Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 15:42
Ik nam Ric's hand vast en liep zo met hem naar de bar zodat ik hem in de massa niet kwijt zou raken. "Wat wil jij drinken?" vroeg i khem. Henry bleef er mee doorgaan, vooral om dat hij merkte dat Paige er heel hard van genoot. Noah straalde. "Mooi zo!" Hij ksute haar terug.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 17:28
Ik bestelde voor hem een biertje en nam zelf een cola aangezien ik niet mocht drinken nu ik in verwachting was. "Alsjeblieft!" Ik gaf het hem. Er kwam een meisje naast RIc staan. "Ik wil je wel trakteren horo!" Henry ging op Paige liggen. Noah glimalchte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 17:33
Noah knikte. "Ja, ik krijg het ook koud!" Hij klom op de boot en hielp toen ook Elisa erop. Hij nam een handdoek en wikkelde die om hen heen. "Ik heb ook droge kleren bij!" Het meisje glimlachte. "Ik ben Melanie, zeg maar Mel!" Ik wilde RIc meetrekken ergens anders heen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 17:43
Ik knikte naar het meisje. "En dat ben ik toevallig!" Het meisje proestte het uit van het lachen en gin weg. Onzeker keek ik Ric aan. Noah kuste haar. "Ik hou ook van jou!" Ze vaarden terug naar de kant. "KOm!" Hij nam een zak waar de droge kleren inzaten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 19:33
Ik moest lachen. "Ok!" zei ik tegen hem. Ik dronk mijn cola op. "Wil je nog wat drinken?" vroeg ik. Ik had erge dorst. Noah glimlachte. "Zullen we een wandelingetje maken?" vroeg hij haar "OF liever niet?" HIj keek naar haar. "Jij mag kiezen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 19:50
Ik knikte. "Ok, is goed!" zei ik en bestelde twee cola's. Er kwam twee meisjes naast Ric staan. "Dansen?" Ze trokken hem mee naar de dansvloer. "Lekker dansen!" Toen ik me omdraaide, zag ik Ric niet meer. Noah glimlachte. "Ok!" Hij keek haar aan. "eerst omkleden he?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 20:12
De meisjes keken sip. "Waarom inet?" vroegen ze. "Wat is er mis met ons?" Het ene meisje kreeg tranen in haar ogen. "Zijn we niet goed genoeg?" Ik keek verbaasd. Noah kleedde zichs nel om. "Ik nu ook!" zei hij vrolijk en nam haar hand vast. "Laten we maar gaan!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 20:13
Ik glimlachte. ''Ja laten we gaan'' Zei ik vrolijk. Ric keek hun aan. ''Ik wil alleen met mijn vriendin dansen'' Zei hij toen. ''Er is niets mis met jullie''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 20:47
Het meisje glimlachte. "Ach, zij vindt wel een andere jongen om mee te dansen!" zei ze vrolijk en sloeg haar armen om RIcs nek. Ik ging op zoek naar Ric met de twee cola's in mijn handen en hoopte tegen niemand op te botsen. Noah knikte. "Ja!" HIj nam ajhar hand vast en liep met haar naar het bos in de buurt.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 22:00
De meisjes zuchtten. "Goed dan!" Ze gingen weg. Ik zag Ric en liep naar hem toe, toen de meisjes plots tegen me opbotsten en ik de helft van de inhoud vna mijn glazen over mijn kleren gooide. "Fijn", mompelde ik. Noah knikte. "Heel mooi, want ik ben bij jou!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 22:50
Ik knikte. "Ik hang alleen onder", mompelde ik en keek toen een beetje wantrouwend om me heen en keek toen Ric aan. "Je hebt veel aantrek van de meisjes, weet je wel zeker dat je niet met die knappere meisjes wil gaan dansen?" Noah bleef ELisa kussen. "Ik hou ook van jou!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 23:55
Noah viel plots achterover in het gras en trok Elisa met zich mee zodat zij op hem viel. "Ik hou van je!" Hij kuste haar vol liefde terug en begon haar in haar hals liefdevol te strelen. Ik werd knalrood. "Jel aat me blozen!" Ik leunde tegen hem aan. "Nog wat cola hebben? Of wat er van over schiet ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 8 jul - 20:36
ik werd nog roder. "Er zit niet meer zovel in!" Ik ging tegen hem aanstaan en sloot even mijn ogen. Ik genoot van het moment. Noah straalde. "Mooi zo!" zei hij en knuffelde haar. Daarna sloot hij zijn ogen en wierp zich in de kus met Elisa. ((weet geen 7de regel *huilt*))
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 jul - 0:18
Ik bleef Ric even kussen. "Zolang jij mijn engel dan ook nog kan zijn!" zei ik lachend tegen hem en keek hem even aan. "Ik hou van je!" Noah bleef haar kussen. Na een tijdje keek hij haar aan. "Ik hou ook van jou met heel mijn hart!" ze hij. Hij liet zijn vinger over haar hals glijden.