Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 17 mei - 11:44
Ik knikte. "Ok !" zei ik. Diesel glimlachte "OK, dan is het niet erg !" zei hij. "IK ga je nu weer kussen, ok?" vroeg hij, al was het niet echt als een vraag bedoeld. Ik begon de verloren-heks-spreuk op tezeggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 17 mei - 15:14
Ik keek naar de grond. ''Het zal wel moeten'' Ik keek hem aan. Opeens verdween ik naar An en Ric. Ric keek An aan. ''Laat het werken'' Zei het zachtjes. ''Het moet
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 17 mei - 17:46
"Elisa !" riep ik vrolijk en omhelsde haar meteen en was niet van plan haar snel los te laten." Goddank, we hebben je terug!" Diesel keek verbaasd. "Elisa?" Toen gromde hij. "Ze hebben haar teruggehaald, de smerige heksen! Maar ik zal ze ! Daar komen ze niet ongestraft mee weg ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 17 mei - 22:37
Ik keek An aan. ''Ik moet terug.'' Zei ik toen bang. ''Anders word Diesel woest'' Ik was heel erg bang. ''Alsjeblieft laat mij gaan'' Zei ik met tranen in mijn ogen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 17:37
Ik schudde mijn hoofd. "Dan wordt hij maar boos !" zei ik tegen haar. "Je blijft hier ! IK wil niet dat je naar he mtoegaat!" zei ik en hield Elisa heel goed vast. "Hij behandelt je niet goed!" vervolgde ik. "Hij moet van mijn beste vriendin afblijven, jij verdient beter!" Diesel stond op ontploffen en probeerde te kalmeren.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 17:44
Ik bleef huilen. ''Maar mijn kinderen'' Ik was nog nooit zo bang. ''Stras doet hij hun iets'' Ik bleef proberen weg te komen. ''Alsjeblieft'' Ik was heel erg van streek
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 19:49
Ik keek naar RIc." Wat moeten we nu?" vroeg ik onzeker. "We zorgen wel dat je kinderen veilig zijn, Elisa, echt waar ! We zullen kristallen leggen enzo !" MEt Ric en Elisabeth orbde ik naar de manor en zag daar de kinderen al zitten. Rond hen orbde ik een cirkel van kristallen zodat ze beveiligd waren tegen Diesle. "Zo !" DIesel had een idee. Nico keek verbaasd op. "Mama!" zei hij toen vrolijk en sotnd op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 19:52
Ik was nog erg van streek. ''Ik moet echt terug'' Zei ik toen. ''We kunnen niet de hele familie beschermen.'' Zei ik huilend. ''En Noah'' Ik begon harder te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 22:54
Ik keek onzeker. "Maar wie moet jou dan beschermen?" vroeg ik zahctjes. "Ik laat je echt niet teruggaan !" Ik keek Ric aan voor een beetje hulp omdat ik het gevoel kreeg dat ik haar niet zou kunnen overtuigen. "Elisa, alsjeblieft ..." Diesel schemerde naar Noah. "Jij gaat eraan!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 23:06
Diesel keek naar Elisa. "Kom je naar huis?" vroeg hij. "Ric !" riep ik uit en hief mijn handen in de lucht. "Wat moet ik doen want ik weet het helemaal niet meer ... ik .. .wat ... moeten ... ik weet het niet meer!" Ik orbde snel achter haar aan. Nico strekte zijn armen uit naar Ric. "Pakken, oom Lic!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 23:21
Nico keek vrolijk. "Naal mama gaan !" Esther wilde ook naar haar moeder en Charlotte bego nte huilen. Piper kwam eraan. "Hey, Ric, ben je alleen, ik dacht nog meer stemmen te horen?" Diesel knikte. "Diese, je gaat eraan !" zei ik woedend tege hem.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 20 mei - 23:55
Piper keke bezorgd. "Hopelijk komt alles goed!" Noah keek wat verward. "Ja, ik be nin orde", zei hij toen. "Jij ook?" Ik keekwoedend naar Diesel en werd toen pltos door hem tegen de muur aangegooid. "Elisa, we gaan !" zei hij b.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 0:00
Piper kek onzeker "Is er iets dat i kkan doen?" zei ze en wilde graag helpen." Die kristallen was een goed idee!" Charlotte was verdrietig. Noah keek naar Elisa. "Blijf!" Ik orbde Diesel weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 0:05
Ik keek hem aan. ''Ik kan het niet'' Zei ik toen. ''Ik wil niet dat hij jullie pijn doet'' Legde ik uit. Rick keek Piper aan. ''Kan u helpen met de kinderen?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:34
Piper knikte. "Natuurlijk !" Ze liep naar Esther en CHarlotte, tilde hen op en begon hen te troosten. Ik beogn te huilen. "Maar wij willen niet dat hij JOU pijn doet en hij gaat je pijn doen, dat weet ik heel zeker!" DIesels chemede weer binnen en was erg slechtgezind.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:36
Ik knuffelde Noah. ''Jullie zijn belangrijker'' Ik zag toen Diesel. ''Laat hun met rust'' Zei ik toen. ''Dan ga ik mee naar huis'' Ik wou naar hem toe lopen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:48
Nico keek Ric aan. "NAal mama!" zei hij op een dwingende toon en keek een beetje boos naar zijn oom. "NU!" Charlotte huilde nog. Ik begon harder te huilen en wist dat ik Elisa toch niet zou kunnen tegenhouden. Diesel knikte. "JA we gaan, kom!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:50
Ik keek nog even om. ''Het spijt me'' Ik liep naar Diesel toe. ''Laten we gaan'' Zei ik met pijn in mijn hart. ''Naar huis'' Ik keek nog even naar Noah en An. Ric schudde zijn hoofd. ''Dat kan nu niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:53
Noah keek ELisa met tranen in zijn ogen aan. "Zorg goed voor jezelf", zei hij zachtjes. Ik ging huilend tegen de muur zitten, helemaal ineengedoken en haatte mezelf omdat ik Elisa niet kon helpen. Deisel schemerde met Elisa naar husi toe en begon haar toen meteen te kussen. Het was toch wel heel toevalllig dat ze in zijn slaapkamer terecht gekomen waren. Nico keek beteuterd. "WAalom niet?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 13:55
Ik keek Diesel aan. ''Ik wil dit niet'' Zei ik toen verdrietig. ''Niet nu.'' Ric zuchte. ''Omdat mama eerst bij Diesel weg moet'' Zei hij toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:00
Nico keek verbaasd en werd toen plots heel erg bang. "Mama bij DIesel?" Esther begon meteen te huilen toen ze dat hoorde. Piper probeerde haar ook te troosten. Ik orbde terug naar de manor en kwam overiend. "Elisa is mee met Diesel ..." Diesel keek boos. "Ik wil het wel!"