen om te zeggen dat het in orde was. Noah kwam eraan gelopen. Ik keek onzeker naar Piper. "Abortus", herhaalde ik het.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 20:55
Ik keek mijn tante een beetje nors aan. "Dat meneen we beiden wel en dat kan ik ook heel goed begrijpen! Elisa heeft al zoveel meegemaakt, het is niet eerlijk dat ze hier nog een keer door zou moeten! Het is trouwens ook haar recht ..." Maria zuchtte. "Tante Pipel", zeurde ze. Mijn versie die bij Elisa stond, knikte. "Natuurlijk!" Noah omhelsde Elisa. "BEn je in orde?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 21:01
Ik voelde me wat schuldig. "Sorry, tante Piper, ik bedoelde het niet zo ..." Ik keek even naar de grond. "Ik ben gewon wat van streek ..." Onzeker keek ik weer naar haar op. "Het spijt me echt!" Noah schrok. "Wat?" "Ik laat jullie even alleen!" Ik liep naar een andere kamer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 21:04
Ik keek Noah aan. ''Ik laat een arbortus doen'' Zei ik toen. ''Ik wil niet zwanger zijn van Diesel.'' Piper keek An aan. ''Het geeft niet An'' Zei ze toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:08
Ik omhelsde haar even. "Ok, gelukkig!" Maria riep plots. "NU MAM HELPEN8" Ik schrok. Noah keek verbaasd naar Elisa en keekt oen naar de keuekn. "Huh? Wie is daar?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:10
Ik begon gelijk bang te worden. ''Ik wil hier weg'' Zei ik toen. ''Alsjeblieft'' Piper keek Maria aan. ''we moeten nog wachten'' Zei ze zachtjes. ''En we moeten stil zijn.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:27
Maria keek boos. "Waalom?" vroeg ze . "Malia mam helpen!" Plotseling orbde ze naar haar moeder toe. Noah knikte. "AN!" Mijn versie van die tijd orbde binnen en keek bezorgd." Wat is er?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:34
"Hey mam!" zei Maria vrolijk. "Pakken en noooit meel glond zetten!" Ik vloekte zachtjes. "Wat nu?" vroeg ik mijn tante. Ik knikte. "We zijn hier weg!" Ik orbde met hen naar de manor. "Ik ga even de anderen waarschuwen dat ze moeten oppassen vor Diesel!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:40
Ik schrok. "IK ga hem snel halen!" IK orbde weg en mijn stem vulde nog de ruimte met de woorden. ""Roep tante Piper!" Onzeker bleef de toekomstversie met mijn tante achter. Ik orbde binnen. "Ric?!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:45
Noah keek verbaasd. "Bellen?" Piper kwam eraan gelopen. Maria was hard geschrokken en begon te huilen. "Mam niet dood mogen!" De andere Maria keek verbaasd. "Maal mij ist!" HEnry kwam eraangelopen. "Paige!" giled hij. Toekomst ik orbde met Piper naar Maria toe en tilde haar snel op. "Dit is de juiste Maria hoop ik. Ik omhelsde hem. "We moeten iedereeen gaan waarschuwen dat Diesel kan aanvallen."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 29 mei - 23:47
Ik was erg in de war. ''Roepen bedoel ik'' Ik keek Noah aan. ''sorry'' Piper keek Noah en Elisa aan. ''Wat is er aan de hand.'' De toekomstige Piper knikt. ''Hopelijk'' Paige begon bij te komen. ''Henry''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 0:04
Noah glimlachte. "Geeft niet, lieverd!" Toen keek hij Piper aan en begon snel uit tel eggen wat re was, maar niet dat Elisa zwaner was. Henry zuchtte opgelucht." Gaat het?" Onzeker keek ik naar mijn moeder. "Ikw eet dat het raar gaat klinken,m aar Maria tante Piper en ik komen uit de toekosmt ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 0:06
Ik bleef bang rond kijken. ´´Ik ben zo bang´´ Zei ik zachtjes tegen Noah. Piper keek hun aan. ´´Jullie blijven hier´´ Zei ze toen. Paige keek naar de toekomstige An. ´´Waarom?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 0:10
Ik keek onzeker en opende mijn mond, maar Maria was me voor. "Diesel mam dood daan! Mammen niet mogen doodgaan!" Ik schrok. Henry werd bleek. "Wat?" Noah hield Elisa goed vast. "Het kotm goed!" Samen met Ric ging ik de familie waarschuwen en orbde alslaatste bij mijn ouders binnen. "Huh?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 0:12
Ik bleef Noah vast houden. ''Ik wil niet bang zijn'' Zei ik toen. ''Ik wil niet zwanger van hem zijn'' Paige schrok ook. ''Wat'' Ze probeerde niet weer flauw te vallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 11:49
Noah hield Elisa goed vast." Ik weet het!" zei hij. "Ik weet het!" Henry ondersteunde Paige. "Rustig, lieverd!" Maria begon te huilen. "Je mag gewoon niet nar Diesel gaan!" zei ik tegen mijn moeder0
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 11:58
Noah bleef haar goed vasthouden. "IK begrijp het wel", zei hij zachtjes. "En je bent nu t erug, en dat is goed!" zei hij tegen haar en gaf haar een kusje op haar vorohoofd. "Rustig maar, het is nu voorbij!" Ik glimlachte onzeker. Diesel schemerde binnen bij Ben.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 11:59
Ik bleef Noah vast houden. ''Maar wat als hij terug komt'' Zei ik toen. ''Hij laat me nooit een arbortus doen'' Zei ik toen zachtjes. Paige voelde of haar kinderen veilig waren. ''BEN'' Ze raakte in paniek. ''Diesel is bij Ben''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 12:52
Ik schrok. "Ik ga erheen!" Ik duwde Maria in mijn tantes armen. "Ben zo terug!" Ik orbde naar boven. "Laat mijn broertje met rust!" zei ik boos tegen Diesel. Noah dacht na. "zeg het hem niet!" zei hij toen. "Hij hoeft het nie te weten ..."