Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 17:19
Ik ging naar binnen toe. ''Het is mooi hier'' Ric steelde An. ''Ik hou zoveel van je'' Paige keek Maria aan. ''Papa steelt mama van niemand'' Zei ze toen
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 17:54
Maria keek verbaasd. "Wie niemand zijn?" vroeg ze. "Malia niet kennen die!" Henry lachte. "Weet je wat ik denk? Dat maria mama van papa afneemt!" Maria keek verdrietig en schudde haar hoofd. "Niet!" Ik genoot . "Ik hou ook zoveel van jou!" zei ik en begon hem vol liefde te kussen. Nah glimlachte. "Past dus goed bij jou!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 18:30
Ik glimlachte. "Dat vind ik wel fijn!" zei ik. "Ik wil niemand anders ! Ik wil alleen bij jou zijn", Ik begon hem vol liefde te kussen en deed zijn broek uit. Noah bleef haar kussen. Maria keek blij. "Knuffel klijgen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 18:31
Ik keek rond. ''We zijn hier alleen'' Ik deed de deur opslot. Paige glimlachte. ''Mama houdt van jou en van je papa'' Ric hielp haar mee. ''Ik wil ook alleen maar jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 12 jul - 22:40
Noah grijnsde. "DAt vind ik fijn!" zei hij grijzend en ging zitten. "Ben je iets van plan misschien?" Ik glimlachte. "Dankje!" Ik deed de rst van onze kleren uit. "Hmmmm wat zou ik nu meoten doen?" vroeg ik plagend. Maria keek heel erg verbaasd. "Niet van Cico en Ben en An en Leen? Wanneel An en Leen bezoek komen, mam? Wanneel?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 0:18
Ik keek hem aan. ''Misschien'' Zei ik toen en liep mijn handdoek vallen. ''Bevalt het je wat je ziet.'' Paige knikte. ''ook van hun'' Ze dacht na. '''Dat weet mama niet'' Ric streelde An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 10:40
Noah knikte en hield zijn ogen op elisa gericht. "Echt wel!" zei hij vrolijk en stond ook op en deed hetzelfde als Elisa en liet zijn handdoek vallen. Maria keek heel lief. "Nu?" Henry lachte. Ik kuste Ric e n genoot van zijns trelen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 13:00
Ik liep naar hem toe en kuste hem. '''Hmmm ik hou van je'' Ik bleef hem kussen. ''Ik laat je nooit meer gaan'' Paige schudde haar hoofd. ''Ze komen niet nu.'' Ric trok An naar zich toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 13:07
Maria keek boos. "Waalom niet?" vroeg ze. "Malia willen!" Ik ging op Ric liggen, hapte even naar adem en begon hem in zijn hals te kussen. "Hmmm" Noah bleef haar kussen. "HMmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 13:53
Noah genooot. "HMmmm", mompelde hij. "Ik hou ook zoveel van jou!" zei hij en kuste haar terg. Even blonk er een duistere gloed in zijn ogen. Maria begon te huilen. "NIET LAAT ZIJN!" Ze was erg moe. Ik bleef hem in zijn hals kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 15:03
Noah grijnsde. "Mooi zo!" zei hij en ging op haar liggen. "En wat wil je dan allemaal voor me doen?3 vroeg hij. Maria keek boos, maar was wel erg moe. "Mam niet wiegen!" zeize en geeuwde. "Dan Maliaslaap vallen!" Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 17:42
Noah begon haar in haar hals te kussen. "Zelfs iemand vermoorden?" vroeg hij en liet haar terwijl genieten zodat ze niet teveel nadacht over zijn vraag. Maria begon zachtjes te huilen. "Niet eellijk, mam nog doen! Malia slaap vallen, Malia niet willen slapen, mam niet doen", huilde ze zachtjes en viel niet veel later in slaap. Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 18:52
'Noah' grijnsde. "Beloof je het ?" vroeg hij. "Beloof het me!" Maria geeuwde. "Slaap lekker", mompelde ze haar moeder achterna en ging lekker tegen haar aanliggen. Ik glimlachte. "Hmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:03
'Noah' grijnsde en bleef nog een tijdje verder gaan, waarna hij naast haar ging liggen en haar streelde. "Ik wil dat je je moeder voor me doodt!" Henry glimlachte terug naar haar. Maria geeuwde nog wat en glimlachte. "Schatje", mompelde ze. Ik keek RIc vrolijk aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:04
Ik schrok toen ik het hoorde. ''Je wil wat'' Ik stond op. ''Nooit'' Paige keek Henry aan. ''Zullen we nog even naar beneden'' Ze had zin om even met hem alleen te zijn. Ric gaf An een kus.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:07
'Noah' nam zijn eigeng edaante weer aan. "Je zal wel moeten!" zei hij en zijn ogen twinkelden boosaardig0. "Je hebt het me beloofd!" HEnry knikte. "Is goed!" Ik gaf Ric een kus terug. "Ik hou van je"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:09
Ik schrok. ''Wie ben jij'' Ik was woedend. ''Ik kom niet al mijn beloftes na.'' Zei ik woedend. Paige stond op en ging naar beneden. Ric glimlachte. ''Ik hou ook van jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:13
De demon grijnsde. "dan krijg ik al je krachten!" zei hij tegen haar en begon om haar heen te lopen. "Het maakt niet uti wie ik ben!" Henry ging ook naar beneden. "Oh, mijn lieve, lieve schat, wat ben jij van plan?" vroeg Henry lachend en op een zangerig toontje voor hij zich op de bank liet vallen en Paige aankeek. Ik straalde. "Mooi oz! Dan ga ik verder!" Ik begon hem in zijn nek te kussen en streelde hem teder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:15
Ik keek hem aan. ''Je krijgt mijn krachten niet'' Zei ik woedend. ''En ik vermoord ook niemand.'' Paige ging naast hem zitten en legde haar hoofd op zijn schouder. ''Ik wou even gezellig met z'n tweeën zijn'' Ric genoot.