Maria keek blij. "Gelukkkig!" Ik probeerde toch nog een keer recht te gaan zitten. "Au", jammerde ik Noah raakte in paniek. "Bel de ziekenwagen!" riep hij en zag tot zij ngrote opluchting dat iemand dat meteen deed. Hij hield Elisa's hand vast. "Het komt goed"
Ik probeerde nog steeds om recht te gaan zitten. "Wil niet", zei ik zachtjes. "Wil niet liggen!" Maria keek haar moeder aan. "An stout zijn! An niet luistelen mam!" Noah nam Elisa in zijn armen. "Shhht" Hij hoorde de sirenes al.
Ik bleef huilen. ''Ik ben de baby kwijt'' Zei ik zachtjes. ''Ik euhhh'' Ook al wou ik het weg laten halen, ik was nu erg van streek. Paige keek An aan. ''Je moet wel''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 0:06
Noah keek verbaasd. "Dat kan niet!" zei hij. "Dat kan niet!" Er kwamen dokters binnen gelopen en Elisa werd meegenomene. Noah ging ook mee. An zuchtte en ging liggen. "Goed dan ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 0:35
Maria begon met haar moeders haar te spelen. "En bijten!" Ze beeti n haar moeders haar. Ik zuchtte. "Goed dan", zei ik zachtjes." Als jij het zegt" Noah raakte in paniek. "Rustig maar!" De dokters probeerden nog , maar het ging niet. "Het spijt me ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 1:02
Ze waren in het ziekenhuis en Elisa werd naar een kamer gebracht. Noah ging met haar mee en knuffelde haar. "Lieverd het spijt me zo erg!" zei hij. "Echt zo erg!" Ik knikte lichtjes. "Slapen", mompelde ik en viel in slaap. Maria geeuwde.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 1:29
Ik bleef hard huilen. ''Mijn baby''' Ik was heel erg van streek. Paige gaf An een kusje op haar voorhoofd. ''Slaap lekker'' Ze keek naar Maria. ''ben je moe?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 11:31
Maria schudde haar hoofd. "Nee, Malia..." Ze geeuwde. "Malia helemaal niet moe!" Ik sliep rustig. "hmmm, slapen", mompelde ik. Noah omhelsde ELisa. "Wat kan ik doen?" vroeg hij zachtjes omdat hij niet wist wat hij moest doen. Diesel voelde dat Elisa in het ziekenhuis was en schemerde nar haar toe. "is de baby in orde?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 11:33
Ik raakte nog meer in paniek door Diesel. ''GA WEG''' riep ik toen. ''Laat me met rust'' Ik begon te hyperventileren. ''ALsjeblieft ga weg'' Smeekte ik.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 15:24
Ik sliep rustig. Maria legde haar hoofd tegen haar moeders hoofd. "Niet slapen", zei ze zachtjes, maar haar ogen waren al aan het dichtglijden en even later sliep ze al. Diesel keek onzeker noah gooide hem met telekinese tegen de deur aan." WEG!" brulde hij. Diesel schemerde weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 jul - 15:43
Ik was helemaal in gekropen. ''Mijn baby'' Ik bleef heel erg van streek. ''Het mag niet'' Ik bleef huilen. Paige ging met Maria zitten. ''Slaap lekker''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 jul - 23:39
Maria hield haar moeder erg goed vast. "Mam", mompelde ze. Ik sliep rustig. "Hmmmm" Noah rende teurg naar Elisa. "Elisa?" vroeg hij bang. "Wat ... kan ik iets doeN?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 jul - 23:45
Noah raakte in de war "Maar..." Hij knuffelde haar. "Je wilde toch al een abortus?" Maria keek blij in haar slaap. "Mam bij Malia!" Ik werd weer wakker. "Grrr", mompelde ik.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 jul - 20:48
"NIets", mompelde ik. "Helemaal niets !" Ik zuchtte. "Niets, niets , niets!" Noah knuffelde ELisa. "Rustig maar!" zei hij tegen haar3 "Ik ben bij je!" Maria sliep lekker.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 9 jul - 11:47
Ik keek even naar mijn moeder en begon daarna weer naar het plafond te staren. Onzeker dacht ik na. "Ik weet niet hoe ik het moet zeggen", zei ik zachtjes tegen mijn moeder en wilde het eigenlijk ook niet zeggen. Noah knuffelde Elisa. "Dat begrijp ik", zie hij zachtjes tegen ELisa. "Echt waar, ik begrijp het heel goed."Hij hield haar goed vast.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 9 jul - 18:33
Noah knikte. "Ik weet het", zei hij zachtjes. "Ik ben bij je!" Ik glimlachte. "Dankje, mama!" zei ik zachtjes en knuffelde haar. "Ik wil het wel proberen te zeggen", zei ik toen. Maria sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 9 jul - 21:02
Ik zuchtte. "Ik vind het soms zo beangstigend dat ...dat ik niet meer thusi woon en dat ...dat..." Ik begon te huilen. Naoh zuchtte en s treelde haar over haar haren. "Lieverd toch", zei hij zachtjes en besefte dat ze geen abortus zou gedaan hebben. Hij had eigenlijk wel kunnen weten dat ze het niet zou doen. "We komen hier wel door", fluisterde hij. "Datmoet"