Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 16:58
Ik knikte. "Ik heb toch altijd gelijk?" vroeg ik hem. "Dat zou je ondertussen toch al moeten weten !" Ik knuffelde hem en keek hem daarna vrolijk weer aan. Noah bleef strelen. "Goed !" zei hij en boog zijn hoofd naar haar hals toe. HIj begon haar in haar hals te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:14
Ik grijnsde. "Wow, je spreekt het niet tegen !" zei ik tegen hem. Ik keek vrolijk naar hem en gaf hem een kus. "Dat vind ik leuk !" Ik streelde hem over zijn buik en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Noah glimlachte. "Ik stop pas als mijn hand kramp heeft gekregen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:17
Ik glimlachte. ''Ok is goed'' Ik voelde mij heel gelukkig. ''Heel goed'' Ric kuste An weer en deed de rest van haar kleren uit. ''Ik wil je nooit kwijt'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:29
"Ik jou ook niet !" zei ik tegen hem en deed toen de rest van RIc's kleren uit en keek hem vrolijk aan. "Ik hou zoveel van je!" Noah glimlachte ook. "Hopelijk duurt dat nog lang !" zei hij zachtjes en glimlachte vrolijk naar Elisabeth en gaf haar een kus. "En als mijn hand toch kramp heeft, dan zal ik overgaan op kussen in je nek, is dat een goed idee?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:31
Ik glimlachte. ''Ja dat is goed'' Zei ik toen vrolijk. ''Je bent een echte schat'' Ric trok An naar zich toe. ''Kom eens hier'' Hij kuste haar met veel liefde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:37
Ik liet me naar hem toetrekken. "Hier ben ik al !" zei ik en bleef hem kussen. "Hmmm" Noah glimlachte. "Een schat die met zijn hele hart van jou houdt !" zei hij vrolijk tegen haar en kuste haar. "Echt, mijn heeeeel mijn hart!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 17:45
Ik begon Noah zijn shirt uit te trekken. ''Dat klinkt goed'' Zei ik toen. ''Ik hou ook met heel mijn hart van jou'' Ric ging voorzichtig op An. ''Ik hou zoveel van je'' Zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 18:16
Noah stopte even met Elisa te strelen toen ze zijn shirt over zijn hoofd trok en ging toen gewoon verder. "Dat hoor ikgraag !" zei hij opgewekt. "Echt heel graag !" Ik hapte even naar adme. "Mmmm !" Ik knuffelde hem. "Ik hou ook zoveel van jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 19:37
Uiteindelijk viel ik tegen hem aan in slaap. "Hou van je, RIc !" mompelde ik in mijn slaap en ik sliep erg rustig. In mijn droom kwam RIc voor. Noah knuffelde Elisa en keek toen naar zijn broek. "Een beetje hulp nodig?" vroeg hij. "Of lukt het je wel?" Terwijl hij op antwoord wachtte, bleef hij haar nog altijd strelen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 20:05
Noah glimlachte. "Krijg ik nu een kusje?" vroeg hij. "Omdat ik zo lief was?" Hij keek Elisabeth heel erg lief aan zodat hij zeker een kus zou krijgen. "Alsjeblieft?" Ik glimlachte. "Ook houden ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 20:11
Ik geeuwde in mijn slaap en ging nog dichter tegen Ric aanliggen en sliep lekker verder. NOah straalde. "Dankje !" zei hij. "Ik krijg graag kusjes van jou !" zei hij toen en begon haar toen weer vol liefde te kussen. "HEelgraag !" Hij bego nhaar broek los te maken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 20:21
Ik bleef liggen. "RIc lief", mompelde ik. "Altijd blijven " Noah grijnsde en keek haar toen lichtjes streng aan. "Maar toch alleen aan mij hé?" vroeg hij haar. "Of ook nog aan iemand anders?" vroeg hij en bleef streng naar haar kijekn. Hij knuffelde haar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 20:35
Noah moest lachen. "Nee, gewoon !" zei hij vrolijk. "Ik was je maar wat aan het plagen!" zei hij en knuffelde haar waarna hij haar weer begon te kussen. "Gewoon plagen!" Ik sliep rustig verder. "mmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 10 mei - 20:39
Ik keek Noah aan. '"dat was gemeen'' Ik begon hem te kietelen. ''Je eigen schuld'' Ik bleef kietelen. Ric sliep ook rustig. ''An lief'' Mompelde hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 11 mei - 20:00
Noah moest lachen. "Dit ... s .. dan mijn .. mijn straf", kreeg hij uitendelijk tussen het lachen door gezegd. Na een tijdje werd ik wakker en bleef lekker bij Ric liggen en keek, nog een beetje slaperig, naar hem. "Ik hou van je!" fluisterde ik in zijn oor en legde mijn hoofd tegen hem aan en begon weer wat in slaap te vallen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 11 mei - 20:34
Ik bleef kietelen. ''Geef je, je over?'' Vroeg ik tijdens het kietelen. ''Of moet ik door blijven gaan?'' Ric glimlachte. ''hou'' Zei hij in zijn slaap An na.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 11 mei - 20:49
Noah moest nog harder lachen. "Nee nee! Stop !" riep hij. "Ik geef me over ! Ik geef me over!" De tranen liepen over zijn wangen van het lachen. "Ik geef me over! " riep hij toen nog een keer. Ik glimlachte in mijn slaap en sliep erg rustig en droomde over de toekosmt met Haley en Scott.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 11 mei - 21:31
Na een tijdje werd ik weer wakker en had geen zin meer om nog te slapen. "IK hou van je, RIc !" zei ik tegen hem. "HEel veel !" Ik zei het wel zachtjes zodat ik hem niet wakker zou maken door mijn gepraat. Noah moest nog een beejte lachen en veegde toen zijn tranen weg. Daarna keek hij vrolijk Elisa aan. "IK hou van je! Zelfs als je me zo kietelt! " Hij bego nhaar toen vol liefde weer te kussen.