Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 10 jul - 22:08
Noah knikte. "Echt wel!" zei hij en greep naar hun kleren. "Ons maar aankelden?" vroeg hij. "We moeten naar onze volgende activiteit gaan!" Ik keek eeen beetje boos. "Vond je dat leuk?" Ik sloeg mijn armen over elkaar en was erg jaloers. Toen ik dat besefte werd ik rood. "Sorry" Ik stapte snel uit en ging zosnel mogelijk naar binnen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 10 jul - 22:43
Ik draaide me om nadat ik de voordeur opengemaakt had en naar binnen wilde gaan. "Ja?" vroeg ik zachtjes. Nog steeds was ik knalrood en hoopte dat hij het niet zou merken. Noah grijnsde. "Dat is een verrassing, maar we gaan nu met de auto erheen!" zei hij tegen haar en gaf haar een kus.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 10 jul - 23:22
Ik deed de deur dicht en sloeg mijn armen om zijn nek heen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan en zuchtte diepp. "Ik ben een beetje jaloers denk ik", bekende ik eerlijk. "Ik wil niet dat iemand je van me afneemt?" Noah knikte. "Ja!" Hij stapte in. "We gaan!" Hij reed weg.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 10 jul - 23:35
IK werd knalrood. "Ric", sputterde ik tegen. "Ik wil niet dat je zo overdrijftr!" Ik knuffel hem even en liet hme toen los. "Zullen we een trui gaan halen?" vroeg ik. "Alsjeblieft?" Noah lachte. "Zal je wel zien!" Hijreed door.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 11 jul - 23:12
Ik ging helemaal op in zijn kus waardoor ik de wil niet meer had om hem tegen te spreken. Maria orbde plots naar haar moeder. "Malia mam bed slapen!" riep ze. Henry schrok. Maria zette haar handen in haar zij. "Mam en pap nu weel lief in bed doen?!" mopperde ze. Noah lachte. "Dat hoort nu eenmaal bij een verrassing!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 11 jul - 23:30
maria knikte. "Ik Malia heten!" zei ze en liep naar het bed." Mam, waalom jij ALTIJD pap lief zijn bed?" vroeg ze en kroop op het bed. Henry was rood. "Hmmm", mompeldei k. "Ik hou ook van jou!" Noah glimlachte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 11 jul - 23:41
Ik keek rond. ''Zijn we er bijna?'' Vroeg ik toen. ''Of niet'' Na een tijdje vroeg ik het weer. Paige keek Maria aan. ''Omdat mama van pap houdt.'' Ric kuste An vol liefde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 0:12
Maria kroop naar haar moeder toe. "Malia ook mama houden! Mam dan ook lief bed zijn Malia?" vroeg ze aan haar moeder. Henry moest een beetje lachen. Verbaasd keek Maria naar hem en begon toen te huilen. "Mam! Hen mij pesten!" Noah knikte. "Ja!" Hij parkeerde de wagen. "Stap maar uit!" Ik bleef Ric kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 0:22
Maria werd kalm. "Mam ook Malia houden?" vroeg ze bang. "Heeeeel veeel Malia houden? Zoveel Malia mam houden?" Ze klemde zich bang aan haar moeder vast. Ik genoot er heel erg van. "Ooo Ric", mompelde ik. Noah keek vrolijk. "Zin in de sauna?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 1:13
Ik glimlachte. ''Ja lekker'' Zei ik toen erg vrolijk. Paige knikte. ''Mama houdt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeell van Maria'' Ric bleef doorgaan en tilde haar op en ging naar hun slaapkamer en ging met haar op bed liggen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 10:49
Maria straalde en stak toen haar tong uit naar Henry. "Mijn mam veel mij houden!" Ze wees op zichzelf en keek daarna haar moeder vrolijk weer aan. Henry schudde lachend zijn hoofd. "Maar mama houdt ook van pap h é?" vroeg hij aan Paige. Ik keek Ric lachend aan. "Ik denk dat we in plaats van kleren bij aan te doen, kleren uit gaan doen!" Noah grijnsde en liep het gebouw binnen. "Kom dan!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 10:52
Ik liep mee. ''Ik ben er al'' Zei ik heel erg vrolijk. Ric knikte. ''Ja dat denk ik ook'' Hij kuste haar met al zijn liefde. Paige knikte. ''Ja mama houdt ook van papa''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 11:01
Noah lachte. "OK!" Hij liep naar de kleedkamer. Maria stak haar vinge in haar mond terwijl ze nadacht. Ze keek van Henry naar haar moeder en weer terug. "Maal mam meel houden Malia?" Ik glimlachte. "Hmmm geeft niet", mompelde ik en kuste hem met al mijn liefde voor hem terug.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 11:12
Ik kleede me uit en deed een handdoek om. ''Zo ik ben er klaar voor'' Zei ik vrolijk. Paoge knikte. ''Ja mama houdt ietsjes meer van Maria.'' Ze knipoogte naar Henry. Ric begon An haar broek los te maken
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 11:15
Maria keek wantrouwend. "Waalom mam één oog dicht doen naal Hen?!" vroeg ze boos en liet haar moedre haar aankijken. Henry ging liggen. Ik keek vrolijk naar RIc en streelde zijn hals. Naoh deed hetzelfde. "Ik ook!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 16:18
Noah liet haar halt houden en bleef haar een langere tijd kussen. DAarna keek hij haar aan. Maria keek bezorgd. "Mam naal doktel!" Henry lachte. "Nee, dat hoeft niet!" Mariaa keek boos." ZWIJG!" Ik bleef hem strelen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 16:20
Ik keek hem aan. ''Gaan we nu naar binnen?'' Vroeg ik toen hij me aankeek. Paige schudde haar hoofd. ''Nee mama hoeft niet naar de dokter'' Ze hoorde Maria boos zijn. ''Maria niet zo boos tegen je vader doen'' Ric kuste An in haar nek
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 17:17
Maria huilde. "Maal pap mam stelen van Malia !" huilde ze en hield haar moeder heel erg goed vast. "Malia niet willen!" Henry keek onzeker. Noah knikte. "Ja!" "Hmmm", mompelde ik.