Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:55
Chrisje bleef dicht bij zijn vader. Uiteindleijk kwam ik langzaam bij. "Mama?" vroeg ik zwakjes. Leah kwam ook bij. Ze was geraakt geweest door de pijl van een darklighter en was daarom ingestort. De demon sprong weer overiend." Damn !" Hij schemerde weg.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:58
Ik keek Maria aan. ''Heel goed gedaan'' Zei ik toen tegen haar. ''Heel erg goed'' Paige liep snel met MAria naar An. ''An'' Ik keek Leah en An aan. ''Gaat het?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:00
Maria straalde en keke haar moeder aan. "Mam ook vinden Malia goed daan heeft?" vroeg ze en wilde weer graag alle aandacht van haar moeder. Haar ogen blonken een tikkeltje kwaadaardig toen ze naar de anderen keek. De demon begon een plan te verzinnen. Ik schudde mijn hoofd. Leh knikte snle.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:04
Ik keek hun aan. ''Het spijt me zo erg.'' Ik voelde me heel schuldig. ''Het is mijn schuld'' Ik ging terug in de fles. Paige hielp An overreind. ''Ja heel erg goed Maria''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:07
Maria keek boos. "Alleen met Malia platne! " zei ze en begon teon plots te huilen. "Mam nooit willen platen Malia !" Ze zag Elisa plts verdwjnen in de fles en stopte met huilen om naar Elisa te gaan kijken. "Elisa !" zei Noah geschokt. Ik keek naar mijn moeder "We moeten die demon er terug inkrijgen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:09
Ik reageerde niet. ''Het spijt me zo'' Fluisterde ik zachtjes. Paige knikte. ''Ja dat moeten we doen'' Ze probeerde Maria te troosten. '''Mama praat wel met Maria.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:12
Ik liep, traag omdat ik me nog niet helemaal in orde voelde, naar boven toe en begon in het BoS te bladeren. Maria keek haar moeder aan. "Elisa uit moeten komen !" zei ze en begon met de fles te schudden. "Moeten mam, moeten! " Ze was moe en daarom heel slechtgezind. Noah ging op de grond zitten en begon te huilen. Het was hem allemaal een beetje teveel.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:15
Ik kwam er toen uit. ''Niet zo schudden'' Zei ik toen. ''Ik ben een beetje misselijk'' Ik liep naar Noah. ''Het spijt me zo'' Paige keek Maria aan. '''Ben je moe lieverd''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:19
Maria keek blij toen Elisa eruit was en kon nog altijd niet geloven dat er iemand in zo'n kleine fles kon. Koppig keek ze haar moeder aan. "Nee !" zei ze. Noah keek op. "Het is gewoon een beetje teveel", zei hij zachtjes. Ik zei e en spreuk zodat ik naar de demon toeging. Piper keek naar Leo.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:22
Ik knuffelde Noah. ''Het spijt me zo erg.'' Ik bleef hem vast houden. ''Het is allemaal mijn schuld'' Paige knuffelde Maria. Leo keek Piper aan. ''Gaat het met je?'' Vroeg hij toen bezorgt.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:30
Piper knikte maar snel en nam Chrisjeop. "Ja, met joU," vroeg ze toen aan Leo. Maria keek blij. "Niet moeten slapen !" Ik had moeite met overeind blijven en kek om me heen. "Waar ben je? ! Ik weet da tje hierbent !" Noah schudde zijn hoofd. "Nee, dat is het niet !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:32
Ik keek hem aan. ''Dat is het wel'' Zei ik tegen hem. ''Het is wel mijn schuld allemaal'' Ik zuchte verdrietig. De demon liep naar An toe. ''Ik ben hier'' Paige schudde haar hoofd. ''Je mag nog een uurtje opblijven''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:35
