Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 23 mei - 19:23
Ik geeuwde omdat ik erg moe was. "Sorry", zei ik en steunde mijn hoofd op mijn hand terwijl ik verder het ijsje op begon te eten. Noah glimlachte. "Nee, jij bent het mooist!" zei hij toen. "Ik vind jou het mooist!" HIj kuste haar." En dat meen ik !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 23 mei - 19:39
Ik had last met het openhouden van mijn ogen en had na een tijdje geen zin meer om te eten. "Jij mag het verder opeten", mompelde ik. Mijn haren waren ondertussen na het zwemmen al helemaal droog. Noah glimlachte. "Ok", zei hij toen. "Dan zijn we allebei even mooi ! Jij bent het mooiste meisje o paaaarde en ik de mooiste jongen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 23 mei - 21:04
Ik knikte. "Graag", zie ik zachtjes "IK ben een klein beetje moe", minimaliseerde ik mijn vermoeidheid. Ik stond op. "Oh ja, betalen nog !" Noah glimlachtre. "Ik heb altijd gelijk in alles !" zei hij rolijk en boog zich weer naar haar toe en kuste haar liefdevol.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 0:19
Ik keek hem aan. ''Je hebt niet altijd gelijk'' Zei ik tegen hem. ''Wel vaak, maar niet altijd'' Ik kuste hem. Ric keek An aan. ''Ik betaal'' Hij betaalde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 14:35
Noah keek verdrietig. "Oh", zei hij toen. "Dat vind ik niet fijn..." HIj stopte met haar te kussen en deed alsof hij erg verdrietig was. "Dankje", mompelde i ktegen hem en stond daarna op en deed mijn jas aan. "Sorry dat ik zo moe ben", mompelde ik. "Echt sorry"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 15:15
Ik keek Noah aan. ''Sorry'' Zei ik toen. ''Sorry'' Ik dacht dat hij echt verdrietig was. Ric deed ook zijn jas aan. ''Dat geeft toch niet'' Hij pakte zijn krukken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 15:18
Noah moest een beetje lachen." Geeft niet!" Hij had door dat ze het echt geloofde en wilde haar niet van streek ofzo maken. "Ik was je maar aan het plagen!" Hij duwde haar op haar rug op het bed en begon haar te kussen. Ik keek onzeker. "Moet ik je helpen?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 15:32
Noah knikte. "Maar ik zal het ghoedmaken!" zei hij tegen haar. "Of wil je dat niet?" Hi j keek haar plagend aan en begon haar in haar hals te strelen. Ik glimlachte. "OK !" zei ik en deed de deur open.Ik hield de deur voro hem open zodat hij naar buiten kon. "Je kan er al goed mee loepn !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 17:13
Ik schrok. "Sorry", zei ik en keek hem onzeker aan. "Ik vind het echt heel erg voor je !" Naoh grijnsde. "OK !" zei hij vrolijk. "Dan zal ik het doen!" Hij sloot zijn ogen en begon haar in haar hals te kussen, vol liefde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 17:15
Ik sloot mijn ogen. ''Hmmmmm '' Mompelde ik. ''Wat doe je dat toch lekker.'' Zei ik genietend. Ric keek An aan. ''Dat kon je niet weten'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 18:44
Ik schudde mijn hoofd. "Eigenlijk niet nee", zei ik toen. Ik zweeg een tijdje en keek hem daarna weer aan. "Vind je het erg als ik zeg dat ik je moeder haat, Ric?" vreog ik hem en bleef naar hem kijken. Noah glimlachte. "Ja, dan is het goed want ik wil jou laten genieten!" zei hij en ging er toen weer mee verder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 18:56
Ik keek hem aan. '"daar ben ik blij om'' Zei ik toen. ''Hmmm heerlijk'' Ric schudde zijn hoofd. ''Ik vind het niet erg'' Zei hij toen. ''Ik haat haar ook''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 20:03
Ik glimlachte. "Gelukkig!" zei ik en gaf hem even een klein kusje. Daarna keek ik voor me uit en zag dat we bijna thuis waren. "We zijn er bijna!" Noah glimlachte en begon haar ook teder te strelen nadat hij zijn hand onder haar shirt had laten verdwijnen. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 21:21
Ik keek vrolijk en opende de voordeur van ons huis. "Zo, na jou!" zei ik tegen hem." Lukt het?" vroeg ik meteen daarna. "Of moet ik je helpen?" Noah glimlachte, stopte even met haar te kussen, maar blijf haar nog wel teder strelen. "Even rusten", zei hij lachend.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 21:52
Ik liep na Ric naar binnen. "Mooi zo !" zei ik vrolijk. "Zullen we een film gaan kijken?" vroeg ik nadat ik de voordeur achter me dichtgetrokken had en mijn jas uitgedaan had. "Dan kan je tegelijk ook wat rusten !" Noah moest lachen. "Is dat omdat ik mijn werk niet goed doe of omda ik het zo geod doe dat je het bijna niet kan missen?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 24 mei - 21:53
Ik keek hem aan. ''wat denk je zelf'' Zei ik vrolijk. ''Omdat je het zo goed doet.'' Zei ik na een tijdje. Ric knikte. ''Ja goed idee'' Hij gaf An een kus.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 25 mei - 20:59
Noah lachte. "OK, dan doe ik verder!" zei hij vrolijk en begon haar toen weer in haar hals te kussen. "Maar als ik straks dood neerval door vermoeidheid is het jouw schuld", zei hij grijnzend na een tijdje. Ik glimlachte. "Welke zal ik opzetten?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 25 mei - 21:28
"OK, zet je maar lekker op de bank, ik zet de film op, ga drinken halen ... wat wil je drinken? en ook wat snacks ... wat zal ik nemen?" vroeg ik hem en was erg hyperactief. Ik stond bijna te springen. "Zeg het maar!" Noah glimlachte. "Weet ik !" Hij bleef haar kussen. "Ik hou van je!"