Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 28 apr - 23:23
Ik ging zitten en voelde men og wat raar. "Wat gebeurdeer ?" vroeg ik en trilde helemaal. "Was ik nu net een geest of droomde ik dat maar?" Ik sloeg mijna rmen om Elisa heen en knuffelde haar. Ik wist weet wat er alllemaal gebeurd was. "Het is niet jouw schuld, maar je moet die fles echt wegdoen !" Noah keek Paige aan. "We moeten erheen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 28 apr - 23:24
Ik keek An aan. ''Het spijt me zo erg'' Ik begon te huilen. ''Zo was het niet bedoelt'' Ik keek naar de fles. ''Je hebt gelijk'' Paige zei de omgekeerde verloren heks spreuk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 16:55
Noah en Paige verschenen ook bij ons. De geest besefte dat het niet lang zou duren voor heel zijn plan naar de boem zou zijn. "Er is iets wat je kan doen zodat iedereen blij is !" Ik knuffelde Elisa. "Wat dan?" vroeg ik aan de geest. "Elisa !" Noah rende naar haar toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 17:03
Ik keek argwanend naar de geest. "Vertrouw hem nuiet !" De geest negeerde mij en de anderen. Alleen Elisa bestond voor hem en hij keek haar vastbesloten aan. "Wens me vrij !" Noah schudde zijn hoofd. "Niet doen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 17:20
De geest vervulde de wens. Hij nboog en op dat moment kreeg hij weer gewone kleren aan en kreeg Elisa de kleren van een geest. "Elisa !" gilde ik in paniek. De geest die nu geen geest meer was, grijnsde. "Dankje !" zei hij Hij was een demon die opgesloten was in de fles door een andere demon. Hij liet hen allemaal tegen de muur aanvliegen. Noah schrok.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 17:22
Ik schrok heel erg. ''Neee dit kan niet'' Ik keek de anderen aan. ''dit was niet de bedoeling'' Ik keek naar me kleren. ''Ik zie er niet uit'' Ik keek weer de anderen aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 21:16
Ik kwam weer overeind en had mijn hand voor mijn mond geslagen. Geen enkel woord kon ik uitbrengen. Uiteindelijk haalde ik mijn hand van mijn mond vandaan. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar voor er ook maar één enkel geluid uitkwam, sloot ik ze alweer. Noah krabbelde overeind en liep naar Elisa. "Dit kan niet waar zijn !" riep hij geschrokken uit terwijl hij haar wanhopih aankeek. Toen draaide hij zich om naar Paige. "Wat nu?" Ik hielp snel mijn moeder overeind.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 21:20
Ik keek naar de anderen. ''Wat moet ik nu toch doen?'' Ik begon in paniek te raken. Paige stond op. ''Ze moet zorgen dat de demon tegen haar dezelfde wens doet als zij net deed.'' Zei ze toen tegen hun. ''We moeten hem vinden.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 22:54
Ik knikte en liep snel naar de fles en wilde hem optillen. De demon schemerde weer binnen, gaf me een harde klap en versterkte die met telekinese zodat ik hard naar achteren vloog en uiteindelijk bewusteloos op de grond bleef liggen en nam uiteindelijk de fles op. "Erin !" beval hij Elisa. "Dat was ik nog vergeten !" Noah schrok en wilde de fles laten wegvliegen uit de demons hand en riep op hetzelfde moment. "Paige, orb de vfles naar je toe!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 22:57
Ik keek hem aan. ''Zoals u wil meester'' Ik verdween in de fles. Paige keek de demon aan. ''Geef die fles'' ze wou hem naar zich toe orben. ''Nu meteen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 29 apr - 23:06
Ik was enorm hard met mijn hoofd tegen de muur aangekomen en had een grote wonde op mjin achterhoofd. Daarom kwam ik ook niet bij enb leef op mijn buik op de grond liggen. De demon schudde zijn hoofd. "Nee, doei !" Hij schemerde naar een schuilplaats en beval Elisa om uit de fles te komen. naoh raakte in paniek. "We moeten ahar terug krijgen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 8:18
