Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 25 mei - 21:32
Ik kuste hem. ''Ík ben blij dat je dat weet'' Zei ik toen vrolijk. ''Ik hou ook van jou'' Ik begon zijn shirt uit te trekken. Ric dacht na. ''Ik wil wel een witte wijntje'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 25 mei - 21:43
k lgimlachte. "OK, en welke snacks?" vroeg ik en had de dvd al klaaargezet zodat hij al kon kijken terwijl ik alles ging halezn. "IN de kelder staat een fles witte wijn?" Noah glimlachte. "OK!" zei hij vrolijk en liet Elisa zijn shirt uittrekken. "wat gaje doen?" vroeg hij plagerig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 25 mei - 21:56
Ik knikte. "Is goed!" zei ik en liep naar de keuken toe. "Als je nog iets nodig hebt, roep je me maar he!" Ik ging eerst naar de kelder en kwam terug met een fles witte wijn.Ik nam een glas, vulde dat en bracht het nara Ric. "Alsjeblieft!" Daarna lie pik terug naar de keuken voor de ret. Noah grijnsde. "Twee keer maar?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 26 mei - 22:32
NOah dacht na. "Wel .... ik denk dat ... dat je een ijsje gaat eten!" zei hij toen grijnzend en keek haar aan. "KLop het ?" Ik maakte alles klaar. "Zo!" zei ik n bracht het naar Ric. "SMakelijk !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 26 mei - 22:39
Ik glimlachte en kroop bij op de bank. "Is de film al mooi?" vroeg ik en ging tegen hem aanleunen waardoor ik bijna in slaap viel. Noah bleef haar even kussen. "Aha!" riep ij toen. "Ik weet het!" Hij grijnsde. "Je gaat mij verwennen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 26 mei - 22:41
Ik straalde. ''Joepie bingo'' Riep ik toen. ''Goed geraden.'' Ik begon zijn broek uit te trekken. ''Ik hou van je'' Ric keek An aan. ''Ik heb hem nog niet gestart.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 27 mei - 16:40
Ik glimlachte en ging bij Ric op de bank zitte. "OK, ik ben er, je kan hem nu wel opzetten!" zei ik met een glimlach en ging tegen hem aanzitten. "Als je wil natuurlijk", zei ik en keek hem met een vriendelijke blik in mijn ogen aan. Noah lachte. "Dit vind ik wel leuk!" zei hij opgewekt. "En dan bedoel ik niet het gokken, maar dat jij me gaat verwennen he ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 27 mei - 22:46
Ik was erg vrolijk. "LEkker tv kijken", zei ik zachtjes en kroop nog wat dichter tegen hem aan. Toen keek ik hem aan en werd een beetje rood. "Ik mag toch zo zitten he? Dat maakt het toch niet moeilijk voor jou he?" vroeg ik toen onzeker. Noah grijnsde. "Goed zo!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 28 mei - 20:36
Noah knikte. "Ja, jij bent altijd goed!" zei hij toen. "En weet je waarom?" HIj gaf haar een kusje. "OMdat jij Elisabeth Halliwell bent!" Ik gimlachte naar Ric. "Ok, dankje!" zei ik vrolijk en keek toen naar het televisiescherm. Ik bleef rustig liggen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 28 mei - 21:02
Ik keek weer naar hem op. "Ik hou ook van jou !" zei ik toen met een vrolijke glimlach en gaf hem een liefdevolle kus. "IK hou echt heeeeeeeeel erg veel van jou !" Noah knikte. "Omdat jij jij bent!" zei hij opgewekt en bleef haar een tijdlang vol liefde en passie kussen. "Jep, ik hou van je!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 28 mei - 21:23
Ik keek hem vrolijk aan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt!" zei ik toen tegen hem en knuffelde hem. "Hmmm je streelt lekker!" Noah glimlachte. "Ja, heerlijk!" zei hij toen tegen haar en keek haar even aan. Daarna begon hij haar terug te kussen. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 28 mei - 21:28
Ik streelde Noah zijn rug. ''Ik hou ook van jou'' Ik gaf hem een kus. ''Met heel mijn hart en ziel'' Ik bleef hem strelen. Ric bleef strelen. ''Ik laat je nooit meer gaan.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 30 mei - 14:01
Ik keek blije n sloot mijn ogen. "Ik laat jou ook nooit meer gaan!" zei ik en opende mijn ogen weer. "Helemaal nooit meer!" Noah keek blij. "Ik ook met heel mijn hart en ziel!" zei hij. "Die zijn van jou!" Hij genoot. "Mmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 30 mei - 15:48
Ik glimlachte naar RIc. "Zonder jou zou ik niet overleven!" zei ik tegen hem en gaf hem een liefdevolle kus. "Want jij hebt mijn hart gestolen!" Grijnzend bleef ik naar hem kijken en ging toen weer tegen hem aanliggen. Noah straalde. "Dat vind ik leuk!" zei hij opgewekt. "Ik zal er goed voor zorgen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 30 mei - 15:50
Ik glimlachte. ''Dat is je geraden'' Zei ik toen. ''Anders doe ik je wat'' Ik kuste hem liefdevol. Ric ging lekker liggen. ''Ik laat je nooit meer gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 30 mei - 16:00
"OK", zei ik vrolijke n geeuwde. "zullen we maar verder kijken naar de film?" vroeg ik hem toen nadat ik naar het televisiescherm gekeken had. "Anders is de film al half en hbeben we nog niets gezien!" Noah moest lachezn. "Wat ga je dan doen?" vroeg hij lachend. "Vertel me dat eens!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 30 mei - 16:02
Ik dacht diep na. ''Dan ga ik je heel erg kietelen'' Zei ik toen. ''Echt heel hard.'' Ik keek hem plagend aan. Ric keek An aan. ''Ik zie iets wat ik liever zie'' Hij kuste An en ging met zijn hand onder haar shirt.