Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:22
De demon schaterlachte. "Je zal één ding moeten opgeven, je krachten.... of je moeder !" Hij keek haar aan. "Maar ja, je moeder zal wel neit zo moeilijk zijn, want die ben je al een keer kwijt geraakt .... je weet hoe het voelt!" Henry legde zijn armen om haar middel en knuffelde haar. "Dat is goed" Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 19:50
Ik was woedend. ''Je krijgt geen 1 van beiden'' Ik gooide een grote vuurbal. ''Jij monster' Ric sloot zijn ogen. ''Wat doe je dat lekker.'' Paige bleef zo zitten. ''Zullen we een film gaan kijken?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 20:36
De demon schemerde weg en schemerde terug achter haar. "Dat zullen we welzien", zei hij en hij vond het plots niet meer zo leuk. "Kies... of verlies Noah!" Hij liep terug naar haartoe. "Trouwens, ik dacht dat je niet van je krachten hield?" Ik keek verbaasd op. "Echt?" Henry knikte. "Welke film?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 21:32
De demon schemerde weg. Een tijdje later toen hij dacht dat Elisa uitgeraasd was. "Je moet kiezen!" zei hij. "En wat kies je?" Hij liet zin stem door heel de ruimte galmen en keek grijnzend naar Elisa. Henry zette een film op. "Deze goed? Is PEarl harbour!" Ik deed het opnieuw.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 21:34
Ik was woedend. ''Ik kies niets'' Ik goede overal voorballen heen. ''Niets'' Ik zakte uiteindelijk in elkaar omdat ik al mijn kracht opgebruikt had. Paige knikte. Ric genoot.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 22:12
Ik bleef hem in zijn nek kussen en bleef hem ondertussen ook teder strelen en ging er helemaal in op. Henry ging terug bij haar zitten en nam haar in zijn armen. "Lieverd, schat, ik hou van je!" De demon grijnsde. Hij was weer weggeschemerd. Uiteindelijk schemerde hij weer binnen en tilde haar op. "Dit is leuk!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 22:51
De demon schemerde met haar nar zijn husi en legde haar op de bank. "Wachten tot z wakker wordt!" henry glimlachte. "Gelukkig!" Maria was aan het slapen en orbde in haar moeders armen. In haar slaap legde ze haar armen om haar moeders nek en sliep rustig verder. Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 22:55
Ik was erg zwak. ''Noah'' Ik begon bij te komen. Paige schrok. ''Daar gaat ons avondje samen'' Zei ze verdrietig. ''Zoals gewoonlijk'' Ric liet An genieten
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 23:03
Henry ging recht zitten en nadat hij een beetje aan Maria had getrokken liet ze haar moeders hals los en vleidde ze zich tegen haar vaders schouder aan en sliep rustig verder Henry legde Maria in hun bed en kwam terug naar beneden en ging bij haar ziten. "Hier is ons avondje terug!" Maria orbde een knuffel naar haar toe en knuffelde die in haar slaap. De demon zag dat ze wakker werd. "Dat duurde ook lang genoeg!" Ik genoot heel erg. "Hmmmmm heerlijk!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 23:15
De demon glimlachte. "Welkom in mijn nederige huisje!" zei hij tegen haar en begon dichter naar haar toe te lopen. Ik liet me naar RIc toetrekken en zakte voorzichtig op hem neer. Ik kuste hem vol liefde. "Ik hou zoveel van jou!" Henry knuffelde Paige. "Alles voor jou!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 jul - 23:57
De demon lachte. "Probeerm aar!" Hij boog zich over haar heen en keek haar met zijn groene ogen minachtend aan. "Als je daar de kracht nog voor hebt!" Plots liet hij klauwen verschijnen en krabde Elisa's schouder. Henry glimlachte." En jij bent mijn schatje! " Hij kuste haar. Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 0:01
Ik schrok. ´´Auuu´´ Ik keek hem aan. Paige ging lekker tegen hem aanliggen. ´´Het is langgelden dat wij samen zonder de kinderen iets deden´´ Zei ze toen. ´´Ik mis dat´´ Ric genoot.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 0:17
Henry knikte. "Heel lang!" zei hij toen en zweeg even. "Anders vragen we eens aan An om op dek inderen te passen zoals zij aan ons vroegen en gaan wij samen iets leuks doen!" Ik genoot ook heel erg. De demon grijnsde. "Mijn naam is trouwens Anton!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 0:23
Anton lachte. "Je zal steeds zwakker worden!" zei hij. "Totdat je verandert!" Noah lag bewusteloos te wezen in een kamer van Antons huis. Henry lachte en kuste haar. "We vragen het morgen!" Ik ging naast Ric liggen. "Gaan we nog naar de sterren kijken?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 11:22
"Oh ok", zei ik en probeerde niet te laten merken dat ik een beetje teleurgesteld was. Ik begon hem vol liefde terug te kussen en sloot mijn ogen. Henry keek vrolijk. "En wat wil je doen?" vroeg hij. "Morgen dan of wanneer we samen iets gaan doen bedoel ik" Anton lachte. "Dan wordt je net als mij!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 11:26
Ik schrok erg. ''Neeee'' Ik was erg bang. ''Ik wil niet zo lelijk worden als jou'' Ric merkte het wel. ''Zullen we dan wel gaan'' Hij kuste haar. Paige dacht na. ''Zwemmen misschien''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 13:48
Anton gaf haar een klap. "Hoe durf je!" zei hij woedend. "Ik kan het laten ophouden, maar dan moet je me je krachten geven!" Ik schudde mijnh oofd. "Nee", zei ik. "HOeft niet" Henry knikte. "Is goed"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 13:49
Ik had veel pijn. ''Nee nooit'' De pijn werd steeds erger. ''Laat het stoppen'' Ik kon er niet tegen. Paige kuste hem. Ric keek An aan. '"Zeker weten?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 jul - 14:31
BOos keek ik RIc aan. "Nee, maar houd er gewoon over op, ok?!" vroeg ik boos aan hem, duwde hem terug op zijn rug en begon hem terug te kussen. Henry glimlachte. "Bij An zal Maria wel geen heimwee krijgen" Anton grijnsde. "Krijg ik dan je krachten?"