Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 11:24
Ik stapte in. "Daar gaan we!" zei ik vrolijk. Henry kwam al weer naar beneden. "Hier ben ik!" zei hij lachend. maria begon te huilen in haar slaap. Noah sloot zijn ogen en bleef haar kussen. Toen ze in het midden van het meer waren, keek hij haar aan. "Zwemmen?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 11:37
Henry duwde Paige op de bank en bleef haar vol liefde kussen. Vrolijk keek ik opzij naar Ric." Dit wordt een leuke avond he?" vroeg ik hhem. "Denk je ook niet?3 Noah grijnsde. "Heb je zin om te zwemmen?" Hij was erg vrolijk en grijnsde opgewekt naar Elisabeth.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 11:46
Noah knikte en keek onzeker. "Niet zwemmen," vroeg hij toen onzeker." het hoeft nie hoor, het was maar een voorstel ..." Henry keek haar aan. "Ik hou ook zoveel van jou!" Ik glimlachte. "Tof!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 11:54
Henry ging met zijn hand onder haar shirt. Ik was vrolij. "Zijn we er bijna?" vroeg ik. "Ik heb er zoveel zin in!" Ik kon amper blijven stilzitten. Noah lachte teon hij weer boven kwam. "Nog beter als jij er bij zou komen!" zei hij grijnzend en zwom een klein rondje tegen de koude.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 20:03
Noah lachte en zwom naar haar toe. "Het is wel wat koud", zei hij zachtjes. Met een glimlach sloeg hij zijna rmen om haar heen en trok haar dichter naar zich toe. "Is dat al wat warmer?" Ik keek vrolijk. "Is het daar?" Henry bleef Paige kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 20:05
Ik glimlachte. ''Ja al veel warmer'' Zei ik toen vrolijk. ''Ik hou zielsveel van je'' Ric knikte. ''Ja'' Hij parkeerde de auto. Paige deed Henry zijn shirt uit.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 21:05
Henry glimlachte. "Wat ben jij van plan?" vroeg hij plagend. Ik sprong uit de auto. "We zijn e!r" Noah knuffelde haar. "Ik hou ook zielsveel van jou!" zei hij vrolijk. "Heeel erg veel!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 21:09
Ik bleef hem kussen. ''Ik vind het zo lief dat je dit hebt gedaan'' Zei ik toen. ''Echt heel erg lief'' Ric stapte uit. ''Laten we naar binnen gaan.'' Paige keek hem aan. ''Dat merk je vanzelf''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 21:30
Noah glimlachte "De avond is nog lang niet ten einde!" zei hij lachend tegen haar en begon haar terug te kussen. Ik knikte. "Ja!" zei ik. "We gaan dansen he?" Henry grijnsde. "I kkan niet wachten!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 21:42
Ik keek hem aan. ''Wat gaan we dan nog meer doen?'' Vroeg ik hem lief. Ric knikte. ''ja we gaan dansen'' Paige begon henry zijn broek los te maken. ''Ik hou van je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 22:12
Noah ksute haar. "Een verrassing!" zei hij tegen haar. "Een heel grote verrasssing!" Ik liep naar binnen en werd plots wat onzeker toen ik al die mensen zag. onzeker legde ik mijn hand op mijn buik. "Misschien kunnen we beter teruggaan" Henry glimlachte. "Ik hou ook van jou!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 22:43
Ik kuste hem terug. ''Mag ik ook geen hind?'' Vroeg ik toen. Paige had alle kleren van henry uit gedaan. Ric keek An aan. ''Waarom?'' Vroeg hij toen lief
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 6 jul - 23:16
Henry keek Paige aan. "Ik weet het nog altijd niet!" Ik keek bang. "Omdat ik zwanger ben", zei ik zachtjes en ging tegen hem aanstaan terwijl ik om me heen keek. Noah dacht na." Nee!" zei hij toen pesterig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 0:15
Ik keek verdrietig. ''Gemeen'' Ik duwde hem even onder en zwom snel weg. ''Pak me dan als je kan.'' Ric keek An aan. ''Er gaat niets gebeuren'' Zei hij toen. ''Ik ben bij je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 10:51
Noah lachte en kwam weer boven. "Ok!" riep hij en begon zo snel hij kon achter Elisa aan te zwemmen. Hij was heel erg vrolijk. Ik kuste Ric. "Ok", zei ik en glimlachte. "Zullen we dan dansen?" Henry keek Paige grijnzend aan en begon haar kleren toen uit te doen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 11:08
Henry keek Paige aan en trok haar naar zicht toe. Hij begon haar liefdevol in haar hals te kussen. Ik liep met Ric naar de dansvloer en begon te dansen zodra hij me gevolgd was en ook begon te dansen. Noah lachte. "Dit!" Hij begon haar vol liefde te kussen en sloot zijn ogen. Zijn armen lagen om haar heen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 7 jul - 11:30
Na een tijdje kreeg ik dorst. "Gaan we iets drinken?" vroeg ik. "Ja?" Henry bleef het doen. Noah lachte. "ja he!" zei hij blij. "Ik hou van je!" Hij begon haar terug vol liefde te kussen.