Ik kwam weer uit de fles. ''Wat kan ik voor u doen meester?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Wat wilt u wensen'' Ik keek hem aan. Paige begon An te helen. ''An word wakker.'' Paige knikte. ''Ja we moeten haar terug krijgen.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:25
Ik begon langzaam bij te komen. "Au", zei ik kreunend en terwijl ik ging zitten, wreef ik met mijn hand over mijn achterhoofd. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik en keek om me heen. "Waar zijn we? Wie zijn jullie? Wie ben ik?" De demon dcht na. "Ik wens dat ik de krachten van de Charmed Ones heb !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:30
Ik keek hem aan. ''Wat'' Ik vouwde me handen tegen elkaar en boog. ''U wens is mijn bevel'' Paige keek naar An. ''Neee he'' Ze keek Noah aan. ''Wat nu?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:38
de geest had nu alle krachten van de CharmedOnes en zijn ogen glisnterden kwaadaardig. Nadenkend keek ik mijn moeder aan. "Wie ben ik?" vroeg ik toen in paniek. "En wie bent u?" ik sprong overeind en deinsde naar achteren terwijl ik angstig om me heen keek.^OP wat voor een enge plek was ik nu weer terecht gekomen? Noah keek Paige aan. "Elisa terugkrijgen !" Hij nam haar hand vast. "We moeten naar haartoe ! Wie weet wat die demon allemaal wel nie wenst !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:40
Ik keek hem aan. ''Kan ik nog wat doen, meester?'' Vroeg ik hem toen. ''Misschien wil u me vrij wensen?'' Probeerde ik toen. Paige zei snel een spreuk voor An haar geheugen. ''Ik laat An niet achter'' Ze pakte An haar hand vast.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:43
Mijn geheugen kwam plots terug en ik deed even geschokt een stap naar achteren. Meteen werd ik bleek. "We moeten naar Elisa !" zei ik en gaf een kneepje in haar hand. Naoh knikte. "Snel !" De demon grijnsde. "Dat zou je wel willen !" Hij orbde even achter elisa. "Geweldig! "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:54
Ik kneep hard in mijn moeders hand zonder het echt te beseffen en knipperde verbaasd met mijn ogen. "Waarom werkt het niet?" Noah zuchtte. "Elisa is geen heks meer 0..." De demon keek boos en bevroor Elisa. "Hehe, die kracht is leuk !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 30 apr - 23:56
Ik kon me niet meer bewegen. Die PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP Dacht ik toen boos. Paige keek An en Noah aan. ''Kunnen we de spreuk niet aanpassen'' Stelde ze toen voor. ''Zodat we toch naar Elisa gaan?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:02
Ik knikte. "Ja, ik verander heks in nichtje en beste vriendin en dan moet het wel lukken !Als het dan niet lukt, gebruik ik wat bloed ..." Noah knikte. De demon liet Elisa weer bewegen. "Zulleb we nu je familie maar een bezoekje gaan brengen," vroeg hij en hield de fles naar haar. "Erin !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:03
Ik keek hem aan. ''Ok meester'' Ik keek hem boos aan en ging de fles weer in. Paige knikte. ''Laten we het doen'' Zei ze toen tegen hun. ''Zeg hem maar op.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:10
Ik zei de spreuk op en met zijn drieën verschenen we bij de demon. "Laat Elisa gaan !" riep ik boos. Ik deed een stap naar voren nadat ik hun handen losgelaten had en keek toen even naar mijn moeder en Noah. "Probeer die fles te krijgen !" Noah liet die uit de handen vliegen van de demon, net toen hij zijn handen ophief en mij probeerde op te blazen, maar hij beheerste de kracht nog niet goed genoeg. Ik werd wel geraakt door zijn ontploffing en vloog erg hard naar achteren. Piper zag Chris een glas op de grond gooien en probeerde het te bevriezen. Ze schrok toen het niet werkte. "Waar zijn mijn krachten ? !" gidle ze.