Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 16:41
Ik mopperde wat en keek om me heen. "Waarom kan ik eigenlijk niet meteen ... "Mijn ogen glisnterden en ik keek naar de fles. "Elisa, kom eruit ! ik heb een nieuwe wens voor je " Ik was erg opgewonden om mijn idee. Noah keek even ons na en toen naar Paige en Piper. "Wat zouden ze aan het doen zijn?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 17:57
Ik kwam eruit. ''An dit ben jij niet'' Ik bleef haar aankijken. ''Doe die krachten weg'' Ik smeekte haar haast. Paige haalde haar schouders op. ''Geen idee''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 18:00
"Ik ga eens kijken !" Noah liep naar de keuekn en vond hen daar niet.Verbaasd liep hij terug. "Ze zijn er niet !" Piper keek verbaasd. "WAt?" Ze stond net op het punt om naar boven te lopen om haar moeder op te roepen. Ik schudde mijn hoofd. "Ik wens dat ik ook de krachten van de Bron heb en dus zelf de Bron word !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 18:08
Ik wachtte ongeduldig op de krachten die ik zou krijgen en toen ik ze kreeg werden heel mijn ogen zwart. "Eindelijk !" Piper keek Paige aan. "Heeft An de fles mee?" Ze vleokte. "De verloren-heks-spreuk !" zei ze. naoh nikte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 18:10
Ik had nog steeds mijn heksen krachten, maar kon gemakkelij kweerstaan aan de roep van de spreuk. Toch deed ik het niet. De fles had ik nog steeds stevig beet en ik keek om me heen. "Riepen jullie me?" vroeg ik. Mijn ogen waren pikzwart en een gemene grijns krulde om mijn lippen. "Hier ben ik dan !" Piper deed geschrokken een stap naar achteerne.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 18:13
Ik keek de rest aan. ''Ze heeft de krachten van de bron gewenst en dat ze de bron werd'' Zei ik toen. ''An ik wil dat je weer gewoon doet'' Ik pakte haar handen vast. ''Ik wil me BSV terug.'' Ik begon te huilen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 18:52
Piper sloeg haar hand voor haar mond. "Dat meen je niet !" Maria sloeg haar armen om haar moeders nek nadat ze in haar armen georbd was. "MAlia bang an !" Verbaasd keek ik Elisa aan en de duisternis in mijn ogen verdween voor heel even. "Kan niet meer verzetten", zei ik zachtjes met veel moeite waarna mijn ogen weer compleet zwart werden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:02
Ik keek An aan. ''An wens die krachten weer weg.'' Zei ik toen en bleef haar handen vast houden. ''Word weer mijn BSV'' Ik had tranen in me ogen staan. ''Alsjeblieft'' Smeekte ik.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:08
Noah ging naast Elisa staan. "PAs op !" Mijn ogen werden weer gewoon en ik viel op mijn knieën terwijl ik mijn uiterste best deed om niet terug slecht te worden. "Ik... ben ... je ... BSV ... maar ... kan ... kan niet ... verzetten ... te ... te sterk... Sorry ... probeer .... dood ....dood me ... wil ...w il julie niet ... niet pijn .... niet pijn doen !" Maria huilde hard. "MAM !" Piper probeerde me te bevriezen, maar ik was te sterk door alle krachten die ik had gewenst.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:12
Ik omhelsde An. ''Ik ga je niet doden'' Zei ik toen. ''Dat doe ik niet'' Ik pakte de fles en gaf hem aan Noah. ''Noah wens dat An haar wens ongedaan word'' Zei ik toen snel.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:16
De slechtheid had het weer overgenomen en toen ik opkeek, waren mijn ogen alweer zwart. Zonder dat ik iets zei vloog de fles terug naar mij toe en liet ik Noah wegvliegen. "Deze is van mij !" zie ik woedend en liet een vuurbal verschijnen. Piper rende naar Noah. CHris begon te huilen. Ook Maria was erg bang.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:19
Ik keek An aan. ''An niet toen'' Ik bleef voor haar staan. ''Zo ben je niet'' Ik pakte haar handen vast. ''je bent niet de bron'' Paige probeerde Maria te troosten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:23
Chrisje keek zijn vader huilend aan. Ik keek elisa woedend aan. "In de fles !" zei ik tegen haar. "Nu !" DAarna keek ik om me heen. "Wie wil er als eerste aan?" Piper stond op. "Paige, ga hier weg me Maria en neem CHrisje met je mee !" Ik schemerde voor mijn moeder en trok mjin zusje uit haar armen waarna ik wegschemerde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 22:43
Ik zette Maria neer. "Je moet niet bang zijn !" zei ik tegen haar. "An gaat je niet pijn doen !" Piper keek naar Paige." Verdomme, LEo, breng Chris hier onmiddellijk weg !" Noah liep naar Paige. "We krijgen haar terug !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:03
Piper legde haar hande op Paiges schouders en keek haar deip in haar ogen aan. "Het kotm goed ! We krijgen Maria EN An terug ! Heelhuids en helemaal goed ! Echt waar !" Ik keee ik de fles en grijnsde. "Ik ben toch mezelf ! Je mag er altijd uitkomen als je wil hoor !" zei ik tegen Elisabeth. Maria was erg bang. "Elisa pakken !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:05
Ik kwam eruit. ''Zo ben jij niet'' Ik tilde Maria op. ''Rustig maar lieverd.'' Ik keek An aan. ''Je maakt zelfs je zusje vast.'' Paige bleef paniekerig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:17
Maria werd rustiger. Piper keek Paige aan. "Doen we de verloren-heks-spreuk?" Ik liep vrolijk wat rond. "Denk je dat het mij kan schelen?" vroeg ik terwijl ik een rondje liep. "Ik ben de Bron !" ik was erg trots. "Ik moet de demons het maar eens gaan laten weten !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:18
Ik keek An aan. ''Als je zo bent haat ik je'' Zei ik toen. ''Ik haat je heel erg.'' Ik hoopte dat An het erg zou vinden. ''Met heel me hart. Paige knikte. ''Ja''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:32
Dat raakte me wel, maar in plaats van dat de duisternis zou verdwijnen, werd hij nog erger. "Dat had je niet mogen zeggen !" I ktrokMaria uit haar armen en keek woedend naar Elisa." Daar krijg je spijt van !" Noah bleef staan." Wat?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:36
Ik keek haar aan. ''wat wou je doen dan he'' Ik probeerde haar uit te dagen. ''Laat Maria erbuiten.'' Paige keek Noah aan. ''De verloren heks spreuk'' Ze zei hem toen op.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 1 mei - 23:44
"Maria erin betrekken !" zei ik toen tegen haar en keek haar boos aan. HOewel ik nu echt slecht was, toch kon ik mijn zusje helemaal geen pijn doen. Zelfs de Bron's krachten konden daar niets voor zorgen. Maria huilde. Noah knikte. "OK !" Hij hield haar hand vast. Piper nam Paiges hand ook vast.