Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 13 apr - 23:58
Henry was erg vrolijk. "Ik denk dat het goed is als we binnekort al gaan zoeken nar een goede kinderopvang voor Benjamin !" Nico was erg opgewonden en strekte zijn hand uit naar Tinkerbel. Vrolijk begon hij haar te aaien. "Paaldje lief !" zei hij opgewekt en keek zijn moeder aan. Piper zwaaide naar haar zusje. "Alles ok, Ric?" vroeg ik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:01
Ik knikte. ''Nu gaan we terug'' Ik liep met hem naar Noah toe. ''Zullen we naar huis toe gaan?'' Vroeg ik toen vrolijk. Ric schudde zijn hoofd. ''Heb z'n last van me maag. Paige keek hem aan. ''Nu al''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:05
Henry knikte. "Natuurlijk, wie weet vinden we er geen !" zei Henry. "Alleen het beste is goed genoeg voor onze zoon !" Ik schrok. "Ga even zitten !" Noah knikte. "Ja, lijkt me wel een goed idee !" Nico knikte. "Ja huis !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:09
"Ric?" Ik leidde hem naar een stoel en liet hem gaan zitten. Henry haalde zijn schouders op. "En dan?" vroeg hij. "Het zal wel even duren voro we een goede hebben gevonden ! " Hij draaide zich om en keek haar aan. "Of weet jij er al ééN?" Nico knuffelde zijn moeder. Noah stapte in.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:19
Henry glimlachte. "Zie je !" zei hij vrolijk. "En ik wil zeker niet dat hij naar Magicschool toegaat !" zei hi jtoen plots nors. Noah reed naar huis. "Ja, ik ben ook moe !" zei hij. "De kinderen ook wel, denk ik !" Hij keeke ven om en zag toen dat Nicolaas en Charlotte al in slaap gevallen waren. "Ric?" vroeg ik nog een keer. "Zeg iets !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:23
Ik knikte. ''Het was een lange dag.'' Ik gaapte. ''Ben zo moe'' Ik viel ook in slaap. Paige keek hem verbaast aan. ''Waarom niet?'' Vroeg ze toen aan Henry. Ric keek An aan. ''Ik heb erge buikpijn, ik ga denk ik effe op bed liggen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:26
Ik knikte. "Ik help je mee naar boven !" zei ik toen tegen hem en hielp hem overeind. Ik ondersteunde hem. Noah knikte. "Ja, een lange dag !" Hij glimlachte. Henry keek nors. "Omdat ik niet wil dat mijn zoon opgroeit zoals ... zoals een ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:28
Ik sliep rustig. ''Noah'' Mompelde ik vrolijk in me slaap. Paige keek Henry aan. ''Als een wat?'' Vroeg ze toen onzeker. Ric ging op bed liggen toen hij boven was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:31
Noah parkeerde de wagen en bracht eerst de kinderen naar binnen en legde hen in bed en gin toen Elisa halen. Hij tilde haaar uit de wagen en bracht haar ook naar binnen, naar haar kamer toe. "Trusten, lieverd !" Ik ging bij Ric liggen. "Gaat het?" vroeg ik in paniek. Henry draaide zich om en zuchtte. "Ik wil niet dat hij een heks is ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:38
Ik werd erdoor wakker. ''Was ik in slaap gevallen?'' Vroeg ik verbaast. ''Ik wist niet dat ik zou moe was.'' Ric knikte. ''Nu ik lig wel'' Paige keek Henry aan. ''Maar dat is hij wel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:41
Henry zuchtte. "Ik wil niet dat hij in gevaar komt ..." zei hij toen zachtjes. "Ik wil niet dat hij ontvoerd word enzo ..." Plots keek hij op. "Ik wil dat je zijn krachten bindt ! Dat kan toch hé?" Noah keek Elisa aan. "Oh ,s orry da tik je wakker maakte !"zei hij tegen haar. "Ja, je was in slaap gevallen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:42
Ik keek hem aan. ''Het geeft niet'' Zei ik toen. ''Jij mag me altijd wakker maken.'' Paige keek hem verbaast aan. ''Ja dat kan en nee dat doe ik niet'' Zei ze toen. ''Zijn krachten is een deel van hem.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:45
Henry keek Paige boos aan. "Waarom niet?" vroeg hij toen. Hij zuchtte. "Luister, vroeger dacht ik ook dat dat zo was, maar het zijn alleen maar problemen ! HIj heeft toch nooit om die krachten gevraagd? hij is nog maar een kleine baby !" Noah glimlachte. "Ok, dat hoor ik graag !" Hij kuste Elisa. k gaf Ric een kus. "Hoe komt het dat je zo plots last hebt van je maag?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:47