Wioedend keek ik hem aan. "Wens Elisa vrij !" zei ik tegen hem en deed dreigend een stap dichter naar ahar toe. Maria keek boos. "Twee uultjes !" zei ze toen en had plots een idee. Ze zei. "Malia wensen NOOIT meel slapen en mam ook NOOIT meel slapen !" Zelfvoldaan keek ze om zich heen. Noah knuffelde Elisa. "niet !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:37
Ik buigde. ''U wens is mijn bevel'' Zei ik toen. ''Maria neee'' Paige was klaar wakker. ''Wat wil je gaan doen?'' Vroeg ze toen aan Maria. De demon keek An aan. ´´Neee nooit.´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:40
Maria klapte in haar handen. "Speeltuin! " zei ze toen en liet de fles uit haar handen vallen. Ze sloeg haar armen om haar moeders nek. Noah raapte snel de fles op en keke naar Elisa. "Ben ik nu je meester?" Mijn ogen werden donkerder. "Dan ga je eraan !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:43
Ik knikte. ''Ja nu ben jij me meester'' Zei ik tegen hem. De demon lachte. ''Dat dacht jij'' Hij gooide An tegen de muur aan. Paige knikte. ´´ok is goed´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:45
Maria keek blij. Piper draaide zich om. "Paige, je kan nu niet weggaan !" Noah glimlachte. "Elisabeth, ik wens je vrij !" zei hij. Ik kwam met moeite weer overeind. "ja !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:47
Ik schudde me hoofd. ´´Noah nee´´ Ik boog toen. ´´U wens is mijn bevel´´ Ik veranderde in mezelf en pakte de fles. ´´Noah´´ Paige keek Piper aan. ´´Waarom niet?'' De demon liep op An af.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:50
Ik keek een beetje bang naar de demon en orbde een mes naar me toe. "Ik zal je doden !" Piper keek Paige verbaasd aan. "Omdat we die demon moeten verslaan !" Noah had nu de kleren van een geest aan. "Ja?" vroeg hij. "MEesteres?" HIj glimlachte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:51
Ik keek hem aan. ''Ik wens je vrij en dat jij mij niet meer vrij kan wensen'' Zei ik toen tegen hem. Paige was dat vergeten. ''Dat was ik vergeten'' Ze was verward. Leo keek hun aan. ''Ik wil ook mee helpen'' De demon nam de mes af. ''Jaja''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 13:57
Noah schrok en werd weer gewoon. "Elisa, dat was gemeen !" zei hij. Piper knikte. "Ok, is goed", zei ze azchtjes en keek toen verbaasd naar PAige. "Hoezo, vergeten? !" Maria keek boos naar Pper. "Naal speeltuin ,mam !" Ik deed angstig een stap anar achterne.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 14:07
Ik keek hem aan. ''Ik ben niet gemeen'' Zei ik toen. ''Ik ben niet gemeen'' Ik voelde me een beetje gekwetst. Paige keek Maria aan. ''We moeten eerst Elisa helpen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 14:09
Noah schudde zijn hoofd, liep naar haar toe en omhelsde haar. "Dat heb ik niet gezegd !" zei hij en gaf haar een kus. "Ik zei dat dat een gemene daad was !" Hij knuffelde haar. "MAar da tis het niet, het is erg lief en goed, maar ik heb gewoon liever dat ik de geest ben dan jij ..." BOos keek ik de demon aan en probeerde het mes terug te orben. Maria knikte. "Goed !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 14:12
Ik schudde mijn hoofd. ''Dat wil ik niet'' Zei ik toen. ''Dit komt door mij en ik moet dit oplossen. De demon stak An neer. ''Jij bent degene die er aan gaat'' Paige voelde plots An haar pijn.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 14:16
"Au !" gilde ik en zakte op de grond neer. Gelukkig was ik niet in mijn buik geraakt. "Niet !" Ik orbde naar mijn moede r toe. Noah zuchtte. "Die demon heeft jou erin geluisd, het is niet jouw schuld, oK? !" zei hijs trenge trgen haar. Maria keek haar moeder aan. "Malia helpen !"