Kuimberlie deed de deur verder open. "Kom binnen!" Noah straalde. "Ik hou ook zoveel van jou!" zei hij toen tegen haar en keek stralend naar haar. Hij was zo gelukkig. Hij wist zelfs niets of hij ooit zo gelukkig was geweest. Ik knuffelde hendrik. "Hoe gaat het nu?"
Ik straalde. ''Dat betekend zoveel voor mij'' Zei ik vrolijk. Ric liep naar binnen. ''Dankje'' Hendrik knuffelde zijn moeder terug. ''Het gaat wel goed''
Ik glimlachte. "Gelukkig!" zei ik. Ik wilde hem nog niet loslaten en bleef hem daarom maar knuffelen. Kimberlie was erg vrolijk. "Hoe gaat het?" Noah straalde. "Jij betekent alles voor mij!"
Ik liet hem uiteindelijk toch los. "Sorry", zei ik zachtjes. Mijn wangen kleurden rood en ik wenste dat dat niet gebeurde. Kimberlie was erg vrolijk. "Mooi zo! Wat wil je vandaag oefenen?" Noah glimlachte. "ha", mompelde hij.
Ik streelde zijn gezicht. ''Hmmmm'' Mompelde ik tevreden. Hendrik schudde zijn hoofd. ''echt niet'' Hij zag dat Esther wakker begon te worden. ''Hey schoonheid'' Ric glimlachte. ''ok''
Ik glimlachte en ging op een stoel zitten. Meteen gleden mijn gedachten af naar Ric en kon het niet helpen dat ik een beetje bang was omdat hij les kreeg van een meisje. Esther keek vrolijk naar Hendrik, ze was nog een beetje slaperig, maar glimlachte toch. "Hey liefde van mijn leven!" Noah bleef haar kussen.
Ik bleef hem ook kussen. Hendrik straalde. ''Dat hoor ik graag'' Zei hij toen vrolijk. Ric concentreerde zich. ''Ok'' Hij liet een waterwand verschijnen.
Kibmerlie klapte." Geweldig!" Ze omhelsde hem. "Je gaat er echt op vooruit!" ZEk eek hem aan, verleidelijk glimlachend en haar hoofd dicht bij het zijne houdend. Noah bleef kussen. I kkeek vrolijk. Esther straalde ook. "Ik zeg het graag!"
Ik had haast geen adem meer. ''Dat was heerlijk'' Ik glimlachte vrolijk. Ric was trots op zichzelf. ''Dankje'' Hendrik kuste haar. ''Wat hou ik van jou''
Noah lachte en ademde snel in en uit totdat hij weer op adem was." Dat was inderdaad heerlijk!" Hij streelde haar wang en keek haar diep in haar ogen aan. Kimberlie kek vrolijk en b racht haar hoofd nog wat dfichter naar dat van Ric toe. Ik was in gedachten verzonken. Esther straalde. "Evenveel als ik van jou!"
Ik glimlachte. ''Ik hou van jou'' Ik straalde helemaal en hijgde. Ric haar lippen raakte die van Kimberlie en door de schrik duwde hij haar nog niet weg. Hendrik glimlachte. ''Mijn schatje''
Ik hoopte dat Ric niet te lang zou wegblijven. Ik was wel heel blij dat alles weer in orde was, maar toch zorgde het restje twijfel ervoor dat mijn vreugde niet tot op zijn totale hoogte kwam. Esther straalde. "Ik ben graag je schatje!" Kimberlie duwde haar tong naar binnen. Noah straalde. "Ik hou ook van jou!"