Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 22:28
Ik bleef lekkre tegen Ric aanliggen. "JIj ligt lekker",zei ik tegen hem en glimlachte. Ikgeeuwde even en keek toen weernaar de film, maar was zo moe dat ik even later in slaap begon te vallen en uiteindelijk sliep ik. Noah keek blij. "En jij het mijne!" Hij bleef Elisa vol liefde kussen en knuffelde haar ondertussen liefdevol.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 22:31
Ik knuffelde hem terug. ''Zullen we naar beneden gaan?'' Vroeg ik toen aan hem. ''An en Ric weer gezelschap houden'' Ric bleef stil zitten. '''Slaap lekker'' Zei hij zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 22:42
Noah knikte. "Goed idee " zei hij. Hij was erg vrolijk omdat hij op zo'n aangename manier wakker was geworde. Hij stond o pen kleedde zicha an. "Zou de film al bijna gedaan zijn?" vroe hij. "Of niet?" Ik sliep rustig verder. "Hou van je", mompelde ik in mijn slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 22:46
Ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb geen idee'' Ik kleede mij ook weer aan. ''Laten wij gaan kijken'' Ik trok hem mee naar beneden. Ric streelde An over haar haren. ''Ik hou ook van jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 22:51
Ik sliep heel erg rustig en lekker doordat ik zo dicht bij RIc was en me erg veilig voelde bij hem. "HMmm" Noah knikte ."We zijn er weer!" zei hij en trok Elisa naar zich toe en begon haar eerst vol liefde te kussen. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 7 mei - 23:16
Ik bleef Noah kussen. ''Hmmm dat was lekker'' Zei ik toen vrolijk. ''Ik hou ook van jou'' Ric glimlachte naar Noah en Elisa. ''An slaapt'' Zei hij toen zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 8 mei - 17:07
Noah keek Elisa vrolijk aan. "Ik hou ook van jou !" zei hij opgewekt en keekt oen naar Ric. "Oh !" zei hij verbaasd. "Dan moeten we stil zijn !" Hij nam Elisa's hand vast, leidde haar mee naar de bank en ging zitten. "Zo, dan kunnen we nog naar de film kijken!" Ik sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 8 mei - 17:16
Ik had Ric's shirt vast en begon wat in mijn slaap te mompelen dat niemand echt kon verstaan. Noah keek even naar mij en toen naar Elisa. "ja, e laten haar slapen! " Hij gaf Elisa ee nkus terug en zag toen dat ze ook aan het geeuwen was. "Er is hier nog iemand moe !" zei hij lachend en knuffelde Elisa. "Wl jij niet gaan slapen?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 8 mei - 17:19
Ik schudde mijn hoofd. ''Ik heb net al geslapen'' Zei ik toen. ''Ik hoef niet meer te slapen.'' mijn ogen vielen bijna toe. ''Ben niet moe'' Ik viel toch toen tegen Noah in slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 8 mei - 19:45
Noah knikte. "Is ook al goed", zei hij tegen haar, maar wist gewoon dat het niet lang zou duren voor ze in slaap zou gevallen zijn. "Trusten", zei hij toen ze in slaap gevallen was. "Slaap lekker !" Daarna keek hij weernaar Ric. "Hierzitten we dan ..." Ik sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 8 mei - 23:28
Noah moeste en beetje lachen en keek toen Ric aan. "Je hebt een schattig zusje! " zei hij tegen zijn vriend en keek toen weer vrolijk naar Elisa. "Ik hou zoveel van haar !" Hij gaf een zacht kusje op haar voorhoofd en bleef naar haar kijekn. Ik sliep rustig verder. "Ric"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 11:52
Ik sliep rustig verder. ''Hmmmmm'' Mompelde ik. ''Noah'' Ric knikte. ''Ja dat is ze net als An'' Hij gaf An ook een zachte kus op haar voorhoofd. ''Ik hou zielsveel van haar.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 15:06
Noah keek naar Elisa. "Wij hebben het getroffen !" zei hij toen vrolijkt egen Ric. "Echt heel erg getroffen .." Ik werd een beetje wakker. "Ric?" vroeg ik slaperig en toen ik hem zag, verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik ging nog wat dichter tegen hem aanliggen en viel daarna weer in een diepe slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 17:12
"Schatten?" mompelde ik in mijn slaap. "Wie?" Noah glimlachte. "Ja, dat kan je wel zeggen ! echte schatten !" Hij knuffelde Elisa, maar wel zo dat hij haar niet wakker zou maken. "Echte schatjes! " Hij drukte een kusje op Elisa's vorohoofd en streelde haar even over haar haren.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 17:46
Noah glimlachte. "Maar jij bent nog een grotere schat dan Noah !" zei hij toen opgewekt tegen Elisabeth. "Een veel grotere schat!" Ik glimlachte. "Ik schat!" herhaalde ik. "Ric ook"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 17:54
ik werd na een tijdje wakker. ''Hey schatje'' Zei ik tegen hem. ''Ben ik toch in slaap gevallen?'' Ric keek naar An. ''Ja jij ben een schat'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 17:59
Ik bleef lekker verder slapen,m aar een paar minuten na Elisabeth werd ik toch ook wakker. "Hmmm ... wat heb ik lekker geslapen zeg !" zei ik vrolijk en keek Ric opgewekt aan en gaf hem een kus." hey schat!" Noah knikte. "Jep, schatje, je bent in slaap gevallen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 21:05
"Helemaal !" zei ik opgewekt en ging rechtzitten waarna ik me even uitrekte en weer tegen Ric aanzette. "Ik hou van je!" zei ik tegen hem. Na een tijdje sloeg ik mijn armen om zijn nek en begon hem vol liefde te kussen. Noah knuffelde Elisa. "Ik hou ook zielsveel van jou !" zei hij en knuffelde haar waarna hij haar een lange tijd bleef kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 21:06
Ik glimlachte. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik toen. ''Ik laat je nooit gaan'' Ik bleef hem ook een lange tijd kussen. Ric bleef An kussen. ''Ik hou ook zielsveel van jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 9 mei - 21:12
Ik straalde en gaf hem een por. "Ik ben helemaal uitgerust, maar ben jij dat ook?" vroeg ik en keek hem speels lachend aan. Noah sloeg zijn armen om haar heen. "Mooi zo !" zei hij blij. "Echt mooi !" Hij keek haar aan en knuffelde haar toen. Daarna begon hij haar vol liefde te kussen.