Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 16 mei - 23:32
Ik keek hem onzeker aan. "Nee?" vroeg ik zachjtes. Ik keek hem diep in zijn ogen aan en vergat even te ademen. "Ik hou van je!" zei ik toen tegen hem en begon hem vol liefde en passie te kussen. Toen werden we plots gestoord door de ober. Noah glimlachte. "Trusten", zei hij zactjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 11:43
Ik glimlahctr. "Ik hou ook zielsveel vna jou !" Toen keek ik de ober aan. "Eh ... om te drinken en cola voor mij", zei ik en keek toen vrolijk naar Ric terwijl ikwachtte tot hij zijn drinken besteld had. Noah bleef Elisa masseren. "Slaap lekker", zei hij nog een keer en toen ze vast sliep, hiedl hij op met masseren en ging naast haar liggen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 15:08
Ik sliep en was heel ontspannen. ''Hmmmmm'' Mompelde ik toen. ''Hou van Noah'' Zei ik zachtjes in mijn slaap. Ric glimlachte. ''Ook een cola voor mij'' Zei hij toen tegen de ober.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 18:00
"En om te eten?" vroeg ik aan Ric. "Weet je het al of gaan we eerst nog de menukaart bekijken?" Ik hield mijn ogen op Ric gericht en was zo blij dat ik bij hem was. Ik zette mijn voet wat naar voren zodat die tegen zijn voet lag. Ik glimlachte vrolijk en wachtte nog alt ijd op zijn antwoord. "Jij mag kiezen ..." De ober keek Ric aan. Noah glimlachte. "Noah houdt ook van ELisa !" Toen begon hij ins laap te vallen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 19:53
"Voor mij lasagne !" zei ik tegen de ober en glimlachte even naar hem. Toen liep hij weg. "Zo, weer lekker met zijn tweetjes !" zei ik vrolijk en boog me zover ik kon over tafel naar hem toe en wilde hem graag een kus geven. Noah sliep nog lekker. "Zee is groen en de lucht is rood", mompelde hij in zijn slaap. "En het gras wordt paars !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 20:05
Ik glimlachte en bleef hem een tijdje met gesloten ogen kussen. Toen ik ze weer opende, liet ik hem los. "Heb je nu nog wel honger?" vroeg ik en liet mijn vinger even over zijn lippen glijden, met een glimlach op mijn gezicht. "Ik hou van je!" Noah knikte." Ja, heel mooi ! Je moet het eens gaan bekijken !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 20:52
Ik glimlachte. ''Dat zal ik doen'' Ik bleef kijken. ''Samen gaan we kijken.'' Zei ik toen zachtjes. Ric knikte. ''Ja ik heb nog honger'' Zei hij vrolijk. ''Ik hou ook van jou''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 21:17
Ik glimlachte. "Jammer dat die tafel in de weg staat ", zei ik en wilde graag heel dicht bij hem gaan zitten. "Ik wil nog dichter bij je zijn !" Noah glimlklachte, nog steeds slapend." Ja", mompelde hij. "Samen"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 17 mei - 22:13
Ik knikte. ''Ja samen'' Zei ik toen vrolijk. ''Ik hou van je, mijn schat'' Ric keek An aan. ''Waarom kom je niet naast mij zitten?'' Vroeg hij toen lief.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 19 mei - 21:09
Ik knikte. "Maar voor te eten moet ik wel terug daar gaan zitten dadelijk !" zei ik omdat het maar een tweepersoonstafel was. Ik stond op en liep naar hem. "Mag ik ook op je schoot komen zitten?" vroeg ik hem toen grijnzend en wachtte ongeduldig op antwoord. Noah glimlachte in zijn slaap. "Schat houden"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 19 mei - 21:32
Ik glimlachte en ging bij mijn vriendje op zijn schoot zitten en legde mijn armen om zijn nek. "Ik hou van je", zei ik hem op een fluisterende toon. "HEel erg veel !" Ik legde mijn voorhoofd tegen zijn voorhoofd aan en bleef hem zo aankijken. Noah glimlachte. "Hmmm"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 15:19
Ik straalde en bleef nog zo zitten toen de ober onze drankjes kwam brengen. Vrolijk keek ik Ric aan. "DOet je been pijn?" vroeg ik toen bezorgd en keek even naar zijn been dat in het gips lag. "Het spijt me echt", zei ik toen nog een keer en kon het niet helpen dat ik me nog steeds schuldig voelde. Naoh glimlachte in zijn slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 18:09
ik glimlachte ook in mijn slaap. Ric schudde zijn hoofd. ''Het doet niet pijn'' Zei hij toen eerlijk. ''En je moet je niet schuldig voelen'' Zei hij daarna streng. ''Je kon er niets aan doen.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 20:33
Noah ging lekker tegen Elisa aanztiten. "Elisa mijn vrouw", mompelde hij. Ik glimlachte. "Gelukkig doet het gee pijn" Mijn vingers begonnen met de kraag van zijn hemd te spelen. "Jawel, ik had je niet in het water mogen duwen", zei ik toen zachtjes en durfde hem niet aan te kijken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 20:36
Ik rolde op mijn zij. ''Ja vrouw'' Mompelde ik als antwoord in mijn slaap. Ric liet An hem aankijken. ''Je kon niet weten dat ik zo terecht zou komen'' Zei hij toen. ''Ik had jou er ook ingeduwd''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 21:53
"Maar jij had ervoor gezorgd dat ik me niet pijn had gedaan", zei ik zachtjes tegen hem. "En ik heb jou wel slecht laten terecht komen..." Verdrietig keek ik naar de grond en voelde tranen opwellen. "Dat is wel mijn schuld!" Ik stond op van zijn schoot en liep terug naar mijn eigen steol. Noah glimlachte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 22:01
Ik werd na een tijdje wakker. ''Hmmmm'' Mompelde ik toen. Ric schudde zijn hoofd. ''An je kon het niet weten'' Zei hij streng. ''Het is niet jouw schuld''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 22:12
Ik zag dat het eten gebracht werd. "Hmmm dat ziet er lekker uit", veranderde ik snel van onderwerp en keek heel even naar Ric om daarna snel weer naar mijn eten te kijken en te hopen dat hij ook zou veranderen. "Vindj e ook niet dat het er lekker uit ziet?" Noah sliep nog. "Slapen"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 20 mei - 22:42
Ik keek hgem even aan. "Ja", zei ik toen. "Maar het eten is toch lekker, niet?" Onzeker keek ik hem aan en nam mijn mes en vork op. "Of niet?" Noah werd na een tijdje wakker. "Hmmm, ElisA?"