Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:12
Ik werd heen en weer geschud. '"Wat gebeurt er toch'' Ik was een beetje bang. Paige wou de fles naar zich toe orben. ''Het lukt me niet te orben.'' Zei ze toen. ''An alles goed?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:16
Ik wilde weer overeind komen en zag toen de grote wonde op mijn schouder. een beetje bang bleef ik ernaar kijken en probeerde de pijn te negeren. "ja, het gaat wel", loog ik en keek naar har. "Hoezo, je kan niet orben?" Bang keek ik naar de fles. "Fles !" Ik orbde hem naar lme toe. De demon wilde Paige opblazen, maar NOah beukte hemte gen de grond. "Breng Elisa hier weg !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:31
Naoh rende naar osn toe. Een beetje boos keek ik mijn moeder aan. "Ik doe al zo snel ik kan hoor !" zei ik en kwam met de grootste moeite overeind, de fles in mijn hand geklemd. Ik zorgde ervoor dat ik mijn moeder en Noah vasthad en robde toen naar de manor. Daar viel ik meteen achterover en geraakte niet meer overeind. Piper was Chrisje die erg geschrokken was aan het troostne. Naoh nam de fles. "Elisa, kom eruit !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 0:33
Ik kwam eruit. ''Zijn jullie in orde?'' Vroeg ik toen aan hun. Paige hielp An overeind. ''LEAH'' Riep ze toen. ''Waarom werken me krachten niet'' Momperde ze.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 11:39
Ik deed een stap naar achteren. "NIet ... aankomen", zei ik zachtjes tegen mijn moedernadat ze me overeind geholpen had. Piper kwam met Chrisje naar hen toegerend. "Wat is er aan de hand? Goed dat jullie er zijn! Mijn krachtne zijn verdwenen! Hoe kan dat? !" Noah keek Elisa aan. "Geen idee! " De demon schemerde binnen net toen Leah binnen orbde en gooide haar door het raam naar buiten. Noah zag hem en keek toen naar de fles in zijn handen. "An ! De fles !" Hij gooide die naar haar. Daarna draaide de demon zich om en zag Noah op hem afstormen. Hij gooide hem boven de trap tegen de muur aan. Noah nadat hij tegen de muur aangevlogen was, viel hij op de trap en toen nog helemaal naar beneden. Helemaal verlamd keek ik toe nadat ik de fles opgevangen had. Piper was zo verbaasd dat ze gewoon niet wist wat doen. Toen ze zag dat de demon zich naar Paige richtte, kwam ze plots in actie. "Chris, naar je kamer ! Nu !" zei ze en zette hem neer waarna ze nog even omkeek zodat hij wegorbde nar zijn kamer, dik tegen zijn goesting, maar hij wist dat zijn moeder anders boos zou worden. Daarna ging ze voor Paige staan en deed dezelfde handeling die ze altijd deed met haar handen wanneer ze iemand wilde opblazen. Alleen lukte het deze keer natuurlijk niet omdat zehaarkrachten helemaal niet meer had. "Zocht je deze?" vroeg de demon grijnzend en deed dezelfde beweging als Piper. even was ze bang dat hij haar helemaal zou opblazen, maar hij kon nog niet goed richten waardoor hij een ontploffing veroorzaakte vlak bij haar ... De klok ontplofte en de splinters vlogen in het rond. Zelf werd ze ook weggeblazen en vloog door de deur naar buiten. Bewusteloos bleef ze daar liggen, op de trede voor de opening die ooit hun deur was... Chrisje had nog niet door wat er met zijn moeder aan de hand was. Daarna liep de demon naar PAige toe. "Nu ben jij aan de beurt " zei hij grijnzend tegen haar en greep haar bij de keel vast. "Jij bent zeker je orbkrachten kwijt?" vroeg hij grijnzend. "Hmmm, welke kracht zal ik op jou uitproberen?" Hij liet haar los en liet haar toen met telekinese tegen de muur aanvliegen. Toen hij weer naar haar toeliep en haar overeind trok aan haar keel, kreeg hij plots een visioen. In dat visioen zag hij hoe ik op zijn rug kwam afgelopen en hem neerstak. Een gemene grijns verscheen op zijn gezicht en hij liet zelf een mes verschijnen. Eerst stak hij Paige en duwde haar naar achteren waarna hij zich omdraaide en mij -ik kwam zoals in het visioen net op hem afgelopen met een mes in mijn hand - bij mijn keel greep. "Deze is van mij, geloof ik !" zei hij en trok de fles uit mijn handen waarna hij mij met telekinese door het raam naar buiten liet vliegen. Ook ik verloor het bewustzijn... Maria wilde naar haar moeder en orbde vlak voor de demon binnen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 11:43
