Sally ging op haar knieën zitten zodat Amy Arjan beter kon zien. Jade keek vrolijk toe. "Wat is hij lief !" Noah knikte en liep naar de kinderopvang. "Mag Esther niet bijna naar de kleuterschool gaan?" Thomas ging bij Katja op de bank zitten. "Hey lieverd"
Ik knikte. ''Ja ze is bijna 3'' Zei ik toen. ''Dan mag ze naar de kleuterschool'' Katja glimlachte naar Thomas. ''Hey'' Ze kuste hem. Amy keek haar moeder aan. ''Kusje geven?'' Jodi knikte. ''Ik ga naar huis toe'' Zei ze toen.
Sally knikte. "Heel voorzichtig !" Daarna keek ze p naar Jodi. "Je mag altijd nog even blijven", zei ze toen. Jade glimlachte. "Ik ben weg, tot morgen Jodes !" Ze schemerde weg. Thomas kuste Katja en ging toen tegen haar aanliggen. Noah knikte. "Daar moeten we dan ook nog eens voor gaan kijken !"
Ik knikte toen. ''Ja dat moeten we doen'' Zei ik toen. Katja streelde Thomas zijn rug. Jodi schudde haar hoofd. ''Ik wil naar anja'' Zei ze toen. ''vooral nu ze grieperig is''
Sally keek bezorgd. "Gaat het al een beetje beter met haar?" vroeg ze en ging weer rechtstaan met haar zoontje in haar armen. Thomas sloot zijn ogen. "Hmmm" Noah gaf Elisa een kus en lie pteon naar binnen. Charlotte kroop meteen naar haar moeder toe.
Ik liep ook naar binnen. ''Hey'' Zei ik toen ik me kinderen zag. Ik tilde Charlotte op. Ric keek An aan. ''Ik ga even wandelen'' Hij ging naar buiten toe. Jodi schudde haar hoofd. ''Nog niet'' Katja bleef strelen.
Verbaasd keek ik Ric na. "Maar wat moet ik nu klaarmaken?" Ik zcuhtte diep en besloot even mijn moeder te bellen omdat ik met haar wilde spreken. Ik belde naar haar mobiel. Thomas keek Katja aan en begon haar vol liefde te kussen. Zijn hand gleed onder haar shirt. Charlotte sloeg haar armen om haar moeders nek. Esther en Nico kwamen naar hun moeder toegerend.
Ik knuffelde hun. ''Mama heeft jullie gemist'' Zei ik toen. ''heel erg.'' Ik gaf hun een kusje. Ric ging door het park wandelen. Katja genoot. ''Hmmmmm''
"Mama, neem nou op", mompelde ik en ging even bij mijn kinderen kijken om te zien of ze mooi aan het spelen waren. Esther gaf haar moeder een kusje terug." Esther ook mama msit heeft !" Nico knikte. "Nico ook !" Charlotte knikte hevig. Thomas bleef haar strelen. James belde aan.
Ik keek hun aan. ''Zullen we naar huis toe gaan?'' Vroeg ik toen. '''Lekker naar huis toe'' Ric was nog aan het wandelen. Paige nam op. ´´Met paige´´ Katja stond op en deed open. ´´James=´´
Er kwam een vrouw naar Ric toegelopen. "KLopt het dat je hulp nodig hebt met je krachten?" Thomas kreunde. "Kan je die persoon niet voor de deur laten staan?" vroeg hij toen ze naar de voordeur liep. James deed een s tap naar binnen en bgeon Katja vol liefde te kussen. noah knikte. De kinderen knikten oo.
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Ik hield hun vast. ''Daar gaan we'' Ik transporteerde naar huis. ''Weer lekker thuis'' Zei ik vrolijk. Katja duwde hem weg. ''Wat doe je'' Ric keek hem aan. ''Euh ja''
Thomas liep naar de voordeur en zag James. "laat mijn vriendin met rust !" zei hij woedend en gaf James een duw waarna hij voor Katja ging staan. Verbaasd keek James naar Katja. "Ik ben Kimberlie !"stelde de vrouw zich voor aan Ric. "Ik wil je wel helpen !" vervolgde ze. Noah knikte. "Jep !" Hij knuffelde Jane Esther keek blij. "Spelen !"
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Ik knikte naar Esther. ''Ja ga maar spelen'' Zei ik tegen haar. ''Maar wel lief spelen'' Zei ik toen. Ric keek hem aan. ''Echt waar?'' Katja keek hun aan. ''James wat doe je hier.''
Esther keek naar Nico en die knikte. "Meespeklen !" Hij liep weg met Esther. Kimberlie knikte. "Ja, ik wil je helpen !" James keek haaraan. "Ik kom voor jou ...." Thomas keek boos. "Ga dan maar weg !"
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Ik ging op de bank zitten. ''Het word een lange week vanaf morgen'' Zei ik toen. ''En ik moet deze week ook werken'' Ik zuchte vermoeiend. Ric keek hem aan. '"Dankje'' Katja keek Thomas aan. ''Rustig maar lieverd'' Toen keek ze James aan. ''Ik ben nu samen met Thomas.''
James keek Thomas even onderzoekend aan en keek toen Katja aan. "Kunnen we even onder vier ogen spreken?" vroeg hij haar. "Trouwens, je past vele beter bij mij !" Thomas deed dreigend een stap dichter naar James toe. Kimberlie keek Ric lachend aan. "Wanneer wil je je eerste les en waar wil je die?" Noah ging bij haar zitten. "Ja !" Charlotte kroop tot bij haar moeders voeten en st ak toen haar armen uit naar haar moeder. "Mama"
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Ik pakte haar op. ''Hey lieverd'' Ik knuffelde haar. ''Heb je het leuk op kinderverblijf gehad?'' Vroeg ik toen aan haar. Ric keek hem aan. ''Zo snel mogelijk''' Katja keek James aan. ''Zeg het maar waar Thomas bij is''
Charlotte schudde haar hoofd, maar nu was ze blij omdat ze thuis was. Ze begon tegen haar moeder te brabbelen. Ik vloekte toen mijn moederniet opnam. "Waar zit ze? !" James schudde zijn hoofd." Dat wil ik niet ! trouwens, ik heb toch nog wel het recht om even met jou apart te spreken?" Kimberlie knikte. "Zeg maar wanneer ..."
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Ik keek haar aan. ''Vond je het niet leuk?'' Vroeg ik haar onzeker. ''Waarom niet?'' Paige was aan het slapen. Katja zuchte. ''Ok dan'' Ze keek Thomas aan. ''Wil je naar de woonkamer?'' Vroeg ze aan hem en gaf hem een kus. ''vandaag?'' Vroeg Ric.
Charlotte zei niets meer , maar begon te spelen met haar moeders shirt. Ze wilde er niet over praten. Ik zuchtte en liep anar Hendrik. "Wat wil jij eten?" Thomas keek Katja gekwetst aan en verdween naar de woonkamer. James keek zelfvoldaan. Kimberlie knikte. "Nu?"
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 28 apr - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Ik keek bezorgt naar Charlotte. ''Wat is er lieverd?'' Vroeg ik aan haar. ''Je kan mama alles zeggen'' Ric knikte. ''Ok'' Katja keek James aan. ''Wat wou je zeggen''
Charlotte keek op. "Een zijn", probeerde ze te zeggen, mar toen het niet lukte, begon ze heel erg hard te huilen. BEzorgd keek Noah naar CHarlotte en stond toen op en ging met Jane naar de keuken voor ook zij zou gaan huilen. Kmberlie keek hme aan." Waar?" James keek haar aan. "Ik hou van je en wil je terug !"
Ik keek haar aan. ''Vind je het eng?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Waarom?'' Ric dacht na. ''Bij mij thuis?'' Katja schudde haar hoofd. ''Ik ben nu met Thomas en ik verwacht ons eerste kind.''