Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:14
Piper keek om. "Geeft niet, Ric", zei ze met een glimlach. "Ik wil graag helpen, anders had ik het niet gevraagd!" Diesel keek boos. "We zijn wel net getrouwd he!" Ik keek onzeker. "Ric?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:17
Ik knikte. ''Ja dat weet ik'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik ben gewoon heel erg moe'' Ik gaapte even nep. Ric glimlachte lichtjes. ''An'' Hij liep naar haar toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:21
"Elisa is meegegaan met Diesel", herhaalde ik toen en glimlachte niet. Ik veegde de tranen weg van mijn gezicht. "Ik denk niet dat we haar terug kunne halen ... toch nu nog niet ..." Verdrietig keek ik naar de grond. Diesel keek onzeker. "OK, maar als je uitgerust betn dan doen we het wel!" zei hij toen en liep naar het bed en ging liggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:39
Ik zuchtte. "We hebben haar nog niet eens kunnen vertellen dat we verloofd zijn", zei ik erg zachtjes. Nico begon te huilen. "Pakkne!" Diesel liep Elisa achterna. "WAarom ga je hier liggen?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:44
Ik keek hem niet aan. ''Omdat dit lekkerde ligt'' Zei ik toen. ''Het bed ligt niet lekker'' Zei ik toen tegen Diesel. Ric bleef An vast houden. ''Shhhhh rustig maar''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 14:57
Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en sloot mijn ogen. Ik zei een tijdje niets en probeerde wat kalmer te worden, maar dat lukte me niet echt. "Ik wil niet trouwen als Elisa er niet bij kan zijn", zei ik toen zachtjes. "Ik wil dat zij mijn getuige is ..." Diesel keek verbaasd. "Het be dligt wel goed!" zei hij en zweeg evne. "Maar als jij vindt van niet dan gaan we morgen wel een andere kopen ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 15:47
Ik knikte. "Ik hoop het!" zei ik en knuffelde hem. Ik hield hem goed vast en wilde hem nooit meer los laten. "Ik hoop het echt!" Diesel keek vcerbaasd. "WAarom niet?" vroeg hij toen. "Je vindt dat hij niet goed ligt!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 15:51
Ik zuchte. ''Laten we er nu niet over hebben'' Ik sloot mijn ogen. ''Ik heb nu geen zin.'' Ric bleef An vast houden. ''Het moet gewoon'' Hij was heel erg bezorgt om zijn zusje.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:15
Diesel keek onzeker. "Wanneer dan wel?" vroeg hij. "Als je uitgeslapen bent?" Onzeker keek hij naar haar en boog over haar heen en gaf haar nog een kus. "Slaap lekker !" Ik knikte "Ja, het moet"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:26
Ik schudde mijn hoofd. "Nee, we geven niet op!" Nico huilde heel hard en Piper kon niet naar hem toe omdat ze nog me t Esther en CHarlotte bezig was. "Rustig maar" Diesel ging ook slapen. "Hmmm ELisa"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:28
Ik huilde in mijn slaap. ''Het spijt me zo Noah'' Mompelde ik in mijn slaap. ''Ik hou nog altijd van je'' Ik wist niet dat ik het eigenlijk via gedachten tegen Noah zei. Ric keek An aan. ''Zal ik Nico doen?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:31
Noah hoorde dat in zijn hoofd en nam toen plots een besluit: hij zou Elisa daar weghalen, al werd het zijn dood! Met moeite kwam hij uit bed en kleedde zich langzaam om. "Ik haal je daar weg!" Ik knikte. "Ja, is goed" Diesel sliep rustig.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:42
Ik keek met een lege blik toe. "We moeten haar terugkrijgen !" NIco werd langzaam rsutiger. Charlotte was in slaap gevallen. Noah zei een spreuk op en verscheen bij Elisa en Diesel. Hij was blij dat ze beiden sliepen en tilde haar op. "Ik breng je hier weg!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 16:52
Nico viel ins laap. Piper stond op en liep met Esther die ook in slaap gevallen was en Charlotte naar Ric toe. "Breng je ze mee naar bed teo? We beschermen hun bedden dan ook met een kristallen cirkel. Naoh zei een spreuk en verscheen in de manor." We zijn er!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 17:33
Noah had Elisa nog in zijn armen. Hij voelde zich nog wat zwakjes en was op de bank gaan zitten, maar was niet van plan om Elisa los te laten. Hij glimlachte toen hij zag dat ze wakker was. "Hey, je bent terug!" Ik rende naar Elisa en plette haar bijna met een knuffel. "JE bent terug!" Piper liep al naar boven en glimlachte toen ze Elisa gezien had. "Alles komt goed dus!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 17:47
Noah keek nors en hield ELisa tegen. "En dan !" zei hij. "Laat me maar lekker boos zijn, dat verdient hij heel goed!" zei hij nors en knuffelde Elisa. "Ik weet dat je nog van mij houdt!" Piper beschermde de kinderne met kristallen. Ik keek naar Elisa. "Laat hem maar kome n!" Diesel sliep nog.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 17:49
Ik keek Noah aan. ''Ja ik hou nog van je'' Zei ik toen. ''Maar Diesel hij is niet te verslaan'' Ik keek naar de grond. ''Ikbengetrouwdmethem'' Zei ik heel snel achter elkaar.