Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:54
Ik keek An aan. ''Ja ga maar'' Zei ik tegen haar. Kun je tegen Noah zeggen dat ik van hem hou? Vroeg ik via gedachte tegen An. ''Ik zie je snel'' Zei ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 20:34
Ik knikte. "Ja, zal ik doen", zei ik heel erg zachtjes zodat alleen Elisa het zou kunnen horen en knuffelde haar nog een keer. "Daar houd ik je aan!" Ik wierp nog een woedende blik op Diesel en orbde toen weer weg naar RIc toe." Ric?" Diesel grijnsde." Daar zijn we ook weeral vanaf! Zullen we gaan?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 21:02
Ik zuchte verdrietig. ''Ja laten we gaan.'' Zei ik toen. ''Dan hebben we het gehad.'' Ik voelde mij erg verdrietig. Ric keek An aan. ''Waar is Elisa?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 21:08
Ik keek naar de tgrond. "Ik kreeg haar niet mee, ze wilde dat ik ging ... Ze wilde ook dat de kinderen bij ons komen wonen, ... maar maar !" Ik keek op. "Ik geef niet op!" Diesel straalde en nam haar ahnd vast." Daar gaan we om voor altijd en altijd en altijd en altijd man en vrouw te worden !" zei hij opgewekt.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 21:25
Ik zuchte. ''Als het echt moet'' Zei ik zachtjes. ''Zolang mijn kinderen veilig zijn'' Ik had tranen in mijn ogen. Ric keek An verbaast aan. ''Waarom wou ze niet mee''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 22:24
Ik keek naar de grond. "Ik den kdat Diesel had gedreigd met één van de kinderen ", zei ik toen tege nRIc. "We moeten haar daar wegkrijgen !" Diesel keek boos." Wel een beetje meer enthousiasme graag !"zei hij nors en nam haar hand wat steviger vast. "Begrepen ?!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 22:58
Ik haalde onzeker mijn schouders op. "Ik dacht dat jij dat wist !" zei ik tegen haar. "Wat moeten we nu doeN?" Diesel keek boos, maar zei er niets van en schemerde met Elisabeth naar de priester toe. ""We willen trouwen !" zei hij." Nu !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 23:30
Ik knikte. "Ja !" Ik zweeg even. "We gaan erheen, maken Diesel af en nemen ELisa mee terug naar huis toe !" zei ik toen. "Goed ?" DIesel keek de priester aan." Doe het snel!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 23:56
"Nee !" zei ik en wilde het heel erg graag geloven omdat ik Elisa dan zou kunnen helpen. Ik wilde haar helpen en wilden iet geloven dat we haar misschien niet konden helpen. "Ik ga erheen !" IK zei de omgekeerde verloren-heks-spreuk op en verdween tot bij Elisa. Ik schrok." WAt zijn jullie aan het duwen?" Diesel keek naar Elisa en wilde antwoorden, maar toen kwam ik de rust verstoren. Hij gromde.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 0:04
Ik schudde mijn hoofd en liep naar haar toe. "Je hoeft idt helemaal niet te doen!" zei ik toen tegen haar. "Ik wil niet dat je dit doet !" Ikwilde haar wegtrekken bij Diesel, amar hij gaf me een harde duw zodat ik naar achteren viel. "Au !" vleokte ik en kwam weer overiend. "Het lukt je niet, Diesel !" zei ik woedned, maar hij liet een vuurbal verschijnen die hij naar me gooide.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 0:06
Ik schemerde de vuurbal weg. ''Ophouden'' Zei ik toen.' ''Mag ik zelf ook wat zeggen over mijn leven'' Ik begon heel boos te worden. ''Ik kan ook zelf dingen bepalen'' Zei ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 0:11
Ik werd knalrood en er sprongen tranen in mijn ogen. Beschaamd keek i knaar de grond. "sorry", mompelde ik en orbde weer weg. Verdrietig liep ik naar Ric, keek hem aan en legde toen gewoon mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Toen barstte ik in tranen uit. Diesel glimlachte. "Goed opgelost!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 0:15
Ik keek Diesel boos aan. ''Ik had het ook tegen jou'' Zei ik toen. ''Ik trouw met je'' Zei ik met pijn in mijn hart. ''maar ik zal nooit van je houden'' Ric knuffelde An. ''wat is er gebeurt?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 16:50
Ik bleef een tijdje huilen. "Ik bemoeide me een beetje... een beetje heel veel, maar ik wilde ... wil haar alleen maar helpen." Diesel keek blij, maar toen verdwenen zijn blijde gedachten. "Goed !" zei hij en was er toch tevreden mee. "Dan zullen we maar verder doen !" zei hij en keek de priester aan. "U kan weer !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 16:52
De priester keek Elisa aan. ''Neemt u Diesel tot u wettige echtgenoot'' Ik keek naar de grond. ''Ja'' Zei ik toen. ''Dan verklaar ik u man en vrouw. U mag de bruid kussen'' Zei de priester toen. Ric bleef An vast houden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 19:40
Onzekerkeek ik op naar Ric." Wat moeten we nu doen," vroeg ik zachtjes. "De kinderen zijn nog wel even veilig bij Piper dus geeft dat osn de kans om Elisa bij Diesel weg te halen ..." IK zweeg even." We geven toch niet op he?" Diesel straalde. "OK !" Hij begon Elisa te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 19:41
Ik wou Diesel weg duwen. ''Bah'' Zei ik nadat ik hem weg geduwd had. Ric schudde zijn hoofd. ''nee we geven niet op'' Zei ze toen. ''we moeten haar helpen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 21:46
Diesel keek ELisa eerst verbaasd en daarna heel erg woedend aan. Hij gaf haar een klap. "Wat doe je nu? !" Ik keek blij." Gelukkig denk je daar ook zo ver !" Ik knuffelde hem een lange tijd terwijl ik nadacht. "MAar hoe?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 16 mei - 23:27
Ik zuchtte verdrietig. "Zullen we haar anders oproepen?" vroeg ik ozneker. "Of niet?" Diesel keek boos. "Waarom zei je dan bah? !" vrioeg hij boos. "JE ging met me trouwen en daar hoort ook een kus bij !" zei hij nors en keek haar boso aan.