Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 14 jun - 22:02
Na een tijdje was ik moe en ging met mijn hoofd op zijn borst liggen. Mijn vinger tekenden hartjes op zijn buik en ik geeuwde. Noah knikte. "Ja, ik moet blozen!" zei hij tegen haar. "Ik zal er niet om liegen!" Hij kuste haar. "Dat gaat ook niet want jij ziet dat ik rood word!" voegde hij er lachend aan toe en kuste haar nog een keer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 14 jun - 22:14
Ik grijnsde. "Dan blijf ik lekker verder doen!" zei ik tegen hem en bleef het ook echt verder doen. "Dit vind ik leuk!" Noah girjnsde. "Mooi zo!" zei hi vrolijk. "Dat vind ik leuk!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 14 jun - 23:00
Ik grijnsde en hield ermee op. "Jij kietelt mij soms ook !" zei ik tegen hem. "En dat is ook gemeen!" Ik ging terug op hem liggen en begon hem vol liefde te kussen. Noah girjnsde0. "En voor jou!" zei hij toen en sloot zijn ogen. Toen begon hij haar vol liefde weer te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 14 jun - 23:07
"Hmmm" , mompelde ik. "Ik hou zoveel van je!" zei ik tegen hem "Echt zoveel !" Noah bleef Elisa kussen. "Ik hou zoveel van je!" zei hij. "Echt waar!" Hij kuste haar. "Met heel min hart!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 14 jun - 23:09
Ik straalde. ''Mijn hard is ook van jou'' Zei ik toen vrolijk. ''Voor altijd en eeuwig'' Ik kuste hem liefdevol. Ric kuste An. ''Ik hou zielsveel van je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 15 jun - 22:31
Ik straalde. "Ik hou ook zielsveel van jou!" zei ik en ging uitendelijk liggen en begon in slaap te vallen. "Moe ... nie slapen ... niet willen .." Noah straalde. "Dat hoor ik zo graag!" zei hij tegen haar. "Echt!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 16 jun - 14:22
Ik werd gelukkig weer wat meer wakker van zijn kus en glimlachte blij bij het horen van zijn woorden. "Ik hou ook heeeeel veel van jou!" zei ik en nestelde me tegen hem aan om daarna toch in slaap te vallen. Noah moest lachen. "Maar niet zo mooi als jij!" zei hij toen serieus en liet zijn vinger over haar gezicht glijden. "Jij bent echt zooo mooi!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 16 jun - 16:04
Ik schudde mijn hoofd. ''Jij bent veel mooier'' Zei ik toen. ''Ik zal nooit zo mooi zijn als jou'' Ik kuste hem liefdevol. Ric keek naar An. ''Slaap lekker'' Hij viel daarna zelf ook in slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 17 jun - 11:53
Noah kuste haar een tijdje en keek haar toen aan. "Nee, want je bent al veel mooier dan ik!" zei hij met een glimlach. "Je zal het nooit kunnen worden omdat je het nu al bent!" Hij grijnsde." En ik duld geen tegenspraak!" Hij begon haar terug te kussen zodat ze niet kon tegenspreken. Ik sliep leker verder. "Slapen"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 19 jun - 14:06
Ik was een beetje wakker geworden. "Oh, hou jij van An?" vroeg ik vrolijk en ging dichter tegen hem aanliggen, noge en beetje slaperig." Dat vindt An leuk want An houdt ook erg veel van Ric!" zei ik toen grijnzend en gaf hem een kusje. Noah lachte en keek hara aan. "Klaar voor meer?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 19 jun - 16:11
Ik schrok en begon te lachen0. "Sorry", zei ik toen en gaf een kusje op zijn neus. Ik was in een erg speelse bui. "Heb ik je wakker gemaakt?" Noah grijnsde. "Hier gaan we dan!" Hij stortte zich in een passievolle kus en sloot zijn ogen. Zijn handen gleden onder haar shirt. "Hmmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 22 jun - 15:53
"Echt waar?" vroeg ik hem. "Meen je dat?" Ik ging op zijn buik zitten en zette mijn beide handen naast zijn hoofd. "Ik hou van je!" zei ik zachtjes en liet mijn hoofd zakken. "Ik hou heel erg veel van je!" Ik begon hem te kussen. Noah bleef de passie in zijn kus behouden en bleef haar ook kussen. Zijn ogen gesloten en zijn handen nog steeds haar buik strelend.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 22 jun - 18:27
Ik had mijn ogen gesloten. ''Ik hou van je'' Mompelde ik tegen Noah. ''Met heel mijn hart.'' Ric knikte. ''Ja dat meen ik'' Hij kuste An liefedevol. ''Ik hou ook heel erg van jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 23 jun - 17:51
Ik keek Ric vrolijk aan. "Dat hoor ik graag", zei ik zachtjes. "Hele graag!" Ik begon hem weer vol liefde te kussen en sloot mijn ogen terwijl ik hem bleef kussen. Noah straalde. "Ik hou ook zovveel van jou met heel mjn hart en zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 24 jun - 17:12
NOah straalde. "Voor mij betekent het ook erg veel!" zei hi jtegen haar en gaf haar een stevige knuffel. "Hou zoveel van je!" Ik bleef hem een tijdlang kussen. "Hmmm", mompelde ik en keek hem grijnzend aan." Dat was lekker!"