Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 13:00
Ik keek Noah aan. ''Maar als er over 9 maanden geen kind is, dan zal hij het wel weten'' Zei ik zachtjes. ''Ik weet niet meer wat ik moet doen'' Zei ik onzeker. Diesel gooide An tegen de muur. ''Dacht het niet'' Hij tilde Ben op en schemerde weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 14:00
Noah knikte. "Maar we kunnen hem wel aan!" zei hij toen. "Ik bescherm je!" Ik schrok en kwam overeind. "Damn!" Ik durfde niet naar beneden om te vertellen dat Diesel weg was met mijn broertje dus orbde ik erachteraan. "Diesel!" gilde ik. Ben huilde hard.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 15:45
"Ja, zodra ik mijn broertje heb!" zei ik tegen hem en liep dichter naar hem toe. "Geef hem gewoon!" Benjamin huilde nog hard. Hij wilde enorm graag naar zijn moeder teo. Henry keek naar Paige. "het komt allemaal wel goed!" Noah glimlachte. "Ik hou ook van jou!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 15:47
Ik glimlachte. ''Ik wil naar huis'' Zei ik zachtjes. ''Met jou'' Ik keek hem aan. ''Ik wil je bedanken'' Diesel schudde zijn hoofd. ''Hij blijft hier''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 15:54
Noah nam elisa naar een aparte kamer. "Wat bedoel je met bedanken?" vroeg hij een beetje verbaasd. "je hebt toich al dankje gezegd?" Ik stevende op Diesel af. "Geef hem verdomme terug!" zeiik. "Hij is mijn broertje!" Maria huilde. "Mam pakken!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 15:57
Ik keek Noah aan. ''Op de goede manier'' Zei ik toen. ''Zoals het hoort'' Zei ik toen en dacht echt dat het hoorde. Diesel schudde zijn hoofd. ''Pas als Elisa weer bij mij terug komt'' Paige tilde Maria op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 16:08
Maria ui de toekosmt bgeon toen ook te huilen. "Mam pakken!" Henry keek onzeker0" Dit is zo raar!" Ik keek woedend. "ze komt nooit meer bij je terug!" Naoh keek verbaasd. "Welke manier? Wat is de goede manier?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 16:10
Ik begon Noah te kussen. ''Deze'' Ik wou zijn shirt uit trekken. ''Je mag doen met me wat je wilt'' Paige pakte ook de andere Maria. Diesel keek An aan. ''Dan zie je Ben nooit meer terug.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 30 mei - 16:45
Noah hield Elisa tegen." Stop!" zei hij en liet haar hem aankijken. "Ik wil niet dat je me op deze manierbedankt!" zei hij toen tegen haar. "Ik hou van je en wil je niet kwetsen of pijn doen ... Je moet dit alleen doen als je dat zelf wil, begrepen?" Ik keek onzeker. "maar ..." Ik zuchtte. "Als je Ben teruggeeft, dan zal ik hier blijven", stelde ik voor al wist ik dat het nites zou uithalen iomdat hij het toch niet wilde.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 1 jun - 21:49
Noah schudde zijn hoofd "Nee, lieverd, zo hoort het niet!" zei hij. "Niemand mag dat van je vragen gewoon omdat je hem moet bedanken ! Je doet dit wanneer je van iemand houdt en wanneer je het zelf wil en er klaar voor bent, anders niet!" Ik zuchtte. "Ik kan je haar niet geven ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 1 jun - 21:53
Ik was erg verward, ''Maar ik'' Ik wist het even niet meer. ''Ik ben zo in de war'' Zei ik toen zachtjes. Diesel keek An aan. ''Dan kan ik je Ben niet geven''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 1 jun - 22:52
"Het moet ...", zei ik zachtjes tegen Diesel. "Zo'n baby kan er toch niets aandoeN?" vroeg ik onzeker. "Houd mij gevangen ...", zei ik toen tegen Diesel. "Mij of Ben dat maakt toch geen groot verschil? Alsjeblieft?" Noah knuffelde Elisa. "Rustig maar!" zei hij. "Het komt goed!" Henry keek naar Paige. "Blijft An niet lang weg?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 1 jun - 22:56
Ik bleef Noah vast houden. ''Ik ben zo in de war'' Zei ik zachtjes. ''Ik weet het allemaal niet meer'' Paige knikte. ''Ja'' Diesel schudde zijn hoofd. ''Ben blijft hier''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 18:35
Ik keek onzeker en wist niet wat ik nu moest doen. "Ik zal Elisa gaan halen", zei ik toen onzeker en orbde weg, naar de manor toe en begon in het BoS te bladeren. "Hoe moet ik dit oplossen?" Henry keek onzeker. "Moeten we eens gaa nkijken? Ik hoor boven ook niets ..." Noah knuffelde Elisa. "Het geeft niet!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 18:47
Henry bleef nog staan. "Maar wat als jij dan vermoord wordt?" Maria hield haar moeder goed vast. "Niet mogen!" Naoh keek onzeker. "Elisa, weet je het wel zeker?" Ik vond een goede spreuk.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 19:00
Ik knikte. ''Ja ik weet het zeker.'' Zei ik toen. ''Alsjeblieft'' Ik wou het vooral omdat ik dan nergens anders aan hoefte te denken. Paige keek hun aan. ''Ik kan hier niet voor altijd op deze plek blijven staan'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 21:12
Naoh keek onzeker. "MAar we zijn in de manor ...", zei hij toen. "Dan kunnen we dat niet?" Henry keek onzeker. "Dat is waar!" Ben huilde erg hard. Ik vond een spreuk en wist dat tante Prue die ooit gebruikt had en twee dubbelgangers had gebruikt. Meeen kreeg ik een idee. "Take my powers blessed be and multiply their strengt by three..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 22:35
Ik zag twee dubbelgangers verschijnen. "Cool!" zei ik opgewekt. "Maar ... één teveel ..." Ik dacht onzeker na en orbde een blauw en een rood vestje naar me toe en gooide één naar elk van beide. "trek maar aan!" Ik begon het plan uit te leggen en even later orbde ik met dubbelganger blauw in de gedaante van Elisa naar Diesel. "krijg ik Ben?" Henry volgde. "En," vroeg hij onzeker. Noah schudde zijn hoofd. "Ik denk niet dat het een goed idee is ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 22:37
Ik keek Noah aan. ''Waarom niet?'' Vroeg ik toen. ''Ik wil het zelf'' Diesel liep naar An. ''Ok'' Hij gaf haar ben. Piage keek Henry aan. ''Niemand is er''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 22:59
Ik nam Ben over. "Dankje!" Ik orbde snel naar mijn moeder. "Hier is hij!" zei ik. Plots orbde mijn dubbelgangster binnen. "En?" Mijn eerste dubbelgangster keek Diesel grijnzend aan. Noah keek onzeker. "Omdat we het hier nietk unnen doen ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 2 jun - 23:28
Ik keek hem aan. ''We kunnen naar huis'' Zei ik toen. ''Als ik daar nog van je mag komen?'' Vroeg ik toen onzeker. Paige nam Ben over. ''Dankje An'' Diesel liep op de neppe Elisa af.