Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:44
Noah liet Robbe tegen de muur aanvliegen. "Blijf verdomme van mijn vrouw af !" NIcky rende naar haar broer. "Ben je in orde?" Ik kwam weer overeind. "Wat was dt?" vroeg ik zachtjes en begreep er niet veel van. Onzeker liet ik me weer zakken langs de muur.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:49
Nicky draaide zich boos om. "Je bent dus verliefd op Diesel !" zeize. "Dat is de enige reden !" Ze werd boos, hielp Robbe overeind en darkorbde met hem naar huis. "Ik vind wel een manier !" Ze liep naar haar kamer en sloeg de deur met een klap achter zich dicht. Onzeker keek ik door het donker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:53
Diesel keek naar Elisa, hoopvol. "Hou je echt van mij?" Naoh rende snel naar Elisa. "Ben je in orde?" Hij negeerde Diesel volkomen. Ik rilde omdat het best koud was in die ruimte, vooral de muur dan, maar ik durfde er niet van weg te gaan omdat het de enige houvast was die ik had. Ik wachtte daarom maar af. Nicky lag huilend op bed.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:55
Ik keek naar Diesel. ''Ik hou niet van je'' Zei ik boos. ''Ik haat je'' Ik hield Noah vast. ''Het gaat wel'' Zei ik toen. Robbe ging op de bank zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:57
Ik trok mijn benen op. "Ik wil hier weg", zei ik zachtjes. "Laat me hier weggaan", mompelde ik. Diesel gromde. "Je houdt wel van mij, maar je wil het gewoon niet toegeven !" zei hij toen en bleef naar haar kijken. Noah k,unuffelde ELisa. "Ga weg!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 22:58
Ik keek Diesel aan. ''Ik zou nooit met iemands gevoelens prutsen'' Zei ik toen. ''Ook al haat ik die persoon, zoals jou'' Ik knuffelde Noah weer. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:01
Noah bleef Elisa even kussen. "Ik hou ook van jou !" Ik stond weer recht en stapte opzij, mijn handen over de muur laten glijdend. Uiteindelijk kwam ik bij een hoek en ging weer verder tot ik uiteindelijk een deur voelde. Ik begon erop te bonken. Diesel gromde. "Ik krijg je wle !" Hij schemerde weg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:03
Ik zuchte. ''Waarom moeten ze mij altijd hebben'' Zei ik toen zachtjes. ''Ik heb het gehad.'' Ik keek naar de grond. ''Écht waar'' Robbe ging de kamer binnen en deed die weer op slot. ''Hey'' Hij zorgde voor licht.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:05
Ik schrok. "Robbe?" vroeg ik. "WAt?" Ik was erg in de war en deed een s tap naar achteren. "WAarom heb je me opgesloten?" Plots deed alsof ik boos werd. "Laat me gaan !" NOah knuffelde Elisa en keek haar aan. "Omdat jij een geweldig persoon bent !" zei hij toen. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:07
Ik zuchte. ''Dan wil ik geen geweldige persoon zijn'' Zei ik toen. ''Ik wil met rust gelaten worden'' Zei ik toen. ''Behalve door jou en mijn familie'' Robbe keek An aan. ''Ik wil niet dat je weg gaat''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:10
Noah knikte. "Dat begrijp ik !" zei hij." Echt waar!" Hij dacht na. "Als ik zou weten hoe, dan zou ik er meteen voor zorgen !" Ik deed nog een stap naar achteren en rende toen plots naar voren ,naar de deur en probeerde die open te krijgen. "Ga open!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 18 mei - 23:12
Ik keek Noah aan. ''Ik weet dat je het begrijpt'' Zei ik toen. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem liefdevol. Robbe draaide An naar zich toe. ''Blijf alsjeblieft''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 18:22
Een beetje nors keek ik Robbe aan. "Gaat niet anders als die verrekte deur op slot is hé?" vroeg ik bot en liep snel naar de andere kant van de kamer. "Wat wil je hiermee bereiken?" Noah glimlachte. "Ok !" zei hij en knuffelde haar. "Ik ho ook van jou !" Hj begon haar terug te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 18:27
Ik bleef Noah kussen. ''Ik wil je nooit kwijt'" Zei ik zachtjes. ''Noooit'' Zei ik daarna. Robbe liep achter An aan. ''Dat jij van mij houdt'' Hij begon haar teder te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 18:31
Ik duwde Robbe weg. "Stop !" zei ik streng tegen hem en probeerde naar een andere kant van het kleine kamertje te lopen. "Laat me gaan of ga weg!" Noah bleef Elisa vol liefde kussen en sloot zijn ogen. Hij knuffelde haar tijdens het kussen. "IK laat je niet meer gaan !" zei hij uiteindelijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 18:41
Ik glimlachte. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik toen tegen hem. ''Heel erg blij'' Robbe zei een spreuk zodat An eerlijk moest zijn over haar gevoelens voor hem. ''Wat voel je voor mij?'' Vroeg hij toen onzeker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 18:55
Ik deed geschrokken nog een stap naar achteren zodat ik nu tegen de muur aanstond. "Ik ..." Snel legde ik mijn hand over mijn mond zodat hij helemaal niet kon verstaan wat ik zei. Noah keek Elisa vrolijk aan. "Mooi zo !" zei hij vrolijk. "HEel mooi !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 19:07
Ik keek hem aan. ''Wat vind je mooi?'' Vroeg ik aan hem. ''Ik vind jou heel mooi'' Ik begon hem met veel liefde en passie te kussen. Robbe haalde An haar handen voor haar mond weg en hield ze vast. ''Wat voel je voor mij?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 19:10
Noah moest lachen. "Nee, jij bent mooi !" zei hij toen vrolijk en knuffelde haar en begon haar daarna vol liefde en passie te kussen. Ik raakte een beetje in paniek. "Ik vind jou wel leuk", zei ik toen en schudde mijn hoofd. Onzeker keek ik hem aan en zei toen. "Maar ik hou van RIc!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 19:28
Noah dacht even na. "En jij bent duizendmaal knapper !" Hij was vrolijk en begon Elisa weer vol liefde te kussen. "Duizendenéénmaal knapper !" Ik duwde Robbe weer weg. "Ik hou van Ric !" zei ik overtuigd en het was ook de waarheid. "En ik wil alleen nij hem zijn !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 19:30
Ik begon te lachen. ''Ok''' Zei ik toen. ''Dat klinkt wel leuk'' Zei ik heel vrolijk. Robbe was gekwetst. ''Ik laat je niet gaan'' Hij ging de kamer uit en deed de deur weer op slot.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 19 mei - 20:05
Ik rende snel naar de deur en begon erop te bonken. "Verdomme, laat me gaan !" gilde ik en begon te huilen. "Wacht maar tot Ric ontdekt dat jij me hebt ontvoerd !" Ik bleef tegelijkertijd op de deur bonzen. "OF Elisa of mijn moeder!" Noah glimlachte. "Dat dacht ik al! " zei hij. "Dat moet ook leuk klinken!"