Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 14 mei - 21:17
"Het spijt me echt vreselijk hard Ric, dat was helemaal niet de bedoeling ! Dat wilde ik niet !" Ik had tranen in mijn ogen. "BEn zo terug !" Ik rende snel naar een redster en kwam even alter met haar weer terug. Noah ging naast Elisa liggen. "IK neem evne pauze !" zei hij toen. "Want mijn vingers doen pijn!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 14 mei - 22:00
De redster bekeek Ric's been. "Ik den kdat het gebroken is, zal ik een ziekenwagen bellen of geraken jullie zelf in het ziekenhuis?" Ik keek haar aan. "Ziekenwagen", zei ik zachtjes en was veel te beschaamd om Ricardo nog aan te kijken. Noah glimlachte eng af haar een kusje op haar vooorhoofd." Slaap lekkerè"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 14 mei - 22:04
Ik sliep. ''Hmmmmmmm'' Mompelde ik toen. ric liet An aankijken. ''Je kan er niets aan doen'' Zei hij toen. ''Het is niet jou schuld'' Hij gaf haar een kus.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 20:56
Ik keek Ric onzeker aan." Toch spijt he me!" zei ik toen tegen hem en gaf hem een kus terug. Toen hoorde ik de ambulance. "Daar zullen ze zijn !" zei ik. "Dan kan je been verzorgd worden !" Ik kekeo nzeker. "Zal ik je spullen gaan halen?" Noah glimlahcte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 22:39
Ik gaf hem nog een kus. "Tot straks!" Ric werd meegenomen door de ambulance en ik ging snel me omkleden en nam onze spullen mee. Toen orbde ik naar een verlaten steegje en rende snel het ziekenhuis weg, mijn haren waren nog erg nat. Noah gaf Elisa een kus. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 22:42
Ik ging met mijn handen onder zijn shirt. ''Ik wil je nooit kwijt'' Zei ik toen. ''Nooit meer'' Ric werd gelijk geholpen en daarna kwam hij na een tijdje op krukken naar An toe. ''Hij is gebroken''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 23:17
Ik liep hem tegemoet. "Ooo het spijt me echt heel erg !" zei ik tegen RIc. "Kunnen we nu nog iets gaan eteN," vroeg ik onzeker en omhelsde hem." Sorry!" NOah glimlachte. "Nooit meer! " zei hij en genoot van Elisa's handen over haar buik. "Hmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 23:49
"ok !" zei ik en was al een beetje opgewekter "Ik zal ons erheen orben !" Ik kuste hem. "Waar zullen we heengaan?" Ik knuffelde hem en keek toen naar zijn been. "DOet het veel pijn?" Noah glimlachte "Ik hou ook zielsveel van jou !"Hij knuffelde Elisa en ging toen lekker tegen haar aanliggen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 15 mei - 23:51
Ik bleef lekker liggen. ''hmmm'' Mompelde ik. ''Moe'' Ik begon in slaap te vallen. Ric schudde zijn hoofd. ''Het doet geen pijn'' Hij dacht na. ''Wat sacht je van de italiaanse restaurant dicht bij ons huis?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 0:02
Ik knike. "Ja! " Ik keek hem aa. "We moeten nog even naar ons orb-steegje!" zei ik en was al weer wat vrolijker geworden. "Kom , maar niet te snel !" Noah glimlachte. "Slaap maar lekker..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 20:33
Bezorgd keek ik naar Ric en liep langzaam genoeg zodat hij zeker niet te moe zou worden. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd en bleef stilstaan voor de deur van het reastaurant waar we iets wilden gaan etne. "We kunnen zo gaan eten !" Noah glimlahcte. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 20:45
"Gelukkig!" zei ik en hield de deur van het restaurant voro hem open zodat hij naar binnen kon. "Na jou", zei ik met een glimlach. Noah straalde. "GIng je niet slapen?" vroeg hij haar toen." Ik weet dat je moe bent!" Hij gaf haar een liefdevolle kus en knuffelde haar daarna nog even.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 20:48
Ik liep achter Ric aan naar binnen." Graag gedan !" Binnen bleef ik staan en keek nadenkend om meh een. Toen zag ik in een gezellig hoekje een tafeltje voor twee personen staan en vond dat perfect voro ons. "Zullen we daar gaan zitten?" vroeg ik aan Ric en wees even kort naar het plekje dat ik net gespot had. Noah glimlachte." Dat vind ik ook goe!d" Hij bleef haar kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 21:38
Ik liep er al heen en schoof de stoel wat opzij zodat Ric meteen kon gaan zitten. "Alsjeblieft", zei ik en ging toen aan de andere kant van de tafel zitten. BEzorgd keek ik naar Ric. "Gaat het?" Noah glimlachte. "Heerlijk", mompelde hij en begon Elisa daarna vol liefde en passie weer lange tijd te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 23:04
Ik merkte dat ik wat te overbezorgd was en staarde snel nbaar de tafel en bleef ernaar kijken. "Sorry", zei ik zachtjes. "Het spijt me echt", zei ik zachtjes. Noah glimlachte. "Ja, lekker he!" zei hij vrolijk. Hij bleef haar rustig masseren en sloot heel even zijn ogen.