Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 21:10
Ik keek hem aan. ''Nee denk het niet'' Ik keek hem toen lief aan. ''En het zal ook niet goed zijn als je het wel deed'' Ik kuste hem met veel liefde. Ric schudde zijn hoofd. ''Nee ik weer niet waarom''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 21:14
"Omdat ik je ga kietelen !" Ik ging met mijn handen onder zijn shirt en begon hem te kietelen. "Dus ik ben niet lief hé?" vroeg ik hem en hield alweer op met hem te kietelen en keek hem vrolijk aan. Noah keek haar vrolijk aan en schudde toen zijn hoofd. "Nee, dat zou niet goed zijn want dan zou ik je vreselijk hard missen ! Echt heeeeeeeel erg hard, dan zou ik zelfs doodgaan ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 21:35
Ik keek hem verbaasd aan. "Wanneer ben ik dan nit lief?" vroeg ik toen aan hem en keek hem verleidelijk aan. "Als ik je shirt uittrek?" Ik trok zijns hirt uit. "Of ben ik dan nog steeds lief?" Mijn handen gleden al naar zijn broek. Noah hapte naar adem. "Hmmm" ! Hij sloot zijn ogen. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:08
Ik grijnsde en maakte zijn broek los. Toen keek ik hem me teen vragende, maar toch ook ondeugende blik aan. "Nu ook nog?" Plots kon ik het spelletje niet meer spelen en begon hem vol liefde te kussen. "Ik hou van je!" Noah genoot ook heel erg. "Hmmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:10
Ik ging na een tijdje tegen hem aanliggen. ''Dat was heerlijk'' Zei ik tegen hem. ''Echt heerlijk'' Ric knikte. ''Nu ook nog'' Hij kuste haar met veel passie.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:13
Ik duwde Ric achterover op de bank en ging half op hem liggen terwijl ik hgem vol liefde bleef kussen. "Hmmmm" Noah knikte. "Echt wel !" zei hij en geeuwde. "Maar ik ben nu wel moe", zei hij. "Want ik was al moe"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:23
Zodra ik uitgekleed, was ging ik op mijn rug naast hem liggen en keek hem toen verleidelijk aan. "Ik hou ook van jou !" Noah knikte. "Blijf jij bij me?" vroeg hij toen aan haar. "Ja, alsjeblieft?" Hij viel bijna in slaap, maar wilde eerst graag het antwoord weten voor hij zou slapen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:41
Ik hapte even naar adem en glimlachte. "Mooi zo !" zei ik en knuffelde hem. Noah glimlachte. "Gelukkig !" Hij knuffelde haar en gaf haar nog een kus en viel daarna in een lekkere, diepe slaap. "Hou van je", mompelde ik. "Heeeel veel"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:45
Ik bleef zo liggen. ''Ik hou van je'' Fluisterde ik zachtjes. ''Met heel mij hart'' Ric genoot heel erg. ''Hou ook van je'' Zei hij toen. ''Zielsveel''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:49
Uiteindelijk ging ik tegen Ric aanliggen. Vrolijk keek ik naar hem en gaf een kusje op zijn wang. "De film staat nog steeds op", grinnikte ik. Ik begon met mijn vinger een tekeningetje te maken op zijn borst. "Weet je wat ik juist getekend heb?" vroeg ik en keek hem toen vrolijk aan. Noah bleef ook liggen. "Hart"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 22:57
"Een hartje !" ze i ik lachend tegen hem en gaf toen een kusje op de plek waar ik het hartje had getekend. "WAnt ik hou vna je!" Vrolijk keek ik hem aan en wilde dat dit moment nooit meer voorbij zou gaan. "Ik wil voor altijd bij je blijven !" zei ik tegen hem en bleef hem toen zwijgend in zijn ogen aankijken. Noah sliep lekker.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 23:00
Ik sliep ook lekker. Ric kuste An. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Zei hij toen. ''Met heel mijn hart.'' Ze hij toen vrolijk. ''en ik wil ook voor altijd bij jou blijven''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 6 mei - 23:03
Ik straalde." Dat hoor ik graag !" zei ik en was erg blij Ik zweeg een tijdje en vroeg toen uiteindelijk. "Wil jij kinderen van mij?" Ik werd rood. "Nog niet meteen misschien, maar ... maar wat later ... ofzo .." Ik werd nog roder dan ik al was. Noah ging lekker tegen Elisa aanliggen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 17:28
Noah werd niet veel later wakker dan Elisa. "Hey !" zei hij, nog steeds slaperig. Ik begon te stralen. "Dat betekent veel voor me! " zei ik toen egen hem. "Echt waar !" Toen zweeg ik even en werd r ood. "Misschie moeten we ons maar weer aankleden voor Noah en Elisabeth weer naar beneden komen..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 21:03
Ik steelde Noah over zijn gezicht. ''Heb je lekker geslapen?'' Vroeg ik toen aan hem. Ric keek An aan. ''Het betekend ook veel voor mij'' Zei hij toen en knikte. ''Ja goed idee'' Hij kleede zich weer aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 21:07
Ik kleedde me ook snel weer aan. "Mooi !" zei ik vrolijk en ging toen weer lekker tegen Ricardo aanliggen en sloot even mijn ogen. "Zullen we de film terugspoelen?" vroeg ik hem, opende mijn ogen weer en keek hem aan. "Of niet?" Noah knikte. "Heerlijk !" Hij keek vrolijk. "maar ik ben nog veel heerlijker wakker geworden !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 21:59
Noah keek haar opgewekt aan. "Het eerste dat ik zag toen ik mijn ogen opende, was jij !" zei hij. "En het eerste wat ik voelde, was jouw gestreel !" Hij was erg crolijk. "GEen mooiere manier om wakker te worden, dus !" zei hij en knuffelde ELisa en gaf haar een kus. Ik spoelde terug." Zo, hier zaten we denk ik !" Ik liet hem weer gewoon afspelen.