Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 22:29
Noah schrok. "Je bent wat?" vroeg hij. Ik viel flauw... PIper keek Ric aan. "We kunnen wel weer terug naar beneden toe denk ik", zei ze toen met een glimlach tegen hem en was weer vrolijk omdat ze dacht dat alles weer goed was. Diesel werd wakker. "Hmmm"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 23:00
Piper glimlachte. "Hey Elisa!" Ik lag bewusteloos te wezen op de grond en kwam nog niet meteen bij, zelfs niet toen Piper en Ric eraan kwamen. Noah knuffelde Elisa. "Dat huwelijk is niet echt!" zei hij. "Want wij waren nog getrouwd!" Diesel schemerde binnen. "Ik wil mijn vrouw terug!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 23:01
Ik bleef huilen. ''Jullie moeten me los laten'' Zei ik toen. ''Ik doe dit zodat jullie veilig zijn'' Ik liep naar Diesel. ''Ik hou van jullie.'' Mijn blik bleef op Noah gericht.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 23:11
Noah schudde zijn hoofd. "IK laat je niet gaan!" zei hij. "Ik hou van jou en wil jou niet laten gaan juist omdat ik zoveel van je hou, begrijp je?" Ik was nog steeds bewusteloos. Piper wilde met Diesel vechten, maar hij gooide haar door het ram naar buiten zodat ze bewusteloos bleef liggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 23:35
Diesel keek boos. "Ze miogen jou niet afnemen!" zei hij boos Naoh sprong recht en lietde staande klok naar Diesel toevliegen, maar die liet hem terugvliegen. Ik kwam net bij en ging rechtzitten en vlog die kast toch wel niet recht tegen mijn achterhoofd aan waardoor ik opnieuw het bewustzijn verloor. Piper kwam bij. "au!" Desel keek naar Elisa. "Ga mee e nik laat hen met rust!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 21 mei - 23:58
Ik had een scherf in mijn rug die er diep instak toen ik terug op mijn rug neergevallen was. Piper keek naar Elisa." Ga niet mee!" Noah begon te huilen. "Alsjeblieft!" Diesel nam Elisa's hand vast en schemerde met haar naar huis. "Ben je weggegaan of kwamen ze je halen?" vroeg hij en duwde haar teder, maar wel dwingend op het bed neer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 0:05
Diesel knikte. "Ik laat ze !" zei hij. "Je bent nu toch uitgeslapen?" HIj sloot zijn ogen en begon Elisa vol liefde te kussen. Piper kwam terug naar binnen. "Weer een ruit om te herstellen ..." Noah zakte huilend neer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 0:10
Diesel schudde zijn hoofd. "Ik wil ervan genieten!" zei hij. "Niet snel !" Verbaasd keek hij naar haar. "Waarom huil je?" Noah bleef hard huilen. Piper keek onzeker en rende toen nar mij en RIc toe. "Komt ze niet bij?" Ik kwam nog niet bij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 0:19
Het was een maand later en ik zat wezenloos voor me uit te staren op de bank in mijn huis. Elisa's kinderen woonden sinds die tijd al bij ons en ook Noah was bij ons ingetrokken. Noah zat bij Ric in de keuken en de kinderen waren samen aan het spelen. Behalve Jane die sliep. Diesel liep naar Elisa. "hey, lieverd!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 0:27
Ik keek Diesel aan. ''hey'' Zei ik toen verdrietig. ''Wow mijn maag.'' Ik voelde me niet goed worden. ''Ík voel me niet goed'' Ik probeerde niet in elkaar te zakken. Ric zuchte verdrietig,
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 20:33
Diesel keek bezorgd. "Gaat het?" vroeg hij en deed een stap dichter naar haar toe en ondersteunde haar. "Wil je even gaan liggeN?" Hij zag dat ze niet ver van de bank verwijderd waren en hoopte dat ze het tot daar zou galen. "Of moet ik je dragen?" Noah keek naar Ric. "Wat is er?" Ik keek nogs teeds voor me uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 21:39
Noah knikte en werd plots boos. "Ja ik ook !'" riep hij. "Maar zij wil niet geholpen worden!" Ik sloot mijn ogen toen ik Noah zijn stem hoorde verheffen. "Niet opnieuw ..." Diesel schrok en tilde Elisa op. Meteen bracht hij haar naar de bank en legde haar neer. "Elisa?" Hij probeerde haar bij te brengen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 21:42
Ik werd na een tijdje wakker. ''Wat'' Ik voelde mij beroerd. Ric keek Noah aan. ''Ze is en blijft mijn zusje'' Zei hij toen. ''Ze wil ons beschermen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 21:44
Noah zuchtte. "Maar ze beschermt ons niet", zei hij toen. "Hij zorgt dat iedereen verdrietig is, ezlfs zij ... De enige die hier iets uit haalt is die gekke flapdrol van een Diesel !" Ik bleef mijn ogen dichtknijpen. Diesel keek bezorgd. Gaat het?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 21:51
Ik schudde mijn hoofd. ''nee het gaat niet'' zei ik toen. ''Ik voel me beroerd.'' Ik moest plots overgeven. Ric zuchte. ''we moeten haar helpen'' Het kon hem niet schelen dat Noah boos zou worden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 22:02
Noah stond op. "Probeer maar ! Volgens mij lukt het niet!" zei hij nors." Als zij het niet wil, lukt het je niet!" Ik opende mijn ogen en stond. Langzaam liep ik naar de keuken toe en kwam onzeker binnen gelopen. Diesel schrok. "We moeten naar de dokter!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 22:04
Ik knikte. ''Ja een dokter''' zei ik toen zachtjes. Ric keek Noah aan. ''Dus je geeft het dan maar zomaar op'' Hij begon boos te worden. ''Nou ik niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 22 mei - 22:10
Diesel tilde Elisa op en schemerde met haar naar een verlaten plek vlak bij de praktijt van een dokter en liep teon de wachtzaal binnen. Hij ging op een s toel zitten en keek bezorgd naarElisa. "het kotm goed!" zei hij en de paniek was in zijn stem te horen. Noah zuchtte. "Ik kan dit niet meer, Ric!" "Ric?" vroeg ik ozneker.