Ik kuste Noah terug. ''breng je me naar boven?'' Vroeg ik slaperig.. ''Ik ben echt erg moe'' Paige keek hem aan. ''Het hoord bij hem'' Zei ze boos tegen Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:49
Henry schudde zin hoofd. "niet als je zijn krachten bindt !" zei hij tegen haar. "Trouwens, ik ben zijn vader, ik heb toch ook wel iets te zeggen?" Ik bleef naar Ric kijken. Noah knikte. "Tuurlijk !" zei hij en tilde haar weer op. "Ik breng je wel naar boven !" Hij liep de trap op en ging naar hun slaapkamer. Hij legde Elisa op bed. "Slaap lekker !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 0:53
Ik viel gelijk weer in slaap. ''Hou van je'' Mompelde ik nog zachtjes. Paige keek hem aan. ''Ik heb ook wat te zeggen als zijn moeder'' Zei ze boos. ''En ik ga niet zijn krachten binden.'' Ze liep verder naar huis. Ric keek naar de grond. ''Ik heb al een aantal dagen last'' Gaf hij toen uiteindelijk toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 13:15
Onzeker keek ik RIc aan. "Waarom heb je me dat niet verteld?" vroeg ik toen aan hem en bleef hem met een bezorgde blik aankijken. "Kan ik iets voor je doen?" Henry zuchtte en liep achter haar aan. "Paige, begrijp het nu !" zei hij en haalde haar aan. Hij nam haar bij haar arm en draaide haar om zodat ze hem aankeek. "Ik heb geen krachten en kan hem op geen enkele manier beschermen ! de enige manier dat ik hem kan beschermen is als hij geen krachten heeft want dan komen de demons ook niet achter hem aan...", legde hij. Noah glimlchte en wilde Elisa nog een kusje geven, maar bedacht zich toen omdat hij haar niet wakker wilde maken. "Hou ook van jou !" zei hij toen enkel. Hij liep weer naar beneden en ging nog enkele spullen uit de auto halen. Daarna deed hij de wagen op slot en liep weer naar binnen. De voordeur deed hij ook op slot en daarna ruimde hij nog een beetje op, ging nog een keer bij de kinderen kijken. Toen hij gezien had dat ze rustig sliepen, kleedde hij zich om en ging bij Elisa liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 14:07
Toen Noah bij me ging liggen draaide ik me om. ''Hmmmm'' Ik legde me arm om zijn middel. ''Noah'' Mompelde ik in me slaap. Paige keek Henry aan. ''Er zullen altijd wel demons achter hem aankomen omdat het de zoon is van een charmed one.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 14:09
Henry keek haar nors aan. "Maar wat jhebben ze aan hem als hij geen krachten heeft?" vroeg hij en bleef Paige bij haar arm vasthouden. Noah keek vrolijk naar Elisa. "Hey, Elisa !" zei hij. "Trusten !" zei hij en sloeg zijn armen weer io haar heen. Hij gaf haar een liefdevolle kus. "Ric?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 14:12
Ik bleef hem vast houden. ''Hmmm'' Mompelde ik. ''Lekker'' Paige keek hem aan. ''Omdat ze via hem mij kunnen krijgen.'' Zei Paige eerlijk tegen Henry. ''Ik wou je niet bezorgt maken.'' Zei Ric toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 14:16
"Maar je moet zo'n dingen zeggen..." Ik keek hem bezorgd aan en zweeg even terwijl ik nadacht. "Wat nu?" vroeg ik. "Kan ik iets doen?" Henry zuchtte, liet haar arm los en liep door naar huis toe. Noah glimlachte. "Hou van je", zei hij zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 17:28
Ik glimlachte in me slaap. ''hmmmmm'' Mompelde ik weer en glimlachte in me slaap. Ric keek An aan. ''Ik ga even slapen misschien helpt dat.'' Hij gaf An een kus. ''Sorry dat ik het niet gezegt had.'' Paige liep ook naar huis en was echt op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 14 apr - 19:27
Ik knikte. "Misschien wel goed idee !" Ik gaf hem een kus terug. "Slaap maar lekker !" zei ik en stond op. "Ik ben beneden en als er iets is, roep je me maar !" Henry was nog niet klaar. "We moeten een oplossing vinden !" Noah viel ook in slaap.