Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 1:50
Ik probeerde de pijn te negeren. "Zoveel pijn", mompelde ik. Er kwam een zuster aan. "Wat is er?" Maria keek boos. "Die zustel ook Malia plik geven en mam niet Malia holpen heeft!" zei ze boos tegen haar moeder. Noah bego nte huilen. "Ik weet het niet mer."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 2:21
Ik schrok hier van. ''Sorry'' Ik stond op en rende weg en negeerde pijn. ''Wat heb ik gedaan.'' Ik was erg over stuur. Paige keek de zuster aan. ''Haar hoofd doet heel erg zeer.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 12:49
Noah schrok. "Elisa!" riep hij bang en snelde achter haar aan. Hij kon haar inhalen en bracht haar tot staan. "Waar ga je heen?" De zuster onderzocht me een beetje. "Ik den kdat het kwam doordat uw kleine dochtertje zo overstuur was en zo hard riep. "Ik zal een pijnstiller halen"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 13:46
Noah omhelsde haar. "Het geeft niet", zei hij zachtjes. "Ik ben gewoon heel moe en raakte helemaal in de war." Hij keek onzeker en knuffelde haar. "Het spijt mij!" Maria begon aan haar moeders haar te trekken. De zuster gaf me een pijnstiller en langzaam werd ik kalmer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 14:25
Maria huilde zachtjes. "Mam ook Malia zeel daan!" zei ze boos. "Dan ook Malia mam mogen zeel doen!" Ze huilde. "Solly mam" Ze begon harder te huilen. "Solly, mam, solly! Malia niet meel doen!" Ik sliep verder. Noah kuste haar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 14:55
Ik kuste hem terug. ''Ik had het niet moeten doen'' Huilde ik. ''Ik wou weer zwanger worden'' IK zuchte verdrietig. Piage knuffelde haar. ''Shhh mama is niet boos''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 15:00
Maria keek verbaasd en stopte met huilen. Heel verbaasd veegde ze haar tranen aan één kant weg. "Nee?" vroeg ze. "Maal" Ik sliep verder. Noah schrok een beetje. "DAt begrijp ik", zei hij zachtjes. "Maar dat kind kan het vorige niet vervangen"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 15:15
Ik zuchte. ''Ik weet het'' Zei ik toen. ''Ik was erg in de war'' Ik huilde nog. ''Kun je het me ooit vergeven?'' Paige schudde haar hoofd. ''Echt niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 19 jul - 19:40
Maria keek blij. "Mama heeeeeel lief!" zei ze en knikte overtuigd. "Echt heel lief!" Maria knuffelde haar moeder. Ik sliep verder. Noah knikte. "Natuurlijk, ELisa! Ik weet ook wel dat je het moeilijk hebt en dat je in de war bent. Ik ben niet boos op je! Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 0:53
Ik bleef huilen. ''Ik hou ook van jou'' Ik bleef hem vast houden. ''Ik ben zo bang om jou ook kwijt te raken.'' Huilde ik toen. Paige knuffelde Maria. ''Mama vind Maria ook heeeeeeeeeeeeeeeeel lief''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 10:51
Ik sliep rustig verder. Maria straalde. "Echt waal, mam?" NOah knuffelde haar. "IK begrijp het", zei hij zachtjes en bleef haar heel erg goed vasthouden. "Ik ben ook bang om jou kwijt te raken!" HIj wilde haar niet meer loslaten en hoopte dat Diesel hen van nu af aan met rust zouden laten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 13:39
Maria straalde en gaf haar moeder een kusje. "Malia mama houden!" Noah hield haar goed vast. "Zullen we een keertje op reis gaan met het gezin?" vroeg hij haar en hield haar nog steeds vast. '"Ik denk dat we dat allemaal goed kunnen gebruike!" Ik sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 15:27
Maria was vrolijk. "Malia ook leuk vindne!" zei ze en stak haar moeders haar in haar mond en begon erop te zuigen. "HMmmmm" Ik sliep verder. Naoh glimlachte. "Waarheen? Een warme plek?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 17:46
Maria knikte. "Ja!" Ze haalde het uit haar mond en stak het uit naar haar moeder. "Mam ook ploeven?" vroeg ze vriendelijk aan haar moeder en pretlichtjes straalden in haar oogjes. Ik bleef slapen. Noah glimlachte. "Welk land?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 20 jul - 20:35
Maria keek verbaasd. "Nee?" vroeg ze. "WAalom niet?" Ze stak het weer in haar eigen mond en bleef er rustig op zuigen terwijl ze haar moeder onderzoekend aankeek. Noah knikte. "isg oed voor mij!" Hij kuste haar. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 21 jul - 12:59
Maria dacht na. "Mam al eens ploeft heeft?" vroeg ze toen aan haar moeder. Ze geeuwde en deed het haar uit haar mond. Ze gaf haar moeder een kusje op haar wang en beogn haar toen te kietelen. Ik sliep rustig verrder. Noah glimlacte. "Graag gedaan!" zei hij. "Voor jou alles!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 21 jul - 14:14
Ik bloosde. ''Zo belangrijk ben ik niet'' zei ik toen. ''Ik kan niet eens een kind krijgen zonder een miskraam'' Zei ik toen. Paige moest zachtjes lachen. ''Dat kieteld''