Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 13 mei - 20:50
"Elisa, het wordt erg gezellig als jij bij ons komt wonen !" ze ik toen vrolijk en knuffelde haar. "Echt, het wordt leuk !" Ik bleef haar knuffelen. "Mijn BSV die mij in huis komt wonen ! WAt zou ik daar op tegen kunne nhebben?" Ik was erg vrolijk. "Zeg alsjeblieft ja!" Diesel nam zijn mobiel.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 13 mei - 20:53
Ik keek haar aan. ''Maar jij krijgt mijn kinderen er ook bij'' Zei ik toen. ''Word dat niet te druk?'' Ik wou me niet opdringen. ''Ok dan'' Zei ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 18:38
Ik schudde mijn hoofd. "Hendrik en Charisa zullen het geweldig vinden !"Ik keek vrolijk. "En zij niet alleen !" Ik was erg vrolijk en knuffelde ELisa. "Dus je komt bij ons logeren! " zei ik vorlijk. "Maar ..." Ik dacht even na. "wat ga je nu met NOah doeN?" Diesel belde naar Elisa.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 18:41
Ik knikte. ''Ja ik kom logeren'' Zei ik en bleef haar even vast houden. ''Ik weet het niet'' Zei ik toen. ''Ik heb hem zo erg gekwetst'' Ik keek naar de grond.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 18:43
Ik werd rood. "Ik zeg dit niet omdat ik niet wil dat je bij ons komt logeren he", zei ik snel. "Integendeel, ik wil echtgraag dat je komt, maar ik wil ook da tje gelukkig wordt..." Ik zweeg even. "Maar ik denk dat hij het wel begrijpt", zei hij toen. Diesel wachtte ongeduldig tot Elisa zou opnemen." Neem op!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 19:01
Ik dacht eve nna en keek toen Ric aan." WAt denk jij?" vroeg ik hem. "Denk ji jdat Noah haar zou kunnen vergeven?" Diesel grijnsde. "De liefde van je leven !" zei hij toen. "Daar spreek je mee ! Als dat niet tof is? !" Hij was erg in zijn nopjes omdat hij dacht dat het hem nu zou lukken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 19:19
Diesels humeur werd er niet slechter door. "Wie is het?" vroeg ik toen ik zag dat ze schrok. Ik was meteen een beetje in paniek. Diesel grijnsde. "Ik denk het wel !" zei hij en zweeg even. "Als je ten minste wil dat Charlotte blijft leven !" zei hij. "Maar anders hang ik wel op..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 19:35
Diesel was vrolijk en vroeg zich af of hij nu gewoon zou ophangen of het toch niet zou doen. Hij koos het laatste. "Waarom niet?" vroeg hij toen. "Ik denk trouwens dat je wel weet wat ik wil !" Ik raakte wat in paniek. "Elisa, zeg het !" zei ik tegen haar en ging voor haar staan." WIe is heT? Wat is er aan dehand?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 19:41
Ik reageerde niet op An en Ric. ''Omdat het je dochtertje is'' Zei ik toen. ''Ik kom al'' Ik hong op. ''Het spijt me ik moet gaan'' Ik schemerde naar Diesel. ''Ik ben er.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 19:58
"Wat?!" Ik schrok heel erg en begon te hyperventileren. "Waar is ze nou heen?" vroeg ik in paniek. "Dit kan niet war zij n!" Ik begon bijna te huilen en begon steeds sneller in en uit te ademen. "Waar is ze?" Diesel grijnsde. "Ik wist wel dat je zou komen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 20:04
Ik keek hem aan. ''Laat charlotte gaan'' Zei ik toen. ''dan blijf ik hier'' Zei ik toen. ''Dan trouw ik met je'' Ik zei dit met pijn in mijn hart. Ric schrok ook. ''ELISA''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 20:26
Diesel straalde. "OK !" zei hij en liep naar het kamertje waar hij Charlotte opgesloten had en schemerde gaar naar Piper teo. "Kom, we gaan een priester zoeken die osn wil huwen !" zei hij en was heel erg vrolijk. "Willen hoeft niet, ik dwing hem wel desnoods !" Ik beog nog harder te hyperventileren.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 20:35
Ik keek Diesel aan. ''Ok'' Zei ik zachtjes en verdrietig. ''Laten we gaan'' Ik had tranen in mijn ogen. ''Mag ik mijn kinderen dan nog wel zien?'' Vroeg ik toen. Ric raakte in paniek.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 20:53
Diesel knikte. "Ja! " zei hij. "En als je wil mogen ze ook bij ons wonen hoor !" zei hij opgewekt. "Daar maak ik geen probleem van !" Ik kalmeerde na ene tijdje en nam Ric's hand vast. Ik zei de omgekeerde-verloren-heks-spreuk en we kwamen bij Elisa. "Diesel !" zei ik et eens tem vol haat.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 14 mei - 22:43
Ikknikte. "Ja, maar pas wanneer jij meegaat!" Diesel werd boos, liet Elisa's hand los en deed een s tap naar me toe. Ik probeerde niet bang over te komen. "Ga toch weg !" Ik keek zo zelfzeker mogelijk. "PAs als ik Elisa terugheb!" "Ze blijft bij mij, is het niet, Elis?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 9:05
Ik keek An aan. ''An ga alsjeblieft'' Smeekte ik haar haast. ''Ja ik blijf'' Zei ik toen zachtjes. ''An wil mogen mijn kinderen bij jullie wonen?'' Vroeg ik daarna.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:34
Diesel glimlachte. "Als je binnen de tien seconden vertrekt, zal ik je niet doden !" zei hij tegen mij en glimlachte vrolijk. "Elisa gaat toch niet mee, ze is van mij !" Ik keek haar in paniek aan. "Als jij ook bij ons komt wonen, dan mogen je kinderen bij mij komen wonen, Elisabeth, anders niet !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:35
Ik raakte in paniek. ''An alsjeblieft'' Ik begon ze te huilen'. ''Ik kan ze nergens anders heen brengen'' Ik bleef huilen. ''Alsjeblieft'' Smeekte ik weer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:44
Ik knikte toen maar. "Goedgoed, ze moge n!" zei ik en wilde naar haar toelopen om haar even te omhelzen. Diesel draaide zich net naar Elisa. "Ze mogen hier ok wel blijven!" Ik knuffelde Elisa. "We zien elkaar toch nog hé?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:46
Ik keek diesel aan. ''Ze blijven hier niet'' Zei ik toen. ''Ja we zien elkaar nog.'' Zei ik toen tegen An. ''dat beloof ik'' Ik bleef haar vast houden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 15 mei - 17:51
Ik bleef Elisa eentijdlang goed vasthouden. "Ik haal je hier weg!"zei ik heel erg zachtjes tegen haar en liet haar toen los om haar even aan te kijken. Diesel zuchtte. "Goed dan, dan blijven ze niet!" zei hij. "Maakt mij niet uit" Ik keek Elisa aan. "Dan zal ik maar gaan?"