Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik vr 6 feb - 18:51
Jade negeerde de dokter omdat ze dacht dat hij niet voor haar kwam, maar voor iemand anders. Ze stond snel op en liep naar Meredith toe. Ze vloog in haar armen en begon onbedaarlijk te snikken. "Ik wil het niet !" bleef ze zeggen. Leah keek even naar de dokter en keek toen toe hoe haar jongste zusje uithuilde bij haar grootste zus en ze besefte maar al te goed dat ze veel gemist had, de jaren dat ze voor hen dood was.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik vr 6 feb - 18:58
Ze rilde. "Hij ... Die jongen... " Ze begon nog harder te huilen en kon niet vertellen wat ze met de jongen had gedaan. "Ik wil Vincent", huilde ze. Ze hield zich erg goed vast aan Meredith. "Wil je hem bellen?" vroeg ze huilend. De dokter keek Paige aan. "Waarvoor moest ik komen?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 0:20
Jade schudde haar hoofd en was niet van plan het te vertellen. "Niets, laat maar", zei ze en begon beetje bij beetje bij te komen van alles wat er gebeurd was. Ze was erg goed in het verbergen van haar angsten, gevoelens en gedachten. Ze begon te zoeken achter haar mobiel en herinnerde zich toen dat die stuk was. "Mijn mobiel is stuk", zei ze toonloos en liet haar armen toen maar lusteloos naast haar lichaam hangen. Leah bleef naar Jade kijken. De dokter keek even richting JAde en keek toen Paige weer aan. "Moet ik haar nog onderzoeken?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 0:22
Ze keek naar de dokter. ''Dat lijkt me wel een goed idee.'' Zei ze toen. ''Laat je voor de zekerheid even onderzoeken.'' Zei ze tegen Jade. ''Het komt allemaal goed'' Zei ze daarna.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 0:39
Jade keek om naar de dokter en schudde haar hoofd. Angstig deed ze een stap naar achteren. "Nee, dat hoeft niet !" zei ze. "Ik voel me goed, ik ben helemaal in orde, echt waar, ik moet niet onderzocht worden !" LEah kwam tussenbeide en zei. ""Jade, laat je onderzoeken !" Jade reageerde niet en bleef Meredith bang aankijken.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 0:56
Jade begon te huilen. Ze wilde niet onderzocht wordne, maar kon er nooit tegen als MEredith tegen haar smeekte. "Goed dan !" zei ze, maar wilde het nog steeds niet echt. Een beetje boos veegde ze met haar hand over haar wangen tot de sporen van tranen bijna helemaal verdwenen waren. Daarna keek ze de dokter aan. Haar ogen werden hard en ze onderdrukte al haar emoties om niet zwak over te komen. Leah zuchtte van opluchting.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 1:13
Jade ontweek Meredith's blik toen ze dankje zei. Haar angst voor de dokter liet ze compleet verdwijnen en in de plaats daarvan was er een woedende, koppige uitdrukking gekomen. "Goed, ik ga wel mee !" zei ze tegen de dokter en liep met h em mee de kamer uit. Ze weigerder om nog een keer om te kijken ook al wilde het bange gedeelte in ahar, dat erg graag. Leah zuchtte.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 1:17
Ze keek Jade na. ''Ik ga even slapen'' Zei ze moe. ''Ben erg moe'' Ze gaapte. De dokter keek Jade aan. ''Vertel maar eerst precies wat er gebeurt is'' Vroeg hij vriendelijk.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:01
Alex knikte. "Ja, slaap lekker, lieverd !" zei hij en glimlachte naar haar. Leah keek ook naar haar zus. "Trusten !" JAde keek de dokter nors aan. "Iemand heeft drugs bij me ingespoten", zei ze alleen maar. KElly sliep.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:05
Ze sliep lekker rustig. ''Lekker'' Mompelde ze in haar slaap. De dokter keek Jade aan. ''En verder is er niets gebeurt'' Vroeg hij toen. ''Je kan me alles vertellen''
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:14
Alex glimlachte en ging zitten op een stoel met Kelly op zijn schoot. Hij bleef naar Meredith kijken terwijl hij aan zijn kindjes dacht. Jade kreeg tranen in haar ogen en kon het niet aan om er nog langer over te zwijgen. ZE keek hem aan. "Jawel !" zei ze. Ze bleef even staan en keek om zich heen. "Ik zou liever in uw spreekkamer ofzo praten, niet waar al deze mensen zijn !" zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:18
Ze werd na een tijdje weer wakker. ''Dat was even lekker'' Zei ze toen. De dokter knikte. ''Ok is goed kom maar mee'' Hij liep naar zijn spreekkamer. ''Hier is het.''
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:26
Alex was zelf in slaap gevallen. Leah ijsbeerde door de kamer en liep meteen naar MEredith toe toen ze merkte dat die wakker was. "Hey !" JAde ging op een stoel zitten. "OK !" zei ze en zweeg even omdat ze niet goed wist hoe ze het moest vertellen. "Ik was dus onder invloed van die drugs en ..."
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 17:59
LEah schudde haar hoofd. "Maar zolang is ze toch ook nog niet weg?" vroeg ze toen en hoopte Meredith een beetje gerust te kunnen stellen. "Het zal wel even duren voor ze terugkomt, denk ik !" vervolgde ze toen en keek even om naar Paige. JAde keek naar haar handen die ze op haar schoot had liggen. "Toen heb ik me laten overhalen om met hem te vrijen", zei ze in één adem zodat ze er meteen vanaf was.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:05
Ze schudde haar hoofd. ''Je hebt vast gelijk'' Zei ze toen. De dokter keek haar aan. ''En eigenlijk wou je niet?'' Vroeg hij toen. ''Ik wil u toch even onderzoeken''
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:10
LEah knikte. "Ja, ik heb vast gelijk !" zei ze en probeerde er zichzelf ook van te overtuigen. Met een zucht liet ze zich op een stoel vallen. "Wat ee ndag", zei ze toen. Ze schudde haar hoofd en begon terug te huilen. "Nee, ik wilde het niet !" Toen ze hoorde wat hij zei, veegde ze haar tranen weg en keek hem met rode ogen aan. "Waarom?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:12
Ze zuchte. ''En toch vind ik het lang duren.'' Zei ze toen. De dokter keek haar aan. ''Om te kijken of u geen verwondingen heeft opgelopen, of ziektes.'' Ze hij toen tegen Jade.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:14
Leah glimlachte en draaide haar hoofd naar Meredith zodat ze haar zuster in de ogen kon aankijken. "Ik ook !" zei ze toen. "Maar misschien lijkt het alleen maar zo omdat we ongerust zijn over haar ..." Ze zweeg even en keek toen Paige aan. "Wat vind jij?" vroeg ze toen. Jade knikte. "OK, is goed !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:19
Ze knikte. ''Ja misschien wel'' Paige knikte. ''Je hebt gelijk'' Zei ze toen. ''U mag zich van onderen uitkleden en op die stoel gaan liggen'' Zei de dokter toen.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 7 feb - 18:22
Jade slikte even. Ze verdrong haar tranen, knikte en stond op met de gedachte dat de dokter alleen wilde helpen. Onzeker liep ze naar de stoel toe en kleedde zich toen vanonderen uit. DAarna ging ze op de stoel liggen. Leah keek onzeker even naar Meredith. "Wat doen we nu?" vroeg ze en keek ook Paige weer aan. "Wachten we nog even tot ze er terug is of gaan we haar al zoeken?" vroeg ze. Alex sliep rustig verder.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik