Ik knikte. "Een beetje", zei ik zachtjes. Charlotte boog haar hoofd dichter naar Hendri ktoe. Kim liep bij haar moeder. "Ik ben er voor je !" zei ze. Noah knikte. "Ik ook !"
Ik knuffelde hun even. ''Bedankt'' Zei ik toen. ''Zonder jullie was ik allang ingestort'' Ik was heel erg verdrietig. Paige omhelsde An. ''Sorry'' Hendrik voelde hoe Charlotte haar lippen de zijne raakte maar duwde haar niet weg.
Ze knuffelt haar zusje Phoebe terug. ''Ik ook niet...'' mompelt ze.
Ik loop met een grote boog om de kussende Hendrik en Charlotte heen en loop regelrecht naar Elisa toe, om haar patsboemdirect een gigantische knuffel te geven en haar net niet te verpletteren. ''Eli, we zijn d'r allemaal voor je!'' zeg ik emotioneel en moet moeite doen om niet mee te gaan doen met het potje janken dat in het huis een rage lijkt te zijn. ''Je staat niet alleen...''
Ik knuffelde Lis terug. ''Dankje Lis'' Zei ik toen zachtjes. ''Dat betekend veel voor me.'' Hendrik keek Charlotte aan. ''Sorry, ik had dat niet moeten doen.'' Zei hij toen zachtjes.
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Re: De prive leraar di 5 mei - 18:50
Ik stond klaar om te vertrekken en keek nog eens rond. Het voelde kil aan in dit huis met al het verdriet. Phoebe keek van Prue naar Paige en Piper. "Kom.", zei ze, "We moeten vertrekken. We kunnen hier niet met zen allen blijven staan." Ze keek even rond in de kamer.
''No problemo, mugje...'' mompel ik en laat Elisa los. ''Zullen we?'' Het is dat we nu Eli moeten steunen, maar als we terug zijn dan zorgen we dat dit niet eens meer nodig is! When life gives you lemons, you make applejuice and let the world wonder how you do it!
Ze knikte triest. ''Met z'n allen maar naar de auto's, of hoe we ook naar de kerk gaan...''
Ik knuffelde mijn moeder en moest veel moeite doen om niet te gaan huilen. ""Het geeft niet ..." Ik liet haar los en keek haar aan. "Zullen we teruggaan?" vroeg ik en lie pal naar de anderen. "Zullen we gaan?" Charlotte was knalrood geworden en keek Hendrik aan. "Ik heb jou gekust",zei ze zachtjes. "IK ben diegene die sorry moet zeggen" Ze sloeg haar ogen neer. Piper knikte. "Kom !"
Ik liep naar de auto toe. ''Ik wil dit niet'' Zei ik toen heel zachtjes en ik hielp de kinderen in de auto. Paige knikte. ''Ja laten we maar gaan'" Zei ze toen zachtjes. Hendrik keek haar aan. ''We moeten gaan'' Charisa liep ook naar buiten toe.
Onderwerp: Re: De prive leraar di 5 mei - 19:58
Ik keek de anderen aan. "Ik zie jullie zometeen.", zei ik en ik orbde weg. Phoebe liep naar haar auto en stapte in. "Iedereen die met mij mee wil rijden mag instappen.", zei ze.
Charlotte liep snel naar de auto van haar moeder en st apte in. Ze nam haar kleine ik op de schoot. Kim had Nicolaas op haar schoot en Nick hield Jane in zijn armen. Noah ging achter het stuur zitten. Nicolaas liep met Charisa mee. "In welke auto gaan wij zitten?" vroeg hij. Thomas liep ook met Katja naar buiten. Piper zette haar kinderen in de auto en wachtte tot diegenen die met haar wilde meerijden, kwamen. Ik tilde mijn kinderen op. "Ric, gaan we naar de auto?" Ik keek even om me heen om te zien waar Scott en Haley waren. "Haley, Scott, rijden jullie met ons mee?" Henry liep met Maria, CIco en Ben naa PAige. "Zullen we naar de auto gaan?"vroeg hij haar. "Leen is even iets gaan doen, ze komt nog ..." Andy knuffelde Prue. "Kom, het is tijd om te gaan !"
Ik ging ook in de auto zitten. Hendrik liep naar zijn moeder toe. ''Mam mag ik met jullie mee rijden.'' Vroeg hij toen aan An. Scott en Haley knikte en liepen naar hun moeder toe. Charisa liep naar Piper. ''Mogen ik en Nico met u mee rijden.'' Vroeg ze toen vriendelijk.
Ik omhelsde HEndrik even. "Natuurlijk !" Ik zag dat Charisa naar tante Piper liep en keek toen naar Scott en Haley." Stap maar snel in ... Kleine Hendrik en Charisa moeten wel op schoot genomen worden anders passen we niet allemaal in de auto ..." Piper knikte. "Natuurlijk, Charisa !" Nico liep meem et Charisa.
Ik zuchte even. ''Waarom'' Hendrik stapte in en nam zichzelf op schoot. Scott stapte ook in met Haley. ''We kunnen gaan'' Haley nam Charisa op schoot. charisa stapte in.
Ze knikte naar Andy en ging samen met hem naar haar auto.
Ik blijf dicht bij Elisa in de buurt en houdt haar scherp in het oog. Mocht er iets zijn dan ben ik er voor haar. Als iemand het waagt om dit te verprutsen, en dan expres, dan spiets ik diegene z'n hoofd op een saté-prikkertje. En dan heb ik het vooral over demonen! Als ze ook maar een MILLIMETER te dichtbij komen...!
Kim keek naar haar moeder. "Ik weet het niet", zei ze huilend. Nick staarde voor zich uit en keek niet naar iemand omdat hij dan zou beginnen te huilen. Zodra iedereen ingestapt was, reed Piper naar de kerk. Noah reed er ook heen. Ik keek naar Ric. "Ja, we kunnen !" Piper reed ook naar de kerk. Andy stapte in. Cath was erg verdrietig.
Bij de kerk stapte ik weer uit. ''We zijn er'' Zei ik toen zachtjes. ''Laten we naar binnen gaan'' Ric reed naar de kerk toe. ''We zijn er'' Hij pakeerde de auto.
Ze was ook aangekomen met haar auto en stapte uit.
Ik volg Elisa op de voet. Ik sta op het randje van mijn zenuwen en als er nu iets niet-leuks gebeurt ga ik zeker flippen. Ik kijk behoedzaam rond. Dan ga ik naast Eli lopen en haar een vriendelijk zacht portje te geven. ''Sterk zijn, mugje. We zijn er voor je.''
Noah haalde diep adem en begon toen in de richting van de kerk te lopen. "Ja, kom !" Kim had nog steeds NIco vast en Nick nog steeds Jane. Ook Charlotte werd door haar grote Charlotte gedragen. Zwijgend volgden ze Noah en hun moeder naar binnen toe. Thomas liep met Katja ook naar de ingang. Andy tilde Cath uit de auto en liep toen naar de kerk. "Kom Prue !" Ik stapte uit en haalde hendrik en Charisa uti de auto. "KOm", zei ik tegen mijn toekomstkinderen. "We moeten naar binnen toegaan!" Piper parkeerde de wagen oo ken stapte uit Grote Nico bleef zitten0
Ik hield Noah zijn hand goed vast. ''Het is wel een mooie kerk'' Zei ik toen zachtjes. Katja keek Thomas aan. ''Ik hou van je'' Zei ze toen zachtjes en keek naar haar buik. Ze was vaak erg bang om de baby te verliezen. Hendrik stapte uit na Haley en Scott. Charisa stapte zwijgzaam uit en pakte Nico zijn hand vast.
Ze bijt even op haar lip en volgt Andy dan. ''Ik kom eraan!''
Ik kijk naar het plafond van de kerk en ben onder de indruk. Ik kijk rond en laat een hand langs een pilaar glijden. ''Het is inderdaad prachtig...'' mompel ik, blijf nog even staan om rond te kijken.
Noah knikte. "Net zoals Esther was ..." Nico bleef in de auto zitten en keek Charisa an. "Ik wil niet !" Thomas keek naar KAtja. "Ik hou ook van jou !" Hij zag haar blik en knuffelde haar. "Het kotm wel goed met de baby!" "OK, we kunnen gaan !" Ik lie pal naar de kerk. Andy wachtte op Prue en keek haar bezorgd aan, maar zei niets. Cath stak haar armen uit naar haar moeder. Piper wachtte tot Nico ook uitgestapt was.
Ik knikte. ''Ja dat was ze'' Ik probeerde me groot te houden. Charisa ging weer naast Nico zitten. ''Ik wil ook niet'' Zei ze toen. ''Maar we moeten je moeder enzo bijstaan'' Zei ze zachtjes. ''En als je niet gaat dan krijg je later spijt dat je geen afscheid hebt genomen''
Onderwerp: Re: De prive leraar wo 6 mei - 19:57
Ik orbde naar een paar struiken buiten de kerk en liep de kerk binnen. Ik keek rond en voelde me ongemakkelijk. Ik wist niet goed waar ik moest zitten. Phoebe was de anderen gevolgd naar de kerk en liep de kerk ook binnen. Ze tikte op mijn schouder en trok me mee naar mijn plek. Daarna liep ze naar Lis. "Lis, kom je bij mij zitten of ga je liever ergens ander zitten?", vroeg ze rustig.
''Hi mam,'' begroet ik haar zachtjes. ''Ik wil graag bij je zitten, maar ook dicht bij Elisa...'' Ik kijk de kerk rond. ''Voor het geval iets gebeurt... dan ben ik er dicht bij... Mam, je denkt toch niet dat er iets gebeurt, hè? Ik hoop voor iedereen's welzijn van niet...''
Cath sloeg haar armen om haar moeders nek en was heel erg verdrietig omdat ze Esther nooit mee zou zien. "Esther", zei ze zachtjes. Nico knikte en liep met Charisa naar binnen. Even bleef hij in de opening staan, maar liep toen toch naar binnen. Piper volgde met haar kinderen naar binnen en liep meteen naar Phoebe en Lisette toe. Ze zag er erg moe uit. "WAar moet ik gaan zitten?" Ik keek om me heen en vroeg me af waar mijn moeder was. Teon keek ik Ricardo aan. Henry keek PAige ana." Gaan we nar binnen?" Maria snapte niet wat er aan de hand was. "Mam, wat doen?"+ Noah staarde voor zich uit. Kim ging naast haar moeder zitten. Kleine Charlotte wilde graag bij haar moeder zitten en stak haar armen naar haar uit. Grote Charlotte merkte het niet enwas heel erg in de war.