Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 19:16
De demon schreeuwde, maar boog toen en voerde de twee wensen uit. Ik werd weer naar mijn lichaam getrokken en ademde plotseling weer. Vermoeid bleef ik liggen. "Wat .... gebeurd?" vroeg ik. Maria begon de demon uit te lchen. Noah liep naar Elisa." Gelukkig !" Piper rende naar mij.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 19:44
Ik hield Noah vast. ''ik hou van je'' Ik kuste hem. ''Ik doe nooit meer zoiets doms'' Ik keek An aan. ''En jij ook niet'' Zei ik toen streng. Paige ging naar An en omhelsde haar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 22:46
Ik keek Elisa grijnzend aan. "Iets doms? Het was heel berekend !" zei ik en knuffelde mijn moeder zodra ze me omhelsd had. "trouwens, het is toch goed gelopen?" vroeg ik en keek toen mijn moeder opgewekt aan. Piper rilde en keek om zich heen. "Gaab we naar huis?" vroeg ze. Maria knikte. "Niet leuk zijn hiel !" Noah knuffelde Elisa en gaf haar een kus. "Gelukkig !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 22:47
Ik gaf Noah een kus terug. ''An het was niet berekend.'' Zei ik tegen haar. ''Het was heel erg dom'' Ik keek haar aan. ''Elisa heeft gelijk'' Zei Paige. ''laten we gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 22:58
Er sprongen tranen in mijn ogen en ik liet mijn moeder los. Ik draaide me half om en orbde alvast weg. IN de keuken van de manor liep ik naar de kast, nam een glas, liep naar de ijskast, goot mijn glas vol met cola, zette de cola weer weg en ging op het aanrecht zitten. Ik dronk mijn cola op terwijl ik in gedachten verzonken met mijn benen wiebelde. Maria knikte. "Gaan !" Pper liep naar Paige. Noah keek onzeker. "Ja, kom ..." Hij nam elisa's hand vast.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:00
Ik transporteerde met Noah naar de Manor. ''AN'' Riep ik toen en ging naar haar toe. ''An gaat het?'' Paige orbte met Maria en Piper ons achterna. ''An waar ben je'' Ze keek rond.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:20
Ik zuchtte toen ik hen hoorde0. "Keuken", mompelde ik. "Ik ben in de keuken !"zei ik toen een beetje luider. Naoh knuffelde ELisa." Ik ben blij dat je weer teurg bent", zei hij zachtjes. Maria knuffelde haar moeder. "Zandbak spelen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:23
Ik keek An nog aan. ''An gaat het?'' Herhaalde ik me vraag. Paige knikte. ''Straks gaan we in de zandbak spelen'' Ze liep naar de keuken. ''An gaat het?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:28
Ik zette het glas met een klap naast me op het aanrecht. "Ik leef toch?" vroeg ik nors en sprong ervan afd. Boos liep ik de keuken uit zonder hen aan tek ijken. Ik begreep nbiet waarom ik zelf zo kwaad werd, maar ik was gewoon kwaad. Uiteindelijk draaide ik me om "Sorry !" zei ik tegen hen. "Het gaat wel, ik had zo niet mogen doen, ik weet niet wat er met me an de hand is, het spijt me ..." Maria keek boos. "Nu !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:52
Ik liep naar An. ''het geeft niet'' Zei ik toen tegen haar. ''Zullen we samen iets gaan doen'' Paige schudde haar hoofd. ''Niet nu'' Zei ze tegen Maria.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 2 mei - 23:54
Maria werd boos. "Waalom niet?" Onzeker keek ik Elisa aan. "Ik wil wel, maar mijn humeur is niet al tebest en ik wil niet nog een keer tegen je uitvliegen ... "Ik zweeg even. "Wat wil je gaan doen?" Noah keek toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 0:13
Ik keek An aan. ''Wat jij graag wil'' Zei ik toen. ''Jij mag het bepalen.'' De andere spreuken waren ongedaan en Paige was nu heel erg moe. ''Omdat mama heel moe is'' Zei ze toen tegen MAria.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 0:21
"Mam niet willen done iets Malia !" zei ze koppig enstak haar kin in de lucht en keek haar moederniet meer aan. Piper nam Maria over. "Maria !" zei ze streng. "Je moeder is heel moe !" Ik dacht na. "Niets te actiezf ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 0:22
Ik keek haar aan. '''Wat dacht je van DVD kijken'' Zei ik toen vrolijk. ''Dan hoeven we niet actief te zijn'' Ik glimlachte naar An. Paige was echt op. ''Ik ga slapen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 0:33
Ik knikte. "Goed idee !" Maria keek verdrietig en zei niets meer. Piper knikte. "Ik pas wel op Maria !" zei ze toen. "Ehct waar, ga jij maar lekker slapen !" Noah keek naar ELisa. "MAg ik ook meekiijken?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 0:35
Ik keek haar aan. ''Bij mij thuis'' Stelde ik toen voor. ''Ja natuurlijk mag dat'' Zei ik toen tegen Noah. Paige ging naar boven naar haar oude kamer. ''Trusten'' Zei ze nog.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 10:27
Ik knikte3. "Laten we er dan maar heengaan !" zei ik en glimlachte. Naoh keek blij. "De auto staat buiten !" Hij lie per al heen. Piper ging met Maria tv kijken zodat Maria een beetje zou kalmeren. Maria legde haar h oofdje tegen Pipers schouder aan, sloeg haar armen om haar nek en probeerde zo tv te kijken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 11:01
Maria viel uiteindelijk in slaap tgen haar tante aan in slaap. "Spelen mam 0...", mompelde ze in haar slaap. Piper b leef stilletjes zitten en zette de televisie af met de afstandsbediening die ze naast zich had liggen. Ik s tapte ook in. "Ja !" zie ik vrolijk. Noah reed naar huis.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 11:04
Ik stapte thuis weer uit. ''Zal ik zo popcorn maken?'' Vroeg ik toen aan ze. ''daar ben ik erg goed in.'' Zei ik toen vrolijk. Paige kon niet meer slapen ookal was ze heel moe en ging naar beneden. ''Slaapt ze?'' Vroeg ze aan Piper.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 11:07
Piper knikte. "Ja, ze slaapt !" Bezorgd keek Pipe PAige aan. "Heb jij al wel lang genoeg geslapen, lieverd?" vroeg ze. Haar ogen straalden haar bezorgdheid uit. Ik knikte. "Ja, lekker !" zie ik vrolijk, al had ik niet zo'n goede herinneringen aan de laatste keer adt ik popcorn gegeten had.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 11:09
Ik keek haar aan. ''Je zult het echt lekker vinden' Ik ging naar de keuken en kwam na een tijdje terug met popcorn. ''Zo het is klaar, hebben jullie al een film uitgezocht?'' Paige keek Piper aan. ''Ik kon niet meer slapen'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 11:23
Ik knikte en liet 'The Notebook' zien. Noah had de film al opgezet en zette zich nu op de bank. HIj trok zijn knieën op en ging lekker zitten. Ik ging ook op de bank zitten. Piper knikte. "Kom je er even bij zitten?" Maria slie plekker.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:02
Piper knikte. "ja, zeg dat wel !" zei ze en glimlachte. "Gelukkig is alles weerin orde !" zei ze toen en keek even naar de nog-steeds-slapende Maria. "Wil jij haar overnemen?" vroeg ze. Ik knikte. "Ja !" Noah startte de film.