Ik merkte wat er gebeurde. ''Nee doe hun niets'' Riep ik vanuit me fles Paige was er heel erg aan toe maar nog wel bij bewustzijn. ''An, Piper'' Ze probeerde te gaan staan. ''Help'' Zei ze zwakjes en zakte toen in elkaar en raakte bewusteloos.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 11:52
De demon zag Maria en ging op zijn knieën zitten en keek haar lachend aan. Hij zag in haar totaal geen bedreiging. Maria keek een beetje bang -al liet ze dat helemaal niet merken- naar de demon en toen ze achter hem keek zag ze plots haar moeder terug neerzakken. Plotseling verdween de angst en haar ogen vlamden van woede. Ze stak haar vingernaar hem uit en liet hem toen de hele kamer rondvliegen. Uiteindelijk liet hij de fles los. Ze orbde hem door alle ramen die er waren en orbde hem uiteindelijk in de zee. Leah was bijgekomen ens prong overeind. Ze keek om zich heen en wist niet wie eerst te doen. Chrisje was ook teruggeorbd en zag zijn moeder. Meteen probeerde hij haar te helen,m aar omdat er een s tuk glas in haar zat, lukte het hem niet die wonde te helen. "Papa" Maria liep naar haar moeder en begon haar te helen. DAarna orbde ze de fles naar zich toe en hield hem tegen zich aangedrukt. Toen Leah dat zag, rende zenaar Noah en begon hem te helen. Ze had niet door dat ik ook nog buiten lag.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 11:56
Ik was erg bang. ''Hoe is het met iedereen.'' Vroeg ik eigenlijk niet echt aan iemand. Paige begon bij te komen. ''An, Piper'' Ze was heel erg zwak. Leo hoorde chrisje en orbte naar hem toe. ''Piper'' Hij haalde het glas weg en heelde Piper.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 11:58
Piper kwam bij en het eerste dat ze zag was Leo. Even dacht ze dat ze dood was of droomde. "Leo?" vroeg ze, haar stem klonk vreemd. Chrisje keek blij naar zijn vader. "Pakken !" Maria keek naar haar moeder. "Mam?" vroeg ze. Ze keek naar de fles en keek toen naar binnen. "Elisabeth !" zei ze verbaasd. "Elisabeth uit komen?" vroeg ze toen omdat ze het raar vond dat Elisabeth daarin zat. Ik was bewusteloos. Leah hielp Noah overiend. "Iedereen in orde?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:03
Ik kwam uit de fles. ''Ís iedereen in orde?'' Vroeg ik toen bang. ''Het is allemaal mijn schuld'' Ik begon te huilen. Leo tilde Chris op. ''Doe maar rustig aan.'' Zei hij tegen Piper. Paige keek Maria aan. ''Dankje lieverd''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:07
Maria hield de fles met één hand vast en liep toen nog dichternaar haar moeder. Ze sloeg haar vrije arm om haar moeders nek en ging tegen haar aanleunen. "Mam, Malia mooie fles heeft vonden !" Noah liep naar Elisa en knuffelde haar. "Het is niet jouw schuld !" zei hi jtoen. "Maar van die demon !" Leah keek onzeker om zihc hgeen. "Ik denk het ..." Piper stond op, keek even naar Leo en liep toen naar Paige. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:08
Ik keek Noah aan. ''Ik had hem niet vrij moeten wensen.'' Zei ik toen en voelde me heel schuldig. Paige keek Piper aan. ''Is An in orde?'' Vroeg ze heel bezorgt. Leo knuffelde Chris.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:13
Chris straalde. "Papa blijven?" Piper wilde liever dat Leo gewoon zou gaan. Ze probveerde niet in te storten en zich te concentreren op Paiges vraag. Ze keek om zich heen. "WAar is An?" vroeg ze. Maria keek boos naar ahar moeder. "MAM !" Noah knuffelde Elisa. "Hij heeft je bedrogen ! Hij heeft van je goedheid gebruik gemaakt !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:14
Ik bleef Noah vast houden. ''Het spijt me zo'' Zei ik toen heel zachtjes. Paige keek naar MAria. ''Ja heel erg mooi'' Ze keek in paniek rond. ''An'' Leo keek Chris aan. ''papa blijft wel even''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:17
Maria was nog niet tevreden, maar al wel iets meer tevreden dan eerst omdat ze een beejte aandacht had gekregen. "Malia glaag willen mam alleen met Malia bezig zijn", mompelde ze zachtjes. Piper had niet doro dat Maria net een wens gedaan had, al wist het kleine meisje het zelf niet. Ze rende naar het raam." Daar! " riep ze en klom door het kapotte raam naar buiten. "Paige, snel !" Chris keek boos. "Lang blijven !" Noah knuffelde Elisa.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:20
Ik hoorde het. ''U wens is mijn bevel'' Zei ik zachtjes. Paige voelde zich raar en keek Maria aan. ''Wat een mooie fles zeg.''' Ze knuffelde haar. ''Waar heb je die gevonden.'' Leo keek Chris aan. ''dat weet papa niet'' Hij keek naar Piper.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:24
Piper vloekte. "Ze heeft een zwakke hartslag !" Ze tilde me op en bracht me naar binnen. PLots voelde ze iets in haar hand snijden en t oen ze me op de bank legde, draaide ze me op mijn buik. Ze zag de scherf en haalde die weg. Noah schrok. "Wat heb je gedaan?" vroeg hij verbaasd. Maria keek verbaasd op en haar moeder aan. "HIel !" Ze wees naar de preciese plek. "Elisabeth inzitten ! Hoe Elisa kunnen? Malia ook willen !" Leah rende snel naar mij en begon me te helen. Chris keek zijn vader verbaasd aan. "Waalom niet?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:27
Ik keek Noah aan. ''Ik moest die wens waarmaken'' Zei ik tegen hem. ''Ik ben tenslotte een geest'' Paige keek Maria aan. ''Nee dat mag niet'' Zei ze toen. Leo keek Chrisje weer aan. ''Omdat ik niet weet of je mama dat wil''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:28
Maria keek ene beetje boos. "Waalom niet?" vroeg ze. Piper keek even om. "Je mag blijven", zei ze omdat ze helemaal niet wilde dat hij zou gaan. Daarna keek ze naar Paige. "Paige, kom je even?" Leah was erg vermoeid en het helen ging traag. Noah knikte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:31
Ik knuffelde Noah. ''Ik hou van je'' Zei ik toen. Paige reageerde niet op Piper. ''Omdat daar een demon in moet'' Legde ze aan Maria uit. ''Een slechte demon.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:45
"demon !" zei Maria verbaasd en dacht na. "Malia wegdaan !" De demon schemerde, kletsnat, weer binnen. "Je gaat eraan !" schrezeuwde hij tegen Maria. Piper rende naar Paige en ging voor haar staan. "We moeten onze krachten nog terugkrijgen !" Leah viel plots flauw. Ze had de wonde in mijn rug van de scherf al geheeld, maar nog niet de wonde van de ontploffing.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:47
Ik dacht na. ''Maria wens dat je moeder en tantes hun krachten weer hebben'' Zei ik toen tegen haar. ''Zo help je, je mama goed'' Ik keek MAria aan. Paige keek naar Maria en hield haar goed vast. ''Maria pas op.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:50
Maria keek Elisa aan en knikte. "Ja, Malia wensen mam en tante Pipel en tante Pleu en ook tante Phoebe klachten heeft weel !" Nors keek Maria naar de demon. "Malia niet bang zijn !" De demon liep op hen af en wilde hen laten ontploffen. "Jullie gaan eraan !" Piper bleef voor Paige staan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 12:52
Ik buigde. ''U wens is mijn bevel'' Zei ik toen. Paige keek naar de demon. ''Blijf bij me dochtertje uit de buurt.'' Ze orbte hem tegen de muur. ''Gelukkig me krachten zijn terug.'' Leo rende naar Leah en AN en begon hun te helen.