Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 11 mei - 21:33
Ik kuste noah. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik vrolijk. ''Heel erg blij'' Ric werd na een tijdje wakker en keek An aan. ''Hey schoonheid'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 12 mei - 20:21
Vrolijk keek ik Ric aan. "Tegen wie heb je het?" vroeg ik hem. "Tegen jezelf?" Noah glimlacte. "Dacht je soms dat ik dan nietmeer van je zou houden?" vroeg hij haar en gaf haar een liefdevolle kus. "Huh? Dacht je dat?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 12 mei - 20:57
Ik werd nog vrolijker "dankje! " zei ik en kuste hem. "Ik hou van je!" Ik sloot mijn ogen en bleef hem nu een heel erg lange tijd vol liefde kussen. Noah knuffelde ELisa. "Ik plaagde je maar !" zei hij vrolijk en begon haar toen vol liefde en passie weer te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 12 mei - 21:38
Ik bleef hem even kussen en keek hem toen weer aan." Gaan we iets leuks doen vandaag?" vroegi k. "Al vond ik wat we daarstraks deden ook heel fijn ", voegde ik er toen plagend aan toe. Noah straalde. "Ik hou van je!" zei hij en keek haar diep in haar ogen aan waarna hij haar terug begon te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 12 mei - 21:48
Ik glimlachte vrolijk. ''Ik hou ook van jou'' Zei ik en kuste hem. ''met heel mijn hart.'' Ric keek An aan. ''Jij mag kiezen.'' Zei hij vrolijk. ''Wat wil je gaan doen?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 14:24
Ik dacht na. "Ik wil gaan zwemmen !" zei ik toen en gaf hem een liefdevolle kus en keek hem t oen aan. "Vind jij dat ook goed?" Noah straalde. "GElukkig !" zei hij opgewekt en begon haar toen vol liefde en passie weer te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 14:37
Ik sprong vrolijk uit bed en ging mijn zwemspullen al halen. Toen ik die had, liep ik teru naar de slaapkamer. "Ik ben er al !" zei ik vrollijk. Ik stond bijna te springen van enthousiasme omdat ik zoveel zin had om te gaan zwemmen. Noah glimlachte. "Ja, lekker he! " zei hij terwijl hij haar even aankeek en begon Elisa toen terug te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 14:53
Ik knikte en nam zijn hand vast. Ik gaf een zacht kneepje in zijn handen en gaf hem een kus. "Kom !" Ik liep naar beneden, nam mijn jas en liep toen vrolijk verder naar de auto toe. Noah glimlachte. "En omdat jij het bent !"zei hij. "Ik wil alleen jou kussen!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 14:55
Ik glimlachte vrolijk. ''En ik alleen jou'' Zei ik heel erg blij. ''En niemand anders'' Ric knikte en liep met haar naar de auto. ''stap maar in prinses.'' Zei hij vrolijk tegen An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:07
Ik werd rood. "Dankje, prins !" zei ik toen ogpewekt en stapte in. Vrolijk keek ik naar het stuur en toen naar RIc. "Binnekort mag ik ook gaan beginnen te leren autorijden !" zei ik opgewekt en zette mijn spullen op mijn schoot. Noah straalde. "Dat hoor ik graag! "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:19
Ik keek vrolijk door het zijraam naar buiten." We zijn er !" Ik stapte snel uit en vond het eens leuk om iets zonder de kinderen te doen. Niet omdat ik niet graag bij hen was, maar omdat ik af en toe eens gewoon plezier wilde maken en niet de hele tijd op hen moest letten. "Zullen we naar binnen?" Noah grijnsde. "Hoe zal ik het je laten weten?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:21
Ik keek hem aan., ''Weet je dat niet'' Ik glimlachte. ''Ik zal het voor doen'' Ik begon hem liefdevol te kussen. Ric knikte. ''Ja is goed'' Hij liep met An naar binnen toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:24
Ik trok Ric mee een hokje in en kleedde me om. "Kom, snel, ik heb veel zin om te zwemmen! " zei ik vrolijk en keek hem ongeduldig aan. "Jij ook?" vroeg ik. Noah bleef Elisa een lange tijd kussen en keek haar toen aan. "Ok !" zei hij vrolijk. "Dan zal ikj ghet je zo laten merken !" Hij begon haar vol passie en liefde te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:30
VOordat ik de kabine verliet begon ik RIc vol liefde te kussen. "Hmmm, ik hou va nje!" zei ik en keek hem in zijn ogen aan. Toen liep ik naar het bad toe. "Zo !" Ik bleef vlakbij het water staan. Noah grinsde. "Weet je het nu," vroeg hij en keek haar vrolij kaan. "Of moet ik het nog een keer duidelijk proberen te maken?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:32
Ik dacht even diep na. ''Nou ik weet niet'' Zei ik toen. ''je krijgt nog een kans.'' Ik straalde helemaal. Ric liep naar An toe. ''Laten we erin gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:36
Noah knikte. "Dat hoopte ik al !" zei hij vrolijk tegen haar. "Hier komt ie !" Hij sloeg zijn armen om Elisa heen en begon haar toen weer te kussen, deze keer nog passioneler dan de vorige keer. Toen hij haar weer aankeek, was hij buiten adem. "En?" "JIj mag eerst !" bzei ik tegen Ric en probeerde hem erin te duwen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:37
Ik knikte. ''Heel erg goed'' Zei ik toen vrolijk. ''Helemaal duidelijk.'' Ric draaide zich snel om. ''Na jou''' Hij duwde An erin en dook haar achterna.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 13 mei - 15:46
Ik schrok en toen ik weer boven kwam, begon ik te lachen. "Dat was gemeen !" zei ik plagend tegen hem en deed alsof ik nooit de intentie had gehad om hem erin te duwen. "Nu moet je het wel goed maken hoor !" zei ik tegen hem en zwom dichter naar hem toe. Noah straalde. "Mooi !"