Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 26 jun - 13:30
Noayh glimlahcte." Dat komt nou echt geweldig uit!" Hij stond op en gaf Elisa een knuffel. Daarna keek hij haar aan. "Zullen we gaan?" De zuster knikte. "Leg haar maar op die brancard daar, ik haal wel even een dokter!" zei ze en liep weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 26 jun - 19:07
Maria was heel erg hard beginnen te huilen. "Malia bang!" Ik opende mijn ogen, maar had moeite om bij bewustzijn te blijven. "Mama?" vroeg ik zwakjes. Noah knikte en deed zijn jas aan. "Ja!" zei hij en gaf haar nog een kus. "Gaan we te voet?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 1 jul - 12:52
Ik zuchtte opgelucht en sloot mijn ogen. Deze keer bleef ik echter wel bij bewustzijn. om dat aan mijn moeder te laten weten, gaf ik een erg zacht kneepje in haar hand. Maria was nog steeds bang. "Mam?" Er kwam een dokter aangelopen. Noah knikte en kuste haar terug. "Laten we gaan!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 1 jul - 13:39
Ik had barstende hoofdpijn. "Pijn", mompelde ik zachtjes. Maria werd wat rustiger. "Goed", mompelde ze. De dokter nam me mee. Noah glimlachte. "Kom!" zei hij en liep naar de fitnis. "Ik heb er echt veel zin in!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 1 jul - 13:51
Maria keek haar moeder aan. "Mam tliest?" vroeg ze. "Waalom?" Na een tijdje werd ik naar een kamer gebracht en liep de dokter naar Paige toe. Noah straalde. "Ik hou zoveel va nje!" zei hij met een glimlach." Echt, zoveel!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 1 jul - 13:54
Ik glimlachte. ''Ik hou ook zoveel van jou'' Zei ik vrolijk. ''Ik laat je nooit meer gaan'' Paige keek Maria aan. ''Mama wil dat het goed komt met An'' Ze keek de dokter aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 1 jul - 21:37
De dokter glimlachte. Hij had toevallig gehoord wat ze zei. "Het komt ook goed met haar... Is ze toevallig met haar hoofd ergens tegen gebotst of gevallen want ze heeft een zware hoofdschudding..." Maria keek naar de dokter. "Doktel?" zei ze en wees naar hem terwijl ze ahar moeder vragend aankeek. Noah s traalde. "Dat doet me goed!"
Ik sliep nog . Maria keek onzeker. "Misschien Diesel daan?" De dokter keek onzeker. "ze heeft in ieder geval een zware hersenschudding .." Noah straalde. "Mooi zo!"
De dokter glimlachte. "Ze moet veel rusten in een donkere ruimte ... We kunnen haar hier houden, maar als ze thuis goed kan rusten, mag ze ook naar huis... Ze ligt op kamer 13 en jullie mogen naar haar toe , maar moeten het wel rustig houden!" Maria legde haar vinger op haar mond. "Shhtt zijn!" Noah knikte. "Ja!"
Ik deed me sport spullen aan. ''Laten we gaan sporten.'' Ik ging eerst fietsen. ''Dit voelt goed'' Paige knikte. ''ja we gaan naar An'' Ze ging met Maria erheen. ''An''
Maria keek boos naar haar moeder. "Shhhhht zijn!" An knipperde met haar ogen. "Mama?" Ik probeerde recht te gaan zitten. "Au" Ik ging terug liggen. Noah kleedde zich ook om en ging op de fiets naast Elisa zitten. "Jah e!" zei hij vrolijk en fietste goed door.
Ik ging na een tijdje van de fiets. ''Ik ga even rennen'' Ik ging op de loopband. ''Heerlijk.'' Paige keek naar An. ''Je moet blijven liggen'' Zei ze zachtjes.
Noah knikte. "is goed!" Even later stopte hij ook met de fiets en ging iets doe om zijn armspieren te trainen. Ik gromde. "Waarom?" vroeg ik. Maria glimlachte. "Mam goed doen!" zei ze plots heel hard. An greep naar haar hoofd.
Maria keek onzeker. "Wat?" vroeg ze onzeker. "Mam boos?" Ik sloot mijn ogen. Noah keek even om en zag het. "Elisa !" gilde hij. Gelukkig wilde hij net naar een ander apparaat gaan. Snel rende hij naar Elisa . "Ben e in orde?"