Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:04
Ik keek naar de film. ''deze is heel mooi'' Zei ik toen vrolijk. ''Ik ben gek op deze'' Ik nam wat popcorn. Paige hoorde het niet meer. ''Hmmm'' Ze was op de bank in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:11
Piper moest een beetje lachen, maar niet te hard zodat Paige er niet van wakker zou worden. Ik knikte. "Ik ook !" zie ik vrolijk en nam ook wat popcorn en at die op. "Hmmm lekkere popcorn !" Noah nam ook. "Ja !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:16
Ik glimlachte. "Ik weet zeker dat ik van deze popcorn niet ziek word !" zei ik teon tegen haar en was erg vrolijk. "Nog eens sorry voor daartraks !" Piper glimlachte. "Slaap maar lekker, PAige !" zei ze. "En droom zacht."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:20
Piper glimlachte. Maria begon plots een beetje te huilen in haar slaap. "Mam", mompelde ze. "Mam" Ik keek haar blij aan. "Ok !" Ik keek weer naar de film. noah ging lekker tegen Elisa aanzitten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:34
Ik zat lekker tegen Noah aan. ''Wat een dag'' Zei ik toen heel zachtjes. Paige begon er een beetje wakker van te worden. ''Wat is er?'' Vroeg ze toen mompelend. ''Maria''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:37
Piper keek bezorgd naar PAige. "NEem jij haar even over?" vroeg ze. "Ik weet nie wat er met haar is!" Maria begon harder te huilen. "Mam !" Noah knuffelde Elisa. "Inderdaad !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:43
Ik knuffelde Noah terug. ''Ik hou van je'' Ik gaf hem even een kus. Paige knikt en nam Maria over. ''Mama is hier'' Fluisterde ze tegen Maria. ''Shhhhh'' Ze wiegde maria een beetje.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:48
Noah glimlachte. "Ik hou ook van jou !" zei hij en gaf haar een kus terug. "Ik hou echt heel erg veel van je!" Maria werd langzaam rustiger. "Mam", mompelde ze en sloeg haar armen nu om haar moeders nek en hield heel erg goed vast. "Mam"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 16:49
Ik keek hem aan. ''Laten we maar kijken'' Ik zat lekker tegen hem aan. Paige bleef wiegen. ''Mama is bij je'' Ze moest even gapen. ''Mama blijft bij je.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 17:53
Ik vond het zo'n mooie film dat k gewoon vergat wat er die dag allemaal gebeurd was en helemaal ontspande. "Zo romantisch !" Noah glimlachte. Piper keek bezorgd. "Misschien moet je naar de dokter!" Maria werd wakker.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 18:15
Piper knikte. "Als jij het zegt", zei ze teon. Maria keek haar moeder blij aan. "Mam bij Malia zitten !" zei ze verrast. Ik glimlachte. Naoh grijnsde. "Ik kan ook romantisch zijn !" zei hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 22:23
Maria straalde helemaal. "Waalom nu? Malia dachten mam slapen, maal nu mam bij Malia zitten ! Malia leuk vinden !" Piper glimlachte en ging wat meer liggen Ze geeuwde en begon zelf in slaap te vallen. Noah keeek eeen beetje boos. "Hé, zeg !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 23:03
Maria straalde. "Mam lief !" ze gaf haar moeder een kusje en knuffelde haar moeder toen een lange tijd. Ze ging tegen haar moeder aanliggen en keek toen op . "Tv kijken?" Noah keek nar Elisa. "Het geeft niet, schat!" Hij knuffelde haar. Ik keek even naar Elisa.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 3 mei - 23:13
Ik knuffelde hem. ''Ik wou je niet boos maken'' Zei ik toen. ''je bent vaak genoeg romantisch'' Ik kuste hem. Paige zette de tv aan. ''Wat wil je zien?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 4 mei - 19:19
Maria dacht na. "Musti !" zei ze toen. "Ja, Musti kijken !" Noah gaf Elisa een kus. "Ik was niet echt boos, schat !" zei hij toen en knnuffelde haar waarna hij haar aankeek. "Maar dat hoor ik graag !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 4 mei - 19:28
Maria begon op haar moeders shirt te zuigen terwijl ze naar Musti keek en begon pltos te lachen. "Glappig !" Ik keek van de film naar Elisa en Noah. "Jullie zijn al net zo romantisch bezig als de film !" zei ik lachend. Noah gaf Elisa een kus. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 4 mei - 19:38
Ik glimlachte naar An. ''Komt door de film'' zei ik toen vrolijk. ''dan gebeurt het vanzelf'' Ik was erg vrolijk. Paige keek vrolijk. ''Ja is het grappig?''