"We moeten eerst zien te ontdekken waar we zijn denk ik", zei ik zachtjes en keek om me heen. noah knikte. "We zijn op de zolder van de manor!" Ik rolde met mijn ogen. "Ik bedoelde welke tijd, slimbo!" Patty knikte. "dat is waar!" Piper liep met Paige mee.
Paige schudde hem zachtjes aan zijn arm. "Wakker worden!" Piper keek bezorgd. Ik keek grijnzend naar RIc. "Zullen we naar beneden gaan?" Op dat moment kreeg Esther pijn in haar borst. "au doen", zei ze zachtjes.
Ik had het niet door. Esther de grote voelde het ook. ''Ik weet het'' Zei ze zodat alleen kleine Esther het hoorde. Ric grijnsde terug. Scott werd wakker. ''Huh''
Ik liep naar beneden. Noahwas me gevolgd. "Wat nu?" vroeg hij erg zachtjes. Ik haalde mijn schouders op. "Afwachten?" Esther kreeg plots een hartaanval. Paige keek bezorgd. "Gaat het?" Pattyknuffelde Elisa.
Naoh schrok ook. "Wat gebeurt er? Wat moeten we doen?" Ik keek onzeker. "Moeten we nu al ingrijpen?" vroeg ik zachtjes. "Of nog niet?" Paige knuffelde hem. "Heb je iets nodig?"
Ik raakte in paniek. ''Esther word wakker.'' Ric knikte. ''Ik denk het wel'' Zei hij toen. Scott schudde zijn hoofd. ''Alleem maar slaap'' Hij viel weer in slaap.
Paige draaide zich om naar Piper "Komt het goed met hem?" vroeg ze zachtjes. Ik liep naar binnen. "Ze moet onmiddelijk naar het ziekenhuis! Er is geen tijd te verliezen en neem niet de auto, maar schemer er meteen heen!" zei ik tegen hen op een nogal dwingende toon. Noah kwam ook tevoorschijn. Snel!" De Noah van die tijd raakte in paniek. "Wat is hier aan de hand?" Ik schudde mijn hoofd." dat doet er niet toe ! Jullie moeten hen meteen naar het ziekenhuis brengen!"
Paige zuchtte. "Waar zijn de anderen? Ze liep de kamer uit en ging in de ha lst aan." HAley?!" Ik keek naar RIc en noah. "Komt het goed?" vroreg ik angstig. "Of niet?" Kleine Esther kreeg bijna een hartstilstand.
Ik rende met hun naar binnen. ''Help'' Riep ik toen. Ric keek hun aan. ''Ik hoop het'' Zei hij toen. Haley kwam slaperig uit haar kamer. ''Wat is er?''
Paige raakte in paniek. "Heb jij het ook al?!" Er kwam meteen een dokter aan." Wat is er gebeurd?" Noah keek onzeker". Weten we niet!" Ik knuffelde RIc even.
Ik zag hoe Esther en Esther overgenomen werd. Haley keek haar oma verbaast aan. ''Ik heb niets'' Zei ze toen. ''Ben alleen moe omdat ik vanacht geen oog dicht heb gedaan'' Zei ze toen. Ric gaf An een kusje.
Heden Paige zuchtte opgelucht en knuffelde haar. "Gelukkig!" Daarna keek ze haar bezorgd aan. "Waarom heb je geen oog dichtgedaan?" Verleden Noah nam Elisa in zijn armen". Gaat het ee n beetje lieverd?" Ik keek RIc onzeker aan. "HOpelijk komt het nu wel goed!"
Noah keek bezorgd. "Je kon het niet zien!" zei hij toen tegen haar Ik zuchtte. "We kunnen niet naar het ziekenhuis hé? Want daar zijn we ondertussen ook al zelf..."
Heden
paige keek bezorgd "Sorry, dat ik je wakker gemaakt heb!"
Noah schudde zijn hoofd en hield haar goed vast." Lieverd, grote Esther zei er ook niets van!" zei hij. "Je kan er niets aan doen!" Ik zuchtte. "Het moet echt goed kome!" Er sprongen tranen in mijn ogen en ik schudde met mijn hoofd.
Ik zuchtte diep. "Is het enige dat we kunnen doen wachten?" vroeg ik hem onzeker. "Dat vind ik niet fijn..." Noah ging zitten. De andere Noah hield ELisa goed vast. "Is Hendrik ehier ook?" vroeg ik zachtjes. De dokters waren bezig met de Esthers.
Noah hield Elisa goed vast. "Dat gebeurt niet!" zei hij zachtjes. "Het mag niet!" Ik knuffelde RIc. "IK hoop het mar", zei ik zachtjes. "Het moet gewoon!" Noah knikte en ging op de bank zitten.
Ik bleef huilen. De dokter kwam zeggen dat we naar Esther toe mogen. ''Ik durf niet'' Zei ik tegen Noah. Ric bleef An vast houden. ''Ja het moet'' zei hij